Gå til innhold

Skravletråd januar/februar 2015


Nautika

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje vi skulle hatt en slik presentadjonstråd? Kopiere fra en tidligere klubb? Jeg er på mobil nå, så for meg blir det litt krøkkete, men det er jo en idé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hiver jeg meg med her også :)

Noen som har forslag til god unnskyldning for ikke å drikke alkohol? :P
Vi skal på metallica-konsert med lillebroren til forloveden (og storesøstra mi) i helga :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slang deg inn i terminlista i første innlegg jeg, LilleNinja :)

God unnskyldning, ja... Du kjører? Halsbrann?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive: Barn 1 - 22 år - termin 8/2-2015 ifølge babyverden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vi skal bo 400 m unna :P Så blir ikke noen kjøring :P
Men kanskje halsbrann :P Selv om det da kan hende de spør om jeg er gravid, siden
det er veldig tydelig at jeg har vært barnesjuk lenge :P

Vurderte faktisk å dra på Egon eller noe, og få dem til å helle munkholm i ølglass til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke opprette en facebookgruppe for oss i denne terminklubben da??? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde vært koselig, men tror jeg venter med å hive meg inn til uke 12 altså :P
Vil ha det offisielt først :O
Er jo mer anonymt her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde vært koselig, men tror jeg venter med å hive meg inn til uke 12 altså :P

Vil ha det offisielt først :O

Er jo mer anonymt her :P

Hehe, jeg skjønner ;) Men gruppen er totalt lukket, og kan ikke søkes opp uten at man er medlem i den, så den er usynlig. Jeg og Moina er i samme prøvergruppe på facebook :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg må hive meg med da :) Får dere lagt meg inn uten at vi er venner da? :P Eller må jeg legge
dere til først? ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje jeg må hive meg med da :) Får dere lagt meg inn uten at vi er venner da? :P Eller må jeg legge

dere til først? ^^

Du inviteres inn via mailadressen din :) Men er det stemning for det ellers i gruppa også eller? For da kan jeg opprette en gruppe, også sender dere meg mailadressene dere i PM :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig kjipt for oss som ikke er på Facebook. Opplevde det med termingruppe på et annet forum når jeg gikk med eldste. Når fb-gruppa ble opprettet ble det null aktivitet på den andre :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjipt for oss som ikke er på Facebook. Opplevde det med termingruppe på et annet forum når jeg gikk med eldste. Når fb-gruppa ble opprettet ble det null aktivitet på den andre :sukk:

Blir jo selvfølgelig aktivitet her også da! :jepp::hoppe: Men dere som er in, bare send meg en PM med epostadresse. Har døpt gruppen vår! Gruppen kan ikke søkes opp, og synes heller ikke for ikke-medlemmer :)

Endret av missdior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM'er deg i morra hvis jeg får en positiv til :P Hihi :P

Selvfølgelig må vi holde oss minst like aktive på KG fordetom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg syns det er veldig greit på KG også, for da får man sett tickerne til de andre og fulgt med i dagbøker samtidid :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...