Gå til innhold

Skattepenger


Gjest Naria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 år senere...
Gjest Gjest

Er vanlig arbeidstaker kommer de 24.juni, er du selvstendig næringsdrivende, eller gift med en selvstendig næringsdrivende kommer de først i oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

"Rekordmange kan glede seg over tilgodebeløp på skatten i år. I løpet av denne og neste uke får 2,3 mill. skattytere til sammen overført over 25 mrd. kroner til sin konto."

(www.skatteetaten.no)

Ikke nødvendigvis i dag 24 juni, men iløpet av denne og neste uke. :) Altså innen 5 juli bør du ha fått skattepengene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

jeg venter enda...men fokus bank pleier ikke å være de kjappeste, pleier å måtte vente til etter 16.00.

Venteventevente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Hvilken bank har dere som har fått?

Har postbanken, venter enda....

Jeg har postbanken, og jeg har fått pengene. Men det er jo andre faktorer med i bildet også. Jeg har hørt pengene skal komme denne eller neste uke, så for noen blir det lengre ventetid.

Bosted og etternavnets plassering i alfabetet har kanskje noe å si? (De sender vel ut pengene alfabetisk? Og mindre steder går fortere enn større steder?)

Jeg har et etternavn som begynner på en bokstav tidlig i alfabetet, og jeg bor i Tromsø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanlig arbeidstaker kommer de 24.juni, er du selvstendig næringsdrivende, eller gift med en selvstendig næringsdrivende kommer de først i oktober.

Ikke helt riktig, både mannen og jeg fikk brev igår at vi ikke fikk oppgjør før i oktober, vi er helt vanlige lønnsmottakere begge to, Jeg hadde ingen endringer i det hele tatt opå ligningen min....irriterende...hadde liksom ventet på de pengene nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har postbanken, og jeg har fått pengene. Men det er jo andre faktorer med i bildet også. Jeg har hørt pengene skal komme denne eller neste uke, så for noen blir det lengre ventetid.

Bosted og etternavnets plassering i alfabetet har kanskje noe å si? (De sender vel ut pengene alfabetisk? Og mindre steder går fortere enn større steder?)

Jeg har et etternavn som begynner på en bokstav tidlig i alfabetet, og jeg bor i Tromsø.

Jeg har fått :D

Har Nordea som bank. Bor i Tromsø og har og et etternavn som begynner på I.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har ikke fått enda...

men slipper å vente til oktober i år da... måtte det for noen år siden.. det var kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...