Gå til innhold

Skravletråd 2012


Miss moneypenny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OJ! Vannet gikk 22.februar ja! Da anntar jeg at babyen din er på utsiden for lenge siden Guess :D Jeg er alt for sjelden her nå ser jeg! Spent på oppdatering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Hehe..Ute er han ja ;) 23. Februar kl 03.16 kom lille gutten vår :) Det hele startet på termindatoen! Veldig grei fødsel, ikke på langt nær så lang som sist. Og ellers går ammingen som smurt :) Han sover stort sett hele dagen, og litt mindre på natta :P Skal skrive historien i den andre tråden snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle saman! No er det jaggu ei god stund sidan eg var her inne! Trur det var i slutten av desember (?!). Ser det er fleire som har fått skattane sine, og fleire som ventar... Fantastisk!

Her er ei oppdatering fra ei stolt MAMMA:

På overtidskontrollen måndag 9. januar sa dei at dagen etter skulle eg igangsettast med hormontablett fordi eg fortsatt var like umoden som veka før. Det tykte eg var heeeilt greitt ---> eg var jo kjempeivrig etter å få bebisen min i armane!

Kl. 10 tysdags morgon fekk eg ein hormontablett. I 13-tida byrja smårier å kome, ikkje noko meir enn ubehageleg. 14:00 var det ingen opning. 15:00 gjekk vatnet, og etter dette auka riene på meir og meir. Ja, maserier er heilt forferdeleg! 15:45 var det 3 cm opning - 16:00 7 cm - 16:15 pressetrang - 16:26 såg prinsen dagens lys :yvonne: At det skulle skje so fort på so kort tid var ingen forberedte på. Haha, jordmora drog i snora og kort tid etter fann dei ut at "Oi, fødselsenga må hentast!"

Altso... Gode, vakre Hauk kom til verda 10. januar, 8 dagar etter termin. Han var 3,386 kg og 50 cm. Mykje mørkt hår og store, vakne auger. Drakk melk på 1. forsøk.

Måtte eg klippast og syast? Ja. Luringen kom med handa inntil hovudet og laga ei grop innover og bakover, hehe, ouch!

Kva var verst? Riene. Eg fann ut under fødselen at eg ville ha epidural, men det rakk me jo ikkje...

Men eg skjønar so absolutt at folk føder om og om igjen - for finare overraskelse går det ikkje an å få :kgbaby:

Nei, no er det sengetid! Kanskje er eg kjempeheldig og får sove i 5 timar eller meir (ønske, ønske) før han vaknar og skal ha mat.

God natt, alle nybakte mødre og alle gravide som ventar i spenning :)

Endret av Minimus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Det gikk kjapt minimus :D Det ble stille her inne! Er alle travelt opptatt med sine gull tro, hihi;) Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å være her æ:)disse små tar all tid! Her har vi rukket å bli 4 mnd, og det har vært noen tøffe uker. Låsninger i nakke og en del trøbling med det, vært hos manuellterapaut og ser ut til å være på bedringens vei:) ellers er det ei helt fantastisk snuppe vi har fått oss, gleder meg sånn til å nyte dette året sammen med henne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kom hjem fra bryllupsreisen vår Igår jeg og jeg føler meg helt skutt. Føles som om jeg har vært på farten i over to måneder. Og det har jo å. Hadde to bryllup og masse reising etter det. Men nå skal det bli deilig å komme litt tilbake til hverdagen.

Jeg er trøtt og har brukt mye tid for å sove inn på hotellene mens mannen min er ute og opplever ting. Men jeg får ta det litt med ro fremover. Er det noen andre her som også er ekstremt trøtt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere her inne? Har helt glemt bort denne tråden jeg, i tillegg til at det har blitt lite KG-tid i det siste. Lille B er så aktiv, og babler MYE. Han har begynt å åle seg fremover, og han ruller seg over til magen hele tiden. Best å følge med altså :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...