Gå til innhold

MarianneE`s anekdoter!


MarianneE

Anbefalte innlegg

Hei vennen :D

Tusen takk for søttenemaifeiring og hyggelig telefonsamtale :D

Det var nå jævlig fælt med det rass##### som kjørte i hjæl den stakkars gutten. Jeg får tårer i øynene stadig vekk :cry:

Kjørte forbi der på vei hjem fra skoleni dag på bussen, og jeg holdt nesten på å tute der jeg satt, da jeg så alle blomstene og faklene.....

Håper morderen får svi!!!

Jaja. Skal legge igjen en kondoleringshilsen på nettsiden deres, den stod visst i TA eller VG....

Vel, nå er`e snart lasagne på vårs. Bedre sent enn aldri :D

Vi pratas!

Gleder meg til Bergby`s tur på torsdagen :D

Stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen, Diva!

Koselig det! Luuuuuuv ya` baby!!

Uff....idag er formen laber. Vondt i hodet og rar i kroppen. Bare jeg ikke begynner og bli syk..... :(

Har ikke hodet til og skrive så mye her. Har ikke skjedd så mye siden sist, heller.......

Tror jeg vil sove, jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles stolt av meg selv fra gårsdagen! Siden det var sol, måtte jeg nesten benytte meg av det!

Jobba i hagen i 5 timer igår (enda jeg som haaaaaater hagearbeid!)!!

Det jeg gjorde var:

*bærte tilsammen 150 liter jord(det er TUNGT!!)

*Sådde tomater

*sådde neper

*sådde issalat

*satte melonplanter som blir til deilige meloner

*satte 12 hagenelliker

*satte 12 ringblomster

*sådde lupiner

*satte 20 irisløk

*satte 20gladiolløk

*spadde opp og luka hele det digre blomsterbeddet +++++

Guuuud, så flink jeg var!!

Så var det dagen idag! (Tror jaggu jeg har et års jubileum på KG idag!) våkna av at Mannen hoppa opp av senga, fordi han hadde forsovet seg. Sovna igjen og våkna av at pus lå på delen mellom puta og nattbordet. Kosa lenge pus før jeg stod opp. Koselig det og ha en ordentlig kosepus!!

Ting jeg må gjøre idag er:

*Reparer en skuff (skulle egentlig gjort det for lenge siden)

*Rydde hele leiligheten

*Vaske opp

*Brette sammen fire tørre klesvask (kjedeliiiig!!!)

*vaske rødt tøy

*Bytte spon hos marsvina

Ellers er alt bare bra. Regnet pøser ned som vanlig, og jeg er sulten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt kan jeg fortelle at jeg har gjort ALT jeg skrev på lista i inlegget ovenfor!!! Med unntakk av skuffen, for det fixa Mannen!!

I kveld har vi små-krangla litt (men ble venner igjen kjapt), og kost oss med vaffler forran Idol! Er så glad for at Kurt vant!! En utrolig stemme på den fyren!

Skal til byen til mandagen med Diva, og da skal jeg kjøpe meg den singlen! Det har vært en OK dag, har prata en del med søstera mi som er syk, og pussla inne for det meste! Ute har det jo hølja ned, så.....

Fredagskosen vår ble fort brutt da pappa ringte, dritings! Han sier at han bare var trøtt, men jeg kjenner ham igjen så fort han har drukket!

Gråt masse etterpå. Det er så vanskelig og ha det slik!!!

Noen ganger blir jeg så fortvila at jeg ikke veit hva jeg skal gjøre. :grine:

Men, det er nå egentlig ingenting jeg kan gjøre.

Han får drikke seg ihjel om det er det han vil!!!! :kjempesinna:

Nå skal jeg bare rydde bort klærne som ligger på senga, så skal jeg legge meg. Mannen er i byen med "gutta" så jeg er hjemme alleine. Har fått mensen idag, så jeg føler meg ikke helt på topp.

Ser forresten at pus ligger midt på sengeteppet og sover, så jeg får legge henne på koseplassen hennes, slik at jeg og får lov til og legge meg.

Tror forresten at pus skal ha små puse-babyer......

Sov godt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag er den beste dagen jeg vet om!!

Men, jeg fikk mensen igår, og det gjør meg så trøtt og jeg føler meg oppblåst som en ballong. Vondt i magen og ryggen, og vil bare sitte under fleece-teppet mitt og kose meg idag.

