Gå til innhold

Blokkere eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den siste tiden har jeg lagt merke til at eksen min gjort profilen sin offentlig. Det hadde han ikke før. Og han skriver ting som han vet at jeg liker osv. Hva prøver han å si med det egentlig? Det er for lengst slutt mellom han og meg og vi har ingen kontakt men jeg vurderer å blokkere fyren så han aldri finner meg på Facebook. Har mine mistanker om at han prøver å snike inn på profilen av og til, men jeg har stengt profil så eneste han får se er et forsidebilde. Noe annet jeg kan gjøre for at han ikke skulle finne meg? Han har sikkert gamle meldinger fra meg så han kan sikkert gå rett inn på de og finne tidslinjen min på den måten..

Blæ liker ikke fyren og synes det er ekkelt at jan oppfører seg slik. Håper ikke han tror jeg vil ha han tilbake for det er det siste jeg vil her i livet!

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Blokk slik at han ikke kan ta kontakt med deg. Kanskje det er han som burde blokke deg ? Er du inne og sniker på ham ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags ting som han vet at du liker? Interne ting mellom bare dere to? Sikker på at du ikke legger for mye i det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med ALLE andre ovenfor... Hvorfor er du inne å skjekker hva han skriver på sin facebookprofil hvis du alikevel "ikke bryr deg" og ikke vil ha noe med han å gjøre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg i utgangspunktet ikke stoler på fyren pga han brukte vold mot meg tidligere. Vet jeg ikke burde snike inn på siden hans men måtte bare for å se om han fortsatt var i lag med nye damen sin. Det gir meg trygghet om at han ikke vil oppsøke meg.

Men ja interne ting som kun jeg forstår humøret i. Kanskje noen veldig nære venner og men har får aldri noe likes på de. Men ja. Skal gi meg med dette.

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min dreiv med det samme.

Åpnet instagramprofilen sin og la ut "interne" ting mellom oss osv, fordi han visste jeg var inne å tittet i blant. Ren nyskjerrighet bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overhode ikke bra at han var voldelig mot deg TS! Men dens snokingen må du slutte med. Du må heller fokusere på deg selv, slik at du også kan finne deg en ny :) hvorfor tror du at eksen din gjør dette med deg i bakhodet? Om det virkelig er slik at du snoket så mye på hans profil fordi du er redd for ham, da trenger du kanskje noen å prate med?

Anonymous poster hash: 4d0fe...d34

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ts, jeg hang meg også litt opp i denne voldelige oppførselen hans! Hva gjorde han mot deg? Kan du anmelde ham?

Anonymous poster hash: 4d0fe...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå inn på profilen hans og sjekke at han fortsatt har dame gir meg en slags trygghet på at han ikke kommer etter meg. De har ikke vært sammen så lenge og han er ikke helt stabil angående alkohol så jeg er usikker på om hun vil holde ut med han. Og hva hvis de går fra hverandre? Må si jeg er redd han går etter meg igjen da....

Ts

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han dyttet meg og sparket meg, ikke hardt men nok til at jeg kjente det.

Han prøvde også å voldta meg mange ganger da han var full.

Grunnen til at jeg ikke anmeldte han var fordi vi skilles som venner og ba hverandre om unnskyldning for alt. Derfor synes jeg litt synd på han og ville bare bli ferdig med mannen. Jeg ville ikke starte noe sak av det. Og det føles fortsatt rett for meg at jeg lot det være.

Ts

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vet at jeg ikke burde snike meg inn på profilen hans men saker er vel at jeg er fortsatt redd han og da må jeg på en måte ha en slags kontroll over det mennesket.

Redd han går etter meg hvis han blir singel, har dere noen råd egentlig? Trenger sårt noen fornuftige svar her. Det har vært slutt i nesten 3 år nå men....

Ts

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den siste tiden har jeg lagt merke til at eksen min gjort profilen sin offentlig. Det hadde han ikke før. Og han skriver ting som han vet at jeg liker osv. Hva prøver han å si med det egentlig? Det er for lengst slutt mellom han og meg og vi har ingen kontakt men jeg vurderer å blokkere fyren så han aldri finner meg på Facebook. Har mine mistanker om at han prøver å snike inn på profilen av og til, men jeg har stengt profil så eneste han får se er et forsidebilde. Noe annet jeg kan gjøre for at han ikke skulle finne meg? Han har sikkert gamle meldinger fra meg så han kan sikkert gå rett inn på de og finne tidslinjen min på den måten..

Blæ liker ikke fyren og synes det er ekkelt at jan oppfører seg slik. Håper ikke han tror jeg vil ha han tilbake for det er det siste jeg vil her i livet!

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Hvorfor har du ham overalt på sosiale media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke venn med han på Facebook. Og ingen andre plasser.

Ts

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Eksen min dreiv med det samme.

Åpnet instagramprofilen sin og la ut "interne" ting mellom oss osv, fordi han visste jeg var inne å tittet i blant. Ren nyskjerrighet bare.

Er ikke rart at han drev på sånn hvis du drev og snoket. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere vær så snill ta det på alvor og gi meg noen fornuftige svar?

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Er redd han ikke er helt ferdig med meg på en måte siden han er en tulling av en mann. Ville du vært redd hvis det var deg? Han har sluttet å legge ut interne ting nå men står ikke at han er i et forhold lenger og da vet jeg ikke om han vil gå etter meg eller ikke

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...