Gå til innhold

Finnes ekte kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spørsmålet mitt er egentlig: Finnes det virkelig ekte kjærlighet? Og hva er egentlig ekte kjærlighet?

Er det noen her som har opplevd det?



Anonymous poster hash: a3313...853
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den dagen du får barn lurer du ikke lenger :)



Anonymous poster hash: e499d...dcf
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Ja. Jeg ville gjort alt for min mann, og det tenker jeg er ekte kjærlighet. Har ikke barn, men ville trodd at jeg hadde følt en enda sterkere kjærlighet for et barn om det var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, siden alle menn gjør det slutt og stikker av med ei ny dame når de er lei så tror jeg ikke på det lenger. Er ikke vits å bli sammen med noen, det blir bare slutt likevel.



Anonymous poster hash: 5f853...994
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tror jeg. Det jeg føler for kjæresten min er ekte kjærlighet. Jeg ville gjort alt for ham.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er ekte kjærlighet da? Jeg elsker samboeren min og ville gjort veldig mye for ham. Det er en kjærlighet jeg ser for meg at skal vare livet ut, men jeg har full forståelse for at ting kan skje.

Jeg er også veldig glad i søsteren min og foreldrene mine og det er jo en type kjærlighet det nok skal mer til at tar slutt.

Jeg ville risikert mye for disse menneskene. Kanskje til og med risikert livet dersom risikoen ikke var altfor høy, men jeg ville aldri gitt livet mitt for noen.



Anonymous poster hash: 678ed...d85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er egentlig: Finnes det virkelig ekte kjærlighet? Og hva er egentlig ekte kjærlighet?

Er det noen her som har opplevd det?

Anonymous poster hash: a3313...853

Kjærlighet er ????Kan du forklare det?Spørs hva enhver av dere legger i det ordet.

Selvfølgelig finnes ekte kjærlighet.

Like selvfølgelig som at gjensidig begjær og tiltrekning finns-så finnes også kjærlighet.

Men uten gjensidig begjær og tiltrekning og alle de gode følelsene som produseres i kroppen når man begjærer og tiltrekkes mot noen-kalt lykkehormoner kanskje+alle gode fysiske følelser...for den personen.

Ja jeg vet at sex ikke er kjærlighet-men kjærlighet uten sex er jo bare vennskap.....!

Anonymous poster hash: 9a55c...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt på det samme selv, opplevde kjærlighet som kriblet i alle cellene mine, nesten som når solen varmer opp huden eller når du hørrer god musikk som går inn i hele sjelen. Aldri har jeg følt noe vært så vakkert og fekk meg til å smile hele dagen og første og kanskje siste gang jeg noensinne ville virkelig gifte meg. Var 100% sikker på han følte det samme, helt til jeg fikk vite at han hadde vært utro, ruset seg og at jeg var gravid alt på en og samme dag. Grått gravid, grått ammende, grått når jeg ble drasset inn i rettssaken om å kjempe mot at en narkoman ville ta babyen min ifra meg, gråter mindre nå bare ca en gang i uka men det har nå gått fem år.. så ja.. jeg tviler på at kjærlighet finnes

Anonymous poster hash: 5937c...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjærlighet uten sex er jo bare vennskap.....!

Anonymous poster hash: 9a55c...70f

Så vennskap er ikke kjærlighet? :klo:

Anonymous poster hash: e499d...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet mitt er egentlig: Finnes det virkelig ekte kjærlighet? Og hva er egentlig ekte kjærlighet?

Er det noen her som har opplevd det?

Anonymous poster hash: a3313...853

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Lurt på det samme selv, opplevde kjærlighet som kriblet i alle cellene mine, nesten som når solen varmer opp huden eller når du hørrer god musikk som går inn i hele sjelen. Aldri har jeg følt noe vært så vakkert og fekk meg til å smile hele dagen og første og kanskje siste gang jeg noensinne ville virkelig gifte meg. Var 100% sikker på han følte det samme, helt til jeg fikk vite at han hadde vært utro, ruset seg og at jeg var gravid alt på en og samme dag. Grått gravid, grått ammende, grått når jeg ble drasset inn i rettssaken om å kjempe mot at en narkoman ville ta babyen min ifra meg, gråter mindre nå bare ca en gang i uka men det har nå gått fem år.. så ja.. jeg tviler på at kjærlighet finnes

Anonymous poster hash: 5937c...b56

Au! Det der gjorde vondt å lese.

Fysøren så mye traumatisk/dramatisk på så kort tid.

Håper en ridder kommer din vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt på det samme selv, opplevde kjærlighet som kriblet i alle cellene mine, nesten som når solen varmer opp huden eller når du hørrer god musikk som går inn i hele sjelen. Aldri har jeg følt noe vært så vakkert og fekk meg til å smile hele dagen og første og kanskje siste gang jeg noensinne ville virkelig gifte meg. Var 100% sikker på han følte det samme, helt til jeg fikk vite at han hadde vært utro, ruset seg og at jeg var gravid alt på en og samme dag. Grått gravid, grått ammende, grått når jeg ble drasset inn i rettssaken om å kjempe mot at en narkoman ville ta babyen min ifra meg, gråter mindre nå bare ca en gang i uka men det har nå gått fem år.. så ja.. jeg tviler på at kjærlighet finnesAnonymous poster hash: 5937c...b56

Jeg er veldig forelsket i ei som er akkurat i den situasjonen...bortsett fra at hun er med fyren enda. Jeg vil ikke gjøre noe slikt mot henne om jeg greier stjele henne. Det vet jeg...så jo, du kan og møte en som meg :)

Anonymous poster hash: 2a500...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ekte kjærlighet finnes.

Jeg tror ekte kjærlighet er det jeg føler for min ekskjæreste. Respekt, omsorg, ubetinget forståelse og kjærlighet uansett hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ekte kjærlighet tror jeg handler mye om lojalitet. At en backer opp hverandre og er

et team. Og så bare kjenner en det på kjemien...ser blikk osv.

Ja, og har opplevd det. Føler jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper det finnes. Håper kanskje mer enn jeg tror men.. Man vet jo aldri 100% hva en annen person tenker, føler og ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, herregud, det finnes!!! Alt jeg har søkt etter hele livet, det fant jeg! Lille, ubetydelige meg, som er så vanskelig å elske, blir elsket av verdens vakreste, snilleste og omsorgsfulle person! Jeg er så lykkelig at hjerte vil sprenges... Alt av klisjéer du kan tenke deg, kunne jeg ha skrevet om. Alle romantiske scener fra en dramafilm.

Jeg føler meg som verdens lykkeligste person! Og nei, jeg er ingen ungjente som er forelska for 1ste gang. Jeg måtte bli godt voksen før jeg fant han som er mitt alt. Jeg VET ekte kjærlighet mellom to voksne mennesker finnes. Jeg opplever det hver eneste dag! <3

Anonymous poster hash: 4d657...af7

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det er tull å snakke om ekte kjærlighet før man har vært sammen i flere år.

Ekte kjærlighet må ikke forveksles med forelskelse.



Anonymous poster hash: 0662e...353
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte kjærlighet er den kjærligheten jeg har for barna mine.

Jeg ville gjort alt for dem, ofret alt for dem, gitt livet mitt for dem.

Renere kjærlighet, mer ekte kjærlighet, det finnes ikke :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...