Gå til innhold

Ekkel mann. Hvordan bli kvitt ham?


Gjest Chlorophyll

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk at dersom dette hadde gjaldt meg så hadde jeg bare sagt til han rett foran alle de andre at dersom han ikke sluttet med å ta kontakt/forfølge meg så anmelder jeg han til politiet. Det burde sette et støkk i han og få han til å slutte.

Men ellers syns jeg faktisk litt synd på fyren, for det virker som om han er ensom? Vet du noe om det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

Hva sier de andre om han da? Anonymous poster hash: b7b2e...4ac

De sier at det ikke er noe vennskap mellom ham og dem, at det kun er bekjentskap. Han ene av dem, tåler dessuten ikke trynet på ham heller.

På joben sin, tror jeg han har en grei tone. Der må han jo oppføre seg. Men vet det er andre som heller aldri har forstått seg på ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke det et skikkelig makkverk å få til?

Politiet må jo ha hjemmel for å gjøre det så da må det som oftest gjennom en rettsinstans i forkant. Hadde det vært snakk om drapstrusler du uheldigvis fikk slettet så hadde det nok ikke vært så vanskelig å fått til. Men alt avhenger av graden på innholdet av det han har sendt deg.

Jeg foreslår at du filmer han når han er på din eiendom. Prøv å få en dialog med ham samtidig og prøv å provoser ham litt i forhold til at du vil han skal dra seg vekk mens han svarer han ikke vil osv. Da kan du kreve besøksforbud.

Jeg har selv vært borti lignende situasjon med en forskrudd eksdame. Jeg var ikke redd henne i den forstand, men når en person oppsøker din bolig midt på natta, ringer på, står utenfor og skriker osv så blir man jo ganske lei til slutt...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ordne dette for deg. Garanterer at han aldri plager deg mer...



Anonymous poster hash: 237e5...6c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg tror faktisk at dersom dette hadde gjaldt meg så hadde jeg bare sagt til han rett foran alle de andre at dersom han ikke sluttet med å ta kontakt/forfølge meg så anmelder jeg han til politiet. Det burde sette et støkk i han og få han til å slutte.

Men ellers syns jeg faktisk litt synd på fyren, for det virker som om han er ensom? Vet du noe om det?

Vet ikke, men nå vil jeg ikke vite heller da. Vil helst slippe å se ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg kan ordne dette for deg. Garanterer at han aldri plager deg mer... Anonymous poster hash: 237e5...6c9

Hvordan da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chlorophyll

Politiet må jo ha hjemmel for å gjøre det så da må det som oftest gjennom en rettsinstans i forkant. Hadde det vært snakk om drapstrusler du uheldigvis fikk slettet så hadde det nok ikke vært så vanskelig å fått til. Men alt avhenger av graden på innholdet av det han har sendt deg.

Jeg foreslår at du filmer han når han er på din eiendom. Prøv å få en dialog med ham samtidig og prøv å provoser ham litt i forhold til at du vil han skal dra seg vekk mens han svarer han ikke vil osv. Da kan du kreve besøksforbud.

Jeg har selv vært borti lignende situasjon med en forskrudd eksdame. Jeg var ikke redd henne i den forstand, men når en person oppsøker din bolig midt på natta, ringer på, står utenfor og skriker osv så blir man jo ganske lei til slutt...

Hehe. Skjønner godt at du ble lei. Hørtes jo helt sykt ut.

Takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg slutte å gå på de plassene jeg går også da? Finne meg noen nye?

Herregud! KOMMUNIKASJON!!!! Kan du ikke bare si det til han da? Si at du ikke er interessert i han

Anonymous poster hash: 08f62...298

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tinbjo1

Kan ikke gå for mye i detalj, men kan si at jeg er møkk lei, og ikke tåler trynet på ham. Vil rett og slett spy av hele mannen.

Har sagt klart og tydelig ifra om at jeg ikke er interessert i å ha noe med ham å gjøre. Det respekterer han ikke. Han dukker opp på plasser han vet jeg går, bare for å møte på meg. Han hilser på meg, og setter opp det vemmelige smilet sitt. Han er akkurat som en hund som logrer med halen.

Han går også forbi der jeg bor, i håp om å møte på meg, og han har begynt å oppsøke felles bekjente, som han tidligere aldri har brydd seg om å ha noe med å gjøre, bare for å møte på meg. Her om dagen satt han sammen med de andre. Jeg hilste på de andre, og satte meg en annen plass. Hva i all verden skal jeg gjøre? Jeg hater denne situasjonen, hater synet av ham. Vil rett og slett spy.

Har blokkert telefonnummeret hans. Dumt at jeg har slettet de vemmelige meldingene fra tidligere. Har ikke noe bevis lenger pga det. Vemmelige drittmann! Hva hadde dere gjort? Slutta å gå på de plassene, og ignorert ham hver gang jeg var så uheldig å møte på ham? Anmelde ham kan jeg ikke, for jeg har ikke noe å ta ham på.

