Gå til innhold

Hvor mange vogner har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor mange vogner har du? Hvilke type vogner er det? Og trenger du alle?

Jeg har litt vogndilla - og har nå 3 vogner (barnet er ikke født enda). Den ene av vognene er en trille som jeg har arvet, mens de to andre er helt ny...

Anonymous poster hash: 009af...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde 5 en periode, men har 4 nå. Vognperioden går mot slutten her (for en stund hvertfall), men tre av de er litt i bruk, Emmaljunga scooter og Titanium Breeze og Quinny zapp. En Simo Duo står til lagring, nettopp ferdig med tjeneste som sovevogn i bhg.



Anonymous poster hash: 6fc76...d65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fire vogner. En Simo som har vært/skal bli sovevogn i barnehagen, en Quinny som brukes til trilleturer og sovng hjemme, en Stokke xplory som vi tar med i bilen når vi skal ut på tur. I tillegg har vi en 4me trille som vi kjøpte som nødløsning på ferie, fin til litt større barn men ikke for baby. Kun trillen og Quinny-vigna som er nye, de andre er kjøpt brukt. Veldig greit å ha en egen vogn til barnehagen i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dobbelvogn og en singelvogn når bare ett barn skal ut.

Skal ha reisevogn, med tiden.

Anonymous poster hash: 37569...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært morsomt om denne tråden var i et underforum som het "lokomotiver og tog" og ikke graviditet og barn.. hihihihi



Anonymous poster hash: eed5a...b0e
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. En Emmaljunga mondial og en bumleride indie. Begge kjøpt nye. Ett barn.



Anonymous poster hash: 7c092...0a6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært morsomt om denne tråden var i et underforum som het "lokomotiver og tog" og ikke graviditet og barn.. hihihihi

Anonymous poster hash: eed5a...b0e

:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har for mange vogner, syns jeg. En vanlig duo-vogn, en trille, en søskenvogn og en kombinert jogge- og sykkelvogn. Gleder meg til å kunne selge søskenvogna, siden det er styrete å drive og skifte på hvilke vogner som skal inn og ut av bil, i tillegg til at søskenvogna tar en del plass. Men vi skal ha den til eldstemann på snart tre er ferdig.

med dagsoving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en vogn, men siden jenta vår stort sett hater å ligge i vogna så bruker vi den sjelden. Tar igjen med en haug med bæretøy i stedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 vogner :P En ny emmaljnga super nitro og en ny mountain buggy urban Jungle. Den tredje er en trille med full liggestilling.

Så alle kan egentlig brukes fra barnet er nyfødt til det er ganske stort. Vet ikke hvor mye eg kommer til å bruke alle enda for barnet er ikke født, termin om 3 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, vi har mange, 6 stykker!! En Simo trille (kjøpt brukt) som er brukt som sovevogn i barnehagen for eldstemann, den skal snart selges. En joggevogn (arvet), en dobbel sykkelvogn/pulk (kjøpt brukt), en McLaren reisetrille (kjøpt ny), en Bumbleride Indie (kjøpt ny) som brukes til ny baby nå og en Bugaboo Cameleon (kjøpt brukt) som ble brukt av førstemann og skal brukes som mellomvogn når minstemann vokser ut av bagen frem til jeg vil ha han forovervendt.

Anonymous poster hash: ca402...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med en brukt bugaboo cameleon før han var født. Kjøpte en babyjogger vue trille da han var 4 mnd som en reisetrille. Kjøpte nylig emmaljunga nitro city når vi flytter hjem til Norge. Den vognen var så behagelig og han sover SÅ godt i den :) Skal ha de to andre vognene stående hos mannen i utlandet så det blir lettere med pendlingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire vogner. Brio Go til eldste, Mountain Buggy til baby, MB søskenvogn og en Babyjogger city mini trille. Begge MB-vognene er kjøpt brukt, de andre nye. I barnehagen er det innesoving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor mange vogner har du? Hvilke type vogner er det? Og trenger du alle?

Jeg har litt vogndilla - og har nå 3 vogner (barnet er ikke født enda). Den ene av vognene er en trille som jeg har arvet, mens de to andre er helt ny...

Anonymous poster hash: 009af...99e

Hva i all verden skal dere med så mange vogner?

Det er ikke rart at foreldre idag må jobbe seg halvt ihjel.

Anonymous poster hash: cae86...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...