Gå til innhold

Er min store crush interessert eller var det bare for russeknuta?


Monaso

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 år, går 1VGS.
Nå rundt denne tiden er 3klasse russ. Etter en kveld med mye moro, endel drikke så ble jeg kjørt hjem av en van. Blant russen i bilen var det en gutt jeg lenge har hatt en crush på, men aldri tenkt at jeg har en sjanse! han er jo 2 år eldre og i den "kule" gjengen (vi sier han heter Martin). Har aldri pratet med han eller noe, men i og med at jeg har en bror på samme alder så vet jeg at han hadde en crush på meg for noen år tilbake. Husker han likt endel av bildene mine, og hadde visst pratet om meg (men dette var når han gikk i 1-kanskje litt i 2). Jeg ente opp med å sette meg foran i bilen og vi sang og danset. Martin og jeg fikk ofte øyekontakt, og etter den 4 gangen så viste han noen tegn på at jeg skulle komme bak sammen med de andre. Jeg rakk frem hendene mine slik at han kunne dra meg over. Han satt på bordet i midten av bilen og jeg ved siden av. Det ente med at vi klinte en stund før jeg måtte gå av. :bolledeig: Skal love dere at det gjorde året mitt!! :hjerter:
4 dager senere så snappet jeg med en venn av meg, som var i samme bil som Martin. Etter at Martin fant ut at jeg var våken så ringte han meg (fikk nr av han jeg snappet med) og spurte om jeg ville bli med å rulle. Jeg var så klar for å bli med, men siden kl var 1 og det var skole dagen etter sa jeg nei... neste dag på skolen så jeg han, men vi fikk ikke noen øyeblikk der vi kunne se hverandre i øyene eller si hei. (vurderte å sende han en mld der det sto at han måtte ta meg med å rulle en annen gang, siden jeg ikke kunne den ene gangen).
Jeg lurer altså på: er han keen? eller var det bare for førstisknuta, eller bare for å gjøre det liksom? Burde jeg prøve å få kontakt, eller tror dere han bare syns jeg blir for desp? er jo 2 år mindre så kan jo være at han ikke er interessert på den måten. Er selv usikker på om jeg ville hatt en ordentlig forhold, men hadde ikke gjort meg noe om vi hadde drevet litt på :rodmer: . Vil helst sette inn støtet fort, han slutter jo tros alt på skolen om ikke lenge.

Endret av Monaso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om ikke keen på forhold så er han garantert klar for å fylle opp kusa di.

Om det var en trøst ;)

Anonymous poster hash: e27fa...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.youtube.com/watch?v=26fJC-hBYkU

Tipper jeg. Hadde han vært interessert på et seriøst plan ville han gjort en adskillig større innsats for å være i kontakt med deg. Å spørre om å "rulle" midt på natten er ofte bare en ren sengeinvitasjon - svært sjeldent noe annet. Så, ja, vær litt forsiktig med denne sjarmøren.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker definitivt som at han er keen! Ikke la sjansen gå fra deg !! :)



Anonymous poster hash: e499c...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du med å være med å rulle? Kjøre tur? Ha sex? :dum:

"Å rulle" er en betegnelse for å kjøre rundt i russebussen/van

Anonymous poster hash: 788c8...f84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...