Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Gratulerer cypress og Tussi! :)

Sequax: Vet hvor kjedelig det er å vente og vente... Men PLUTSELIG starter fødselen, da er ventetiden glemt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til alle som har født og til alle dere som ennå venter; håper ventetiden går fort :jepp:

Jeg har fått babyjenta mi jeg også. 1.februar kom hun til verden,12 dager på overtid :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer cypress og Tussi! :)

Sequax: Vet hvor kjedelig det er å vente og vente... Men PLUTSELIG starter fødselen, da er ventetiden glemt :klemmer:

Takk for trøsten! :klem:

Gratulerer til alle som har født og til alle dere som ennå venter; håper ventetiden går fort :jepp:

Jeg har fått babyjenta mi jeg også. 1.februar kom hun til verden,12 dager på overtid :rodmer:

GRATULERER, IZA!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg og ammer verdens nydeligste lille jente :) NH kom til verden 10. februar, 6 dager på overtid :hjerte: Jeg storkoser meg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille M kom endelig til verden 10.februar, ni dager over termin. 3625 gram og 53 cm med gull i armene til verdens stolteste foreldre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest AnneShirley

Gratulerer til alle som har født!

Jeg rakk så vidt å leve opp til januar-februar-terminklubben. Vesle A kom til verden mandag.

Nå er vi hjemme igjen og S er både stolt og sjalu storebror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