Gå til innhold

Interessert eller bare grei?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan skiller man mellom interesse og bare vanlig høflighet? Da tenker jeg på oppførsel o.l., føler det kan tolkes begge veier. Jeg synes dette er vanskelig, og ikke er jeg så dreven i dette gamet heller. Noen åpenbare ting jeg må se etter?

Anonymous poster hash: 4246a...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter med det samme :vetikke: Men jeg skulle tro at hvis vedkommende på eget initiativ tar kontakt med deg og ikke bare gir entusiastisk respons når du tar kontakt, så har dere noe der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme :vetikke: Men jeg skulle tro at hvis vedkommende på eget initiativ tar kontakt med deg og ikke bare gir entusiastisk respons når du tar kontakt, så har dere noe der.

Det tenker jeg også! Det er alltid han som tar kontakt først, det må jo bety noe. Jeg har følelsen av at det er noe der, men det er jammen ikke lett å vite om det stemmer! Får du noen hint, gjennom blikk, berøring e.a. f.eks?

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det er helt umulig å skille. Tolker alt dithen at gutter bare er hyggelige med meg, men ifølge typen er jeg i overkant naiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv det er helt umulig å skille. Tolker alt dithen at gutter bare er hyggelige med meg, men ifølge typen er jeg i overkant naiv.

Jeg er også litt sånn. Tror sjelden (om ikke aldri) at noen liker meg ekstra godt og som mer enn en venn. Kanskje jeg må være mer åpen for at det faktisk finnes menn som kan like meg litt ekstra? Ikke vet jeg...

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt sånn. Tror sjelden (om ikke aldri) at noen liker meg ekstra godt og som mer enn en venn. Kanskje jeg må være mer åpen for at det faktisk finnes menn som kan like meg litt ekstra? Ikke vet jeg...

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Kjæresten min drar det så langt som å si at INGEN gutter vil ha ei jente som venn, og hvis han da viser interesse så er det utelukkende fordi han er interessert i noe mer. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min drar det så langt som å si at INGEN gutter vil ha ei jente som venn, og hvis han da viser interesse så er det utelukkende fordi han er interessert i noe mer. :fnise:

Å, såpass! Får håpe han har rett ;-) Håpet stiger, hihi :)

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være han er ute etter sex

Mulig det. Men hvordan kan jeg skille dette? Er han interessert, vil han bare ha sex eller vil han bare være en venn? Har forresren lest at mange, spesielt menn, mener at det ikke går an å bare være venn med ei dame. Hva mener dere?

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det. Men hvordan kan jeg skille dette? Er han interessert, vil han bare ha sex eller vil han bare være en venn? Har forresren lest at mange, spesielt menn, mener at det ikke går an å bare være venn med ei dame. Hva mener dere?

TSAnonymous poster hash: 4246a...acd

Mange later som om de er interessert i mer bare for å komme ned å buksene dine så det er umulig å vite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange later som om de er interessert i mer bare for å komme ned å buksene dine så det er umulig å vite

Men om de ikke bare er ute etter sex, kan jeg da anta at de er interesserte om de tar kontakt osv? Eller blir det en for enkel konklusjon?

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om de ikke bare er ute etter sex, kan jeg da anta at de er interesserte om de tar kontakt osv? Eller blir det en for enkel konklusjon?

TSAnonymous poster hash: 4246a...acd

Kommer vel litt ann på. Noen ganger tolker man slikt ril sin egen favør nettopp fordi man er interessert i fyren. Jeg kan også ta iniativ til kontakt om jeg syns personen er kul, men det betyr ikke at jrg ønsker noe mer enn vennskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel litt ann på. Noen ganger tolker man slikt ril sin egen favør nettopp fordi man er interessert i fyren. Jeg kan også ta iniativ til kontakt om jeg syns personen er kul, men det betyr ikke at jrg ønsker noe mer enn vennskap

Takk for svar! Det blir ikke akkurat lettere det her, men jeg setter pris på synspunkter :)

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil gjerne ha flere synspunkter på dette! :)

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne ha flere synspunkter på dette! :)

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Jeg er også i nesten samme situasjon, men her er det jeg som tar kontakt hele tiden. Men han svarer alltid, og stiller spørsmål tilbake og sånn. Hvordan skal jeg tolke det da? Hvorfor svare hvis han ikke er interessert i meg(evnt. sex?) Alltid blid og hyggelig mot meg, men kun snakking foreløpig..........hmmm

Til ditt spørsmål, TS. Jeg tror han er interessert. For hvorfor skal en gutt gidde å ta kontakt/ ha kontakt med ei jente han ikke er interessert i? Tror nok det kan være sant at gutter sjelden vil ha kun jenter som venn. Har jeg aldri vært borti før i hvertfall. Er nok noe der ja...... :-) :-)Og det er merkelig hvis en gutt vil bare ha ei jente som venn....

Anonymous poster hash: 73d12...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i nesten samme situasjon, men her er det jeg som tar kontakt hele tiden. Men han svarer alltid, og stiller spørsmål tilbake og sånn. Hvordan skal jeg tolke det da? Hvorfor svare hvis han ikke er interessert i meg(evnt. sex?) Alltid blid og hyggelig mot meg, men kun snakking foreløpig..........hmmm

Til ditt spørsmål, TS. Jeg tror han er interessert. For hvorfor skal en gutt gidde å ta kontakt/ ha kontakt med ei jente han ikke er interessert i? Tror nok det kan være sant at gutter sjelden vil ha kun jenter som venn. Har jeg aldri vært borti før i hvertfall. Er nok noe der ja...... :-) :-)Og det er merkelig hvis en gutt vil bare ha ei jente som venn....

Anonymous poster hash: 73d12...f6b

Det tenker jeg også! Han kunne jo snakket med hvem som helst, men selv om vi er flere på samme sted, kommer han alltid bort for å prate minst en gang, hver gang. Og jeg er ikke noen typisk "kul jente som er en av gutta" heller, så kan aldri tro han vil ha meg som venninne :-P Forresten så vet han at jeg er interessert i han. Han har sagt han ikke vil ha noe forhold, men hvorfor tar han kontakt likevel? Han er så vanskelig å forstå seg på! Hadde jeg visst at noen likte meg, men jeg ikke var interessert tilbake, hadde jeg aldri i verden selv tatt kontakt mer. Hadde jo prata med han, men ikke oppsøkt han selv.

Og nei; han er ikke bare ute etter sex, det er han absolutt ikke typen til. Råd, anyone?

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå maser jeg litt, men jeg skulle gjerne hatt flere tanker om det jeg har skrevet over her. Råd mottas med stor takk! :)

TS

Anonymous poster hash: 4246a...acd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...