Mannen er på jobben til broder`n og bytter fjærer og dempere på bilen og skal på jobb etterpå.

Passer meg utmerked, vil bare være hjemme alleine idag med broderiet mitt, masse og lese på og MAT!!!!

Blir så ete-sugen når jeg har mensen, samma faen HVA, men det bare må være ett eller annet.

Tror jeg skal blakke meg på fersk ananas, vannmelon og jordbær :P:P

Hva skal jeg ellers handle? Det blir bare meg hjemme alleine idag.....

*Aviser (fast lørdags rituale)

*Coooolaaaaa

*Bind :x

*kattemelk

*salat e.l. til marsvina

*iste pulver

*noe snaskitt til middag (sjesser på fløtegratinerte poteter og biff)

*Noen blader og lese på

Tror jeg skal utrope denne dagen til:

MarianneE Sin Egene Kosedag!!!

Kanskje jeg skal finne dyna igjen? Også jeg som normalt er morgen fugl, da......

Tror jeg skal komme meg ut en tur og våkne litt!!!

GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, MarianneE!

Ville bare stikke innom å fortelle deg hvor søøøøt jeg synes signaturen din er!

Det er ikke meningen å kludre til dagboken din, altså :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, MarianneE!

Ville bare stikke innom å fortelle deg hvor søøøøt jeg synes signaturen din er!

Det er ikke meningen å kludre til dagboken din, altså :oops:

Så koselig og høre! Nå ble jeg glad! :D

(også jeg som tenkte og bytte snart......)

Dere vil ikke tro hva som skjedde idag!

Våkna klokka 6.15 av at katta vår mjaua og holdt et leven uten like.

Til slutt måtte jeg slå på lyset for og se om det var noe galt, og da ¨så jeg at hun holdt på og føde! OPPI SENGA VÅR!!!

Da våkna jeg fort, fant en balje og heiv oppi et håndkle, vekte mannen (ble litt redd, for jeg har aldri vært med på slikt før....) og prøvde og få katta til og holde seg i baljen. Det var ikke lett, for hun ville ut derfra hele tiden. For og gjøre historien kort, så fikk hun en liten baby, og gikk fra den!!! Da fikk jeg nesten panikk, for for et år siden døde marsvinet mitt og etterlot seg 4 unger på tre dager. De flaska vi opp så godt vi kunne (med god hjelp fra familie og under stadig oppsyn med dyrlege) med mating annenhver time. To av dem døde, og jeg vil ikke gå igjennom det samme en gang til.

Iallefall..... katta gjemte seg under senga vår, så vi måtte opp med madrassene for og få henne opp. Ungen lå i balja og pep, så vi satte katta rett oppi balja. Etter mye snusing godtok hun ungen HELDIGVIS og nå er alt bare bra med mor og barn. Babyen mates og vaskes hele tida, og det er sååååå søtt!!!!

Da hele seansen var over sovna mannen igjen med armene RUNDT balja med kattene......

Og snart skal pus steriliseres........

Ellers venter det oss en rolig dag, helt til i kveld. Da skal vi på ODD-RBK!!!!! Det gleder vi oss til, HEIA RBK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på bytur med Diva idag. Vi hadde det som vanlig bare kos, og skravla høl i hue på hverandre :ler:

Ellers har vi beundra den lille, som er døpt Knerten. Jeg maser og maser om at vi må beholde den, men Mannen er ikke til og rokke..... :(

Vil ikke beholde den!!!

Har vært og spist middag på et sted i byen. Spiste nachos med salat, kjøttdeig, og masse godt. Mett enda.....

En fin dag ellers. Pent vær og godt humør. Mangler bare en ryddig heim!

Men, det får jeg vel fikse sjøl.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Marianne :D

Var SÅ koselig i går :)

Det må gjentas!

Håper det går bra med pusemor og pusebarn:)

Nå skal vi ut å sanke middag, og noe digg til kvelden :) M/ Friends osv,,,hehe

Vi pratas vennen :D

Løv ju tuu : - )

Stor klem fra Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen fra Diva.....how sweet!!!

Dagen idag burde gå til rydding og innkjøp av grillmat og broderigarn.

Burde, ja...... men jeg sitter enda i nattkjolen :oops:

Jaja.....får vel gjort noe før jeg køyær i kveld tenker jeg.