Edit: Skrivefeil

Hva er det han vil? Kjenner du han godt fra før av? Har dere hatt en fortid..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LadyGlaGla

Herregud! KOMMUNIKASJON!!!! Kan du ikke bare si det til han da? Si at du ikke er interessert i han

Anonymous poster hash: 08f62...298

HERREGUD!!!! Det er ikke alltid det nytter ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HERREGUD!!!! Det er ikke alltid det nytter ;)

Nå har ikke TS sagt direkte til mannen at hun ikke er interessert. Hun må jo si ifra!

Anonymous poster hash: 08f62...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Hva er det han vil? Kjenner du han godt fra før av? Har dere hatt en fortid..?

Kjenner ham ikke noe særlig. Vi har bare vært kolleger. Nope, ingen fortid med den grisen der nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Nå har ikke TS sagt direkte til mannen at hun ikke er interessert. Hun må jo si ifra! Anonymous poster hash: 08f62...298

Tror du leste Hovedinnlegget litt fort. Har sagt klart og tydelig fra, at jeg ikke vil ha noe med ham å gjøre.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tinbjo1

Kjenner ham ikke noe særlig. Vi har bare vært kolleger. Nope, ingen fortid med den grisen der nei.

Æsj! For en ekling. Hadde blitt irritert selv.

Hva med å bare overse han totalt? Ikke bruke noe som helst energi på det i det hele tatt. Han må vel tilslutt bli lei da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Æsj! For en ekling. Hadde blitt irritert selv.

Hva med å bare overse han totalt? Ikke bruke noe som helst energi på det i det hele tatt. Han må vel tilslutt bli lei da?

Det var det jeg også håpte at han skulle bli, men ser ikke sånn ut. Skikkelig Ekling ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slet med enn sånn fyr selv da jeg var 19-20.

Han sendte masse meldinger, men var smart nok til å ikke komme med noe trusler på melding. Men det kom han med da han ringte.

Sluttet å svare på tlf mer, men han fortsatte å ringte flere ganger om dagen, og sendte masse meldigner.

Politiet prøvde å få han til å gi seg, men det hjalp lite. Å de anbefalte meg å bytte nr, og fjerne det fra opplysninger. Så jeg gjorde det.

Men han fortsatte å dukke opp der jeg var, og fulgte etter meg.

Så en kveld på byn dukket han opp igjen, og fulgte etter meg. Jeg syntes det var veldig ubehagelig, så gikk å spurte en venn av meg om han kunne følge meg hjem. Jeg ville ikke gå alene.

Vennen min satt med noen av sine Mc kompiser, som forsto hvor ille det var, og de ble forbanna over at han ikke ville la meg være i fred, så de gikk å tok en prat med han.

Hva de sa vet jeg ikke, men det fungerte. Han forsvant detfra veldig fort. Å etter det har jeg ikke sett snurten av han.

Ville som andre her sier ha skrevet med alt...

Så håper jeg politiet har bedre lykke med din forskrudde tulling, enn de hadde med min.

Anonymous poster hash: ca6d5...e6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan da?

Jeg tar meg en "vennlig" prat med fyren og forklarer han et par essensielle ting.

Anonymous poster hash: 237e5...6c9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Jeg tar meg en "vennlig" prat med fyren og forklarer han et par essensielle ting.

Anonymous poster hash: 237e5...6c9

Det hørtes veldig bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Chlorophyll

Har veldig mye stress for tida, så har ikke skrevet ned, da jeg har nok å styre med akkurat nå.

Har forøvrig åpnet telefonen igjen, han gnåler ikke så mye der nå lenger, men han gjør det innimellom. Jeg fortsetter å ignorere eklingen totalt. Tror faktisk det er det beste jeg kan gjøre. Har jo allerede sagt ifra klart og tydelig, uten at han respekterer det. Føler at hvis jeg svarer, så gir jeg jo bare etter. Og det er ikke aktuelt. Håper han blir skikkelig forbanna, og sier noe som er så utrolig stygt, at jeg kan gå til politiet.

Åpenbart plager det ham at jeg later som han ikke finnes, og er kanskje det beste jeg kan gjøre også? Hvis jeg sier en gang til "Jeg vil ikke ha noe med deg å gjøre", da svarer jeg jo i det minste. Kanskje tenker han at det er bedre, enn at jeg ikke gir ham respons i det hele tatt?

Han går fremdeles forbi på plasser jeg er, observerer hva jeg gjør, og hvem jeg er sammen med. Ekkelt. På en måte håper jeg at han skal bli truende og nærgående i offentlig rom, så jeg kan smelle skikkelig til ham. Jeg slår ikke med flat hånd. Jeg slår hardt også, men kan bare gjøre det, dersom han starter noe. Samtidig vemmes jeg noe sinnssykt over tanken på at han kommer borti meg. Dessuten skremmer oppførselen hans meg. Jeg vet jo ikke hva han kan finne på, hvis han klikker.

Endret av Chlorophyll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å loggføre dette? Synes det er det beste rådet du har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...