Gå til innhold

Er du morsom?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har alltid hatt mange venner og alltid fått de til å le :) født sønn, støtt sånn

Anonymous poster hash: b7d22...9fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er morsom hvis du har samme form som humor som meg, men den er mildt sagt litt spesiell til tider. Heldigvis er jeg ikke så bekymret for å bli sett rart på. :ler2:

Jeg syns du er veldig morsom :)

Anonymous poster hash: 436e3...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt ann på. Med noen klarer jeg kun å være alvorlig fordi jeg er sjenert. Med andre kommer replikkene og vitsene som perler på en snor! :laugh:

Det samme med meg, er kjent for å være kjapp i replikken.. men det er blant folk jeg kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke!

Jeg er alt for treig i replikkene, og har en alt for tørr humor.

Det hender at jeg er ufrivillig morsom, men til og med det tilhører sjeldenhetene.

Jeg går for å være den kjedelige, men omtenksomme og varme, personen i familien og vennegjengen.



Anonymous poster hash: 04d5b...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Crazycatlady

Nja,slår meg løs med folk jeg er trygg på og da kan jeg komme med noen gullkorn iblant. Men det er sånn at man må ha samme form for humor for å bli regnet for å være morsom.

Er jo mange som blir regnet for å være morsomme som jeg absolutt ikke ler av.

Men jeg er nok litt for sjenert,og blir da ofte tatt for å være alvorlig.Sannheten er vel heller at jeg ofte er nervøs rundt nye mennesker,og da kommer ikke sånt så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange typer humor, og hvilken type jeg bruker justerer seg automatisk etter hvem jeg er med. Noen klarer jeg ikke å være morsom med i det hele tatt, så noen oppfatter meg som svært morsom og andre oppfatter meg som kjedelig - sånn er det bare, kjemi har mye å si. :) Er delvis tillært og delvis "medfødt," humor kan i stor grad læres.



Anonymous poster hash: 594dd...248
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...