Gå til innhold

Bedt om å slutte å amme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er såpass mange som ammer på kafé, at jeg føler meg temmelig sikker på at denne unge mammaen blottet mer enn nødvendig. Hvis ikke ville neppe betjeningen reagert.

Anonymous poster hash: aa4e8...a25

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er såpass mange som ammer på kafé, at jeg føler meg temmelig sikker på at denne unge mammaen blottet mer enn nødvendig. Hvis ikke ville neppe betjeningen reagert.

Anonymous poster hash: aa4e8...a25

Som jeg skulle sagt det selv.

Anonymous poster hash: 889a2...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er såpass mange som ammer på kafé, at jeg føler meg temmelig sikker på at denne unge mammaen blottet mer enn nødvendig. Hvis ikke ville neppe betjeningen reagert.

Anonymous poster hash: aa4e8...a25

Hvis det stemmer det som står i artikkelen så er jo ikke det tilfelle. Der står det jo at folk måtte snu seg for og se henne og at hun satt med ryggen til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så provosert av de som reagerer sånn på at man ammer offentlig! De kan umulig ha barn når de viser så liten forståelse. Jeg hadde ikke kunnet rørt meg utendørs de første 6 månedene hvis jeg skulle unngått å amme offentlig. Min baby var ikke sånn at hun ville ha mat hver tredje time. Jeg ammet ofte hver time. Det kan faktisk ikke planlegges! Men amming er det beste for barnet, og barn må man jo ha for at verden skal gå videre.

Men jeg kan legge til at jeg er enig i at man bør være diskret når man ammer. Jeg likteaaldri å amme offentlig fordi jeg visste hvilke holdninger enkelte har, så jeg dekket meg til. Men så lenge man ikke blotter Puppene skjønner jeg ikke hva folk tar på vei for.

Anonymous poster hash: 3c3ed...02d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært hun hadde jeg spurt om de heller ville ha en skrikende baby på kaffe i stedet... Men nå ammer ikke jeg offentlig for turde nesten aldri dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får man være hjemme rundt tiden ungen må spise. Er ikke en menneskerett å flashe puppen overalt.

Anonymous poster hash: 27db2...f4a

Skal man liksom holde seg innendørs hele det første leveåret til barnet da? Babyen min pleier å spise hver 3.time, men plutselig kan hun finne ut at hun er mer sulten etter time likevell. Skal jeg ta med meg vogna fra cafeen bruker jeg 30min på å trille hjem, og DET blir en lang tur med sulten baby.

Jeg klarer ikke å skjønne hva som er så ekkelt jeg. Kanskje man en nippel i to sekunder akkurat når ungen skal ta tak eller om han/hun slipper, men hva så? Hvorfor er det så kvalmt? Er du redd for å få en melkesprut i fleisen? Er du redd for gulp? Herregud, en mann hadde kledd av seg genseren og jeg fikk se en mannenippel et par sekunder hadde ikke jeg dæva av det, så hvorfor en kvinnenippel så grusom?

Vanligvis prøver man da å være diskré, og sitter heller som regel ikke trykket oppi andre mennesker.

Anonymous poster hash: a1bc3...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betjeningen ba henne ikke om å slutte å amme eller å forlate kafeen. Hun ba henne om å dekke seg til. Noe som sier meg at hun ikke hadde dekket seg til. Klart babyen skal ha mat, selv om det ikke er en menneskerett å amme på kafeer. Det går uansett an å respektere at ikke alle liker å se bryster på kafé, og dekke seg til. Det går ikke ut over noen (bortsett fra mors prinsipper).

Nei jeg har personlig ikke noe i mot ammende pupper på kafé. Men jeg har noe i mot at folk ikke kan ta hensyn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte litt på at hun hadde ammet offentlig i Frankrike. Er ikke de ganske konservative når det gjelder sånt? I prinsippet bør man få amme over alt, men mulig at hun gjorde et stort nummer ut av det. Gjestene som satt med ryggen til fikk jo tydeligvis med seg at hun ammet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får man være hjemme rundt tiden ungen må spise. Er ikke en menneskerett å flashe puppen overalt.

Anonymous poster hash: 27db2...f4a

Har du barn? Er ikke alle babyer som vil ha mat f.eks hver tredje time, noen spiser veldig uregelmessig. Så babyer bør holdes inne det første leveåret om de ikke ammes regelmessig?

Anonymous poster hash: e1e74...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...