Om mandagen var jeg og fikk bekreftet bestillinga på hotellsuite til Mannen og jeg når vi skal feire bryllupsdagen vår i august.

Samme hotellrom vi hadde på bryllupsnatta vår.

Koselig........

Ellers er det ikke mye greier og fortelle, babypusen og mor har det bare bra. Vil gjerne beholde den, men Mannen nekter! :x

Vi har jo egentlig nok dyr, på vår noen-og-60-m2-leilighet med to marsvin og en katt+ungen. men jeg vil beholde den!!!!!

Nei, skal skravle ferdig med Diva på Msn og få meg frokost!

Sulten nå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei MariannE

Jeg fikk lyst å sende deg en hilsen i dagboka di,som avr koslig å lese.Håper at gjesterommet ble fint og at duer fornøyd med jobben.Er det ikke gøy å pusse opp? Jeg er litt trist fordi jeg har mistet min kjære sviger mor ,det værste er å se at den jeg elsker har detså vondt. :grine: Livet er ikke lett det skal være vist,lest om problemene du har med din far.Jeg har hatt det samme selv med min bror og veit hvordan det tærer på kroppen.

Jeg vil bare si stå på gi ikke opp den som gir seg har tapt.

Mange gode tanker og hilsener fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig, verdifull og nyttig hilsen i dagboka mi!

Skal sende deg en PM om hva jeg mener med det, jeg. Er ikke alt jeg vil ut med her! :blunke:

Lørdag...hva vil denne dagen bringe, tro?

Mannen er i Drammen med min bror og en venn på Wolksvagen-treff (ikke at noen av dem har WV, da..... :ler: ).

De reiste kl. 8.30 og reiser nok ikke hjemmover igjen før i 15-tida.

Jeg skal kose meg hjemme alleine, og gjøre istand til Diva og samboen hennes kommer hit og griller.

Blir koselig.

Hmm...fikk en SMS fra mamma nå om at jeg skal møte henne på butikken her om 20 minutter, også jeg som sitter her i nattkjolen! :oops:

Hjellllp! Må hive meg rundt og skifte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei MarianneE! :D

Fikk så lyst til å stikke innom dagboka di - har fått med meg at du og Diva er venninner, og jeg ble litt nysgjerrig på deg, da vettu... :lol:

Jeg vil bare si at du har ei koselig dagbok å lese i, og at du virker som ei kjempekoselig jente!

Ønsker deg en fin lørdag, MarianneE! Kos deg masse - og ha det hyggelig med gjester i kveld!

Klem fra Kverula

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med hilsen, Kverula! :hoppe:

Jo da, Diva og jeg er gode venner, artig det siden vi ble kjent via KG!

Jaja.....har vært avgårde med mamma og handlet alt for masse mat. Handla ingredienser til grillkvelden: grill mat, potetsalat og salat.

Gleder meg.

Mot kvelden igjen skal vi tusle over til byen, for der er det masse karusseller og slikt idag.

Jeg elsker karusseler!!!!

Hadde besøk av pappa igår sammen med min herlige halvsøster på 4 år. Hun sprang opp og ned på plena vår og tydelig koste seg!

Og....den drikkestoppen hans har han tydelig glemt...... :x

Uff....veit ikke hvor mye jeg orker og engasjere meg lengere

Ellers har kattungen det bare bra. Mammaen er ute en tur nå, så den ligger i kassa si og sover søtt.

Skulle virkelig ønske vi kunne beholdt den! Men, den skal jo være her til den er 8 uker, så jeg får bare nyte det.

Men, da blir det jo enda værre og gi den bort. Glad i den allerede, jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann vennen :D

Vi gleder oss masse til å besøke dere i kveld og det skal bl herlig med god mat :D

Gleder meg også vilt til å se lillepusen,- vi tar med kamera :)

Superklem fra meg : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd at Diva er redusert til en gjest, nå..... :cry:

Men, det er nå hennes valg!

Tirsdag idag, jeg tenkte og få dusja og vaske et par-tre maskiner med klær, helt til gamla nede kom opp og sa at "nå stenger vi vannet for og bytte varmtvannstank"

Hva om de klarte og gi beskjed igår?

Istedet for og strene inn her litt over 8!

Gamla kan ihvertfall lære seg og ringe på snart, istedet for og bare gå rett inn! :evil: Faen så irritert jeg ble nå...... :x

Jaja, våkna klokka 6.30 i dag av at Manne sprang opp av senga. Han hadde nemlig forsovet seg 1,5 time.

Det er en kjip måte og starte dagen på! Jeg ble så våken at jeg stod like godt opp da. Men, nå er jeg tung i øynene og gjesper laaaangt.

Gidder ikke gå og legge meg nå, selvom det frister og kose dyna litt!

Det er meldt et skikkelig uvær idag, med masse regn og torden. Kommer det tro? Spent......

Tror jeg skal gå ut i stua ogsy mer, jeg!

Syr veggteppe som Mitt Første Tantebarn skal få i dåpsgave.

Det er alfabetet med et motiv fra Ole Brumm og vennene for hver bokstav. Kan hende jeg får lagt ut bilde av det når det er ferdig.......

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Deilig og våkne til litt skyer idag, istedet for sola som gjør leiligheten vår om til en bakerovn.

Da vi tusla i seng kl. 23.30 igår var det 24.3 grader inne.

Vinduene står vidåpne og kaldluftsvifter går for fullt.

Sommeren er et helvete her i leiligheten! Om ettermiddagen og kvelden ligger tempraturen på noen-og-tredve-grader på det varmeste.

Helt jævlig......

Jaja, tenkte og ha "Den Store Vaske Klær Dagen", men siden det er litt småregn ute, så blir det nå begrenset med klestørk ute.....

Ellers er det morro og planlegge bursdagsfesten til Mannen min og jeg. Festen blir på hytta til svigers i skjærgården, og det blir sikkert kjempe koselig!

Da blir det masse grilling, og drikking og latter og kos.

Om alle kommer blir vi nesten 20 stykker.

Vi kunne invitert det dobbelte, men folk skal ha plass til og overnatte også. Så da blir det slik.

I dag skal jeg tusle overtil byen og kjøpe singelen til Kurt. Liker den sangen kjempe godt, og får nesten grøssninger når jeg hører den.

Møtte min gravide svigerinne igår. Hun er nå gravid i 30 uke, og har stooor mage, og den typiske gravide, vuggende gangen.

Gleder meg helt sykt til og bli tante, men, skåret i gleden er nå at Mannen og jeg gjerne skulle vært i den situasjonen selv.

Imellomtida koser vi oss med tanken på og bli tante og onkel.

Mannen min er så søt, han ble så rørt da han fikk vite at han skulle bli onkel, og bare smilte med tårer i øynene.

Nå skal jeg prate ferdig med min venninne C på msn, kle på meg, sette over en hvit vask også gi meg ivei til byen.

Ha en flott dag, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i CD butikken litt over klokka 11, men singelen til Kurt kom ikke i butikken før etter klokka 12 :-?

Jaja...får ta en tur ned seinere idag, da!

Prata med min søster istad, men vi ble avbrutt av mobilen hennes som ringte.

Det var hennes samboer som hadde falt om på jobben pga. brystsmerter og ble lagt inn på sykehuset med EKG- undersøkelser og hele pakka.

Han har hatt disse smertene lenge uten at legene finner ut hva det er.

Stakkars, min søster var redd, og det forstår jeg godt.

Men, nå skal jeg få ryddet godt opp her!

MarianneE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Hei !

Så du etterlyste hilsner, så jeg stikker bare innom med en jeg !

Ser du strever med din far, sender deg en pm om tema en gang jeg har tid. Er litt lett gjenkjennbar til å utdype alle ting og tang her inne.

Kos deg videre !

Hilde - fortsatt litt rar i hodet etter eksamen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for hilsen, Hilde! Selvom du har rappa bursdagen min........ :ler:

Har ikke så himmla mye og fortelle. Var hos mamma igår, for broder`n og Mannen har holdt på og bytte motor i bilen hennes. Gleden var stor da motoren var på plass, alt var tilkoblet, og bilen STARTET!!! :D

De har vært utrolig flinke!

Fikk kjøpt singelen til Kurt igår, så nå går den for fullt her inne! :lol:

Sulten nå, jeg! Hva skal jeg lage meg? Hadde vært kjempe digg med toast og egg! Selvfølgelig med en tynn skive tomat på toasten.......

Namme namm!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...