Gå til innhold

Tunge øvre øyelokk som er i veien - ønsker operasjon


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Når en har tunge øvre øyelokk som på en måte henger over "halve sidesynet", på en måte at øyebrynene og hele det øvre området "henger over" øyeeplet, og det er plagsomt - hvordan vurderes dette i forhold til det offentlige systemet?

Jeg skal til en øyelege snart og han vil sikkert sjekke dette ut også (selv om jeg bestille time for noe annet).

Hvordan kan andre avgjøre om dette er til plage eller ikke - er det nok å si at det er til plage for meg (for det er det)?

Blir en slik operasjon dekket av det offentlige systemet?

Har noen her erfaringer fra en operasjon som dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når en har tunge øvre øyelokk som på en måte henger over "halve sidesynet", på en måte at øyebrynene og hele det øvre området "henger over" øyeeplet, og det er plagsomt - hvordan vurderes dette i forhold til det offentlige systemet?

Jeg skal til en øyelege snart og han vil sikkert sjekke dette ut også (selv om jeg bestille time for noe annet).

Hvordan kan andre avgjøre om dette er til plage eller ikke - er det nok å si at det er til plage for meg (for det er det)?

Blir en slik operasjon dekket av det offentlige systemet?

Har noen her erfaringer fra en operasjon som dette?

Kjenner en som fikk det av det offentlige. det var en dame i 60årene som hadde trøbbel med synet pga øyelokkene hang over.

Siden det var det off. så var det LANG ventetid.

tror nok legen må avgjøre at det er til hinder for deg.

Går det kun på det kosmetiske, så må du betale selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...
Gjest Gjest_Robert_*

Ser at det er leeenge sia du startet denne tråden. Jeg har samme problem med venstre øyenlokk, har fått operasjon på dette øyet og det ble gjort gjennom det ofentlige, men det er jo seff en egenandel. Operasjonen er ikke serlig behagelig og med meg hjalp det ikke noe serlig. Har hatt operasjonen 2ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...