Gå til innhold

Typen dumper meg om jeg legger på meg 5 kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trygt? Hvor trygg føler du deg i dette forholdet når alt avhenger av hvor mange kilo du har på kroppen?

Jeg tviler på at jeg kommer til å legge på meg noe med det første. Har alltid slitt med at jeg er for tynn. Og det føles uansett tryggere å være sammen med noen, sove inntil noen på kvelden, snakke med osv enn det ville gjort om det bare var meg. Synes hele singelkjøret virker slitsomt, jeg er og blir en kjærestejente. Er bare så trist at kjæresten min mener og sier så mye merkelige ting.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Jeg tviler på at jeg kommer til å legge på meg noe med det første. Har alltid slitt med at jeg er for tynn. Og det føles uansett tryggere å være sammen med noen, sove inntil noen på kvelden, snakke med osv enn det ville gjort om det bare var meg. Synes hele singelkjøret virker slitsomt, jeg er og blir en kjærestejente. Er bare så trist at kjæresten min mener og sier så mye merkelige ting.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Han er ikke den eneste mannen i verden. Det finnes mange fine potensielle kjærester der ute som ikke er fullt så overfladiske.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke den eneste mannen i verden. Det finnes mange fine potensielle kjærester der ute som ikke er fullt så overfladiske.

Jeg har aldri møtt en fyr som ikke er overfladisk. Har blant annet blitt omtalt som "trofedame". Tiltrekker meg bare duster jeg da..

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke gode råd altså.

Herregud, du skriver selv at han bare tullet. Han har sikkert ikke forstått hvor at vekt og kropp betyr mer for dere jenter. Bare sitt ned og snakk ordentlig med ham så vil han forstå det, ikke komme med sånne kommentarer i fremtiden.

Til alle dere som har begynt å så "dumpe"-spirer i hodet hennes, ikke bra! Dere må tenke over hva dere sier, menn er ikke perfekt de heller. Det må være bedre å snakke sammen og løse enkle problemer som dette enn å ende opp alene!



Anonymous poster hash: 153d5...a91
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det skrives så mye om at unge jenter har så mange sexpartnere bak seg..

Og generelt så kommer rådet om å avslutte forhold pga bagateller alt for ofte. Har folk slutta å prate sammen?? Er det noe man mistrives med, så få det ut! Og vi jenter må svelge noen kameler. Det er tross alt MENN det er snakk om.

Forsvarer absolutt ikke det dumme utsagnet til denne fyren, men med tanke på at hun ikke vet om det i heletatt var alvorlig ment, så er dumperådene latterlige.

Spør han rett ut om det først, og ta deretter eventuelle sorger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg tok utgangspunkt i at han mente det alvorlig, siden hun skriver at han mener og sier så mye rart ellers også.

Mener han det alvorlig syns jeg det er helt legitimt å avslutte forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart det skrives så mye om at unge jenter har så mange sexpartnere bak seg..

Og generelt så kommer rådet om å avslutte forhold pga bagateller alt for ofte. Har folk slutta å prate sammen?? Er det noe man mistrives med, så få det ut! Og vi jenter må svelge noen kameler. Det er tross alt MENN det er snakk om.

Forsvarer absolutt ikke det dumme utsagnet til denne fyren, men med tanke på at hun ikke vet om det i heletatt var alvorlig ment, så er dumperådene latterlige.

Spør han rett ut om det først, og ta deretter eventuelle sorger.

Jeg spurte han, og han var supervag på det. Han sa noe om at hvis jeg la på meg på ferie men tok det fort av etterpå gikk det bra. Men er så vanskelig å forstå når han tuller og når han faktisk er seriøs. Han sier så mye rart.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har typen min og sagt. Eller, at hvis jeg blir feitere (er veldig tynn) så kommer han ikke til å tenne på meg mer.



Anonymous poster hash: 43bab...a0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han, og han var supervag på det. Han sa noe om at hvis jeg la på meg på ferie men tok det fort av etterpå gikk det bra. Men er så vanskelig å forstå når han tuller og når han faktisk er seriøs. Han sier så mye rart.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Dette høres helt håpløst ut. I er forhold forventer jeg å ha skikkelige samtaler og at man tar hverandre på alvor.

Og å være sammen med en mann som er o overfladisk og alt for utseendefiksert er heller ikke aktuelt. Hovrdan skal det da gå om man skal ha barn, eller bli gamle sammen?

Anonymous poster hash: 28e7e...ecc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk samme trussel av eks og som jeg feide bort der og da. Men da jeg la på meg 6 kg grunnet stress og hektisk periode på jobb så stakk han. Han ville ikke ha noe med "feite" folk å gjøre.

Dette er 3 år siden og jeg har funnet trivselsvekta mi og ny mann. Eksen er fortsatt singel, men er blitt skalla. Ha ha! :fnise:



Anonymous poster hash: 2799b...858
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har også sagt lignende flere ganger, men han bare tuller. Jeg er veldig slank, men han pleier å si at jeg ikke er direkte tynn, har masse å ta av, dumper meg om jeg blir feit (+ 5 kg) osv. Jeg har gått opp/ned ca. 10 kg uten at han har lagt merke til det, som han sier selv. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri møtt en fyr som ikke er overfladisk. Har blant annet blitt omtalt som "trofedame". Tiltrekker meg bare duster jeg da..

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

huff. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt håpløst ut. I er forhold forventer jeg å ha skikkelige samtaler og at man tar hverandre på alvor.

Og å være sammen med en mann som er o overfladisk og alt for utseendefiksert er heller ikke aktuelt. Hovrdan skal det da gå om man skal ha barn, eller bli gamle sammen?

Anonymous poster hash: 28e7e...ecc

Er vanskelig å ha en ordentlig samtale med han. Hvis ikke det er noe han synes er gøy å snakke om, så er det "nag" og klaging. Og når han da blir sur sier han at det er min skyld fordi jeg bare fortsetter å "nage". Men jeg vil jo bare snakke om det og løse problemet. Han kan også kalle meg nazi og si at jeg ikke bestemmer over han når jeg spør om helt enkle ting som om han kan sende meg fjernkontrollen eller ta oppvasken. Men tingen er at vi egentlig har det ordentlig koselig sammen. Vi har masse felles venner, ligger alltid i armkroken hans og ser film på kvelden, vi tuller ganske mye sammen og liker det. Det er bare alvorlige samtaler som er komplett umulig å ta med han. Noen ganger virker han som et barn, for han synes ikke å forstå det at man av og til må snakke om ting som ikke er gøy og rosenrødt.

Anonymous poster hash: 9f5a5...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg fikk samme trussel av eks og som jeg feide bort der og da. Men da jeg la på meg 6 kg grunnet stress og hektisk periode på jobb så stakk han. Han ville ikke ha noe med "feite" folk å gjøre.

Dette er 3 år siden og jeg har funnet trivselsvekta mi og ny mann. Eksen er fortsatt singel, men er blitt skalla. Ha ha! :fnise:

Anonymous poster hash: 2799b...858

Man skal ikke le av andres "ulykker" men nå lo jeg godt :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk fra 45 til 50 kg på kort tid, og merket egentlig ingen stor forskjell, så bare friskere og søtere ut i ansiktet og ikke så mager ut. Å være altfor tynn er ikke fint, det er normalvekt som er finest. 5 kg er heller ikke mye, det er når du legger på deg 10-15 + kg at det begynner å bli et problem.



Anonymous poster hash: f31c5...a82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ikke rart det skrives så mye om at unge jenter har så mange sexpartnere bak seg..

Og generelt så kommer rådet om å avslutte forhold pga bagateller alt for ofte. Har folk slutta å prate sammen?? Er det noe man mistrives med, så få det ut! Og vi jenter må svelge noen kameler. Det er tross alt MENN det er snakk om.

Forsvarer absolutt ikke det dumme utsagnet til denne fyren, men med tanke på at hun ikke vet om det i heletatt var alvorlig ment, så er dumperådene latterlige.

Spør han rett ut om det først, og ta deretter eventuelle sorger.

"Og vi jenter må tåle å svelge noen kameler. Det er TROSS ALT menn det er snakk om."

Best å skru ned forventningene ja.... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Typisk KG å slakte mannen som tuller og ikke jenta som selv tviler så mye på typen og seg selv at hun faktisk tror at han kommer til å dumpe henne.

Endret av Steamboat
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Nå spiller det da for fanden ikke om at fem

kilo er mye eller lite/synes eller ikke synes.

Kjæresten er enten bare en tosk iblant, eller han er i overkant kroppsfiksert.

At han driter seg ut e n gang er da tilgivelig.

Mener han det alvorlig, så stikk fra ham og finn en som ikke har fokus på kroppsvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...