Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en som har kjøpt sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, som overskriften sier - kunne du?
Hvorfor, eller hvorfor ikke?

Og har alder, antall ganger, omstendigheter osv. noe å si?



Anonymous poster hash: 36fd1...8f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er skikkelig ekkelt motbydelig i mine øyne og det sier litt for mye om moralen til folk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke hatt noe problemer med det, fortid er fortid. Kan ikke si at «har du kjøpt sex» er et spørsmål som hadde vært naturlig for meg å stille i en datingprosess heller. Så jeg lurer litt på hvordan dem som har dette som dealbreaker finner ut av slikt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Nei, overhodet ikke. Fordi jeg ikke støtter prostitusjon og menn som kjøper sex har et forvrengt syn på sex, bare for å få tømme seg. De tenker ikke på hvordan eller hva som er årsaken til prostitusjonen, men kun det å få dekt sitt seksuelle behov.

Å måtte betale for sex i seg selv, vitner jo om at kvinnen tar betalt pga hun ikke selv har lyst eller tenner på å gjøre det.Ellers hadde hun ikke tatt betalt.

Og menn/kvinner som benytter seg av det, holder dette eldgamle yrket levende pga egoisme!

Så å bli sammen med en som har benyttet seg av en hore er helt utenkelig!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, overhodet ikke. Fordi jeg ikke støtter prostitusjon og menn som kjøper sex har et forvrengt syn på sex, bare for å få tømme seg. De tenker ikke på hvordan eller hva som er årsaken til prostitusjonen, men kun det å få dekt sitt seksuelle behov.

Å måtte betale for sex i seg selv, vitner jo om at kvinnen tar betalt pga hun ikke selv har lyst eller tenner på å gjøre det.Ellers hadde hun ikke tatt betalt.

Og menn/kvinner som benytter seg av det, holder dette eldgamle yrket levende pga egoisme!

Så å bli sammen med en som har benyttet seg av en hore er helt utenkelig!

Er ikke bare menn som kjøper sex.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg synes det viser litt hvordan kvinnesyn de har...



Anonymous poster hash: befd2...3fe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Er ikke bare menn som kjøper sex.

Nei, skriver både menn og kvinner mot slutten. Grunnen til at jeg nevnte menn først er jo pga en kjæreste ville ha vært en mann for meg, siden spørsmålet var om jeg kunne ha blitt sammen med en som har kjøpt sex :) Og det kunne jeg ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som har kjøpt sex. Da jeg fikk vite det ble jeg helt sjokkert, for det er imot alt jeg står for. Men så fikk jeg vite at det var på en guttetur da han var 18, og at det egentlig var en greie alle gutta hadde bestemt seg for, det var en annen kompis som var gira og betalte for alle de andre. Ganske spesielt. Men han har hvertfall ikke gjort det siden og har heller ikke lyst til det. Så etter maaaange samtaler om det så har jeg valgt å legge det bak meg.

Anonymous poster hash: df78e...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et vanskelig spørsmål, da det må skje veldig mye før jeg kan vurdere å forlate mannen min. Hadde jeg fått vite om noe slikt i ettertid hadde det vært viktig å få bekreftet dyp anger.

Det hadde også selvfølgelig vært avgjørende at det var før min tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skriver både menn og kvinner mot slutten. Grunnen til at jeg nevnte menn først er jo pga en kjæreste ville ha vært en mann for meg, siden spørsmålet var om jeg kunne ha blitt sammen med en som har kjøpt sex :) Og det kunne jeg ikke

Synes bare det virket rart at alle argumentene var rettet og menn og i svært negative ordelag. Kvinnene ble bare et apropos. Det er typisk for slike temaer at det meste av fokuset settes på menn og hvordan de er seksualiserte griser mens det faktum at kvinner også kjøper sex ikke blir sett på som like ille.

Jeg ser for øvrig ikke stor forskjell på det å gå på byen og finne seg en ONS for å få tilfredsstilt sitt seksuelle behov og det å hyre en eskorte til samme formål.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det tror jeg faktisk ikke jeg kunne.



Anonymous poster hash: af05c...a80
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bare det virket rart at alle argumentene var rettet og menn og i svært negative ordelag. Kvinnene ble bare et apropos. Det er typisk for slike temaer at det meste av fokuset settes på menn og hvordan de er seksualiserte griser mens det faktum at kvinner også kjøper sex ikke blir sett på som like ille.

Jeg ser for øvrig ikke stor forskjell på det å gå på byen og finne seg en ONS for å få tilfredsstilt sitt seksuelle behov og det å hyre en eskorte til samme formål.

Du er jo tross alt på kvinneguiden, så det er en overhengende fare for at de som svarer i denne tråden først og fremst definerer en potensiell eller eksisterende partner som mann.

For det andre vil du ikke rammes av straffeloven av å flørte på byen

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er sammen med en som har kjøpt sex. Da jeg fikk vite det ble jeg helt sjokkert, for det er imot alt jeg står for. Men så fikk jeg vite at det var på en guttetur da han var 18, og at det egentlig var en greie alle gutta hadde bestemt seg for, det var en annen kompis som var gira og betalte for alle de andre. Ganske spesielt. Men han har hvertfall ikke gjort det siden og har heller ikke lyst til det. Så etter maaaange samtaler om det så har jeg valgt å legge det bak meg.

Anonymous poster hash: df78e...78f

Så da blir det mer greit ? At noen andre betaler for det og gjør det i gruppe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter en legesjekk for diverse kjønnssykdommer med et bra resultat så hadde det ikke vært noe problem.



Anonymous poster hash: 4ce17...930
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det mer greit ? At noen andre betaler for det og gjør det i gruppe ?

Nei, men det var lettere for meg å forstå at det skjedde. Hadde han gått ut på byen og bevisst lett etter en prostituert så hadde jeg følt at det var verre. Men når det var gruppepress, han var så ung osv så er det lettere å akseptere.

Anonymous poster hash: df78e...78f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da blir det mer greit ? At noen andre betaler for det og gjør det i gruppe ?

Nå er ikke jeg ABen du siterte, men jeg leste ikke innlegget som at noe ved situasjonen gjorde det greit. At man har klarte å legge noe bak seg behøver ikke bety at man anerkjenner handlingene som ok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo tross alt på kvinneguiden, så det er en overhengende fare for at de som svarer i denne tråden først og fremst definerer en potensiell eller eksisterende partner som mann.

For det andre vil du ikke rammes av straffeloven av å flørte på byen

Sant nok, men det er mulig å være nyansert, ellers fremstår det ofte som mannsforakt.

Jeg har heller ikke inntrykk av at det er ulovligheten som er det største problemet til dem som ikke kunne ha godtatt en partner som har kjøpt sex.

Ellers lurer jeg fremdeles på hvordan man finner ut slike ting i datingfasen. Er dette vanlig å spørre om når man blir kjent med en potensiell partner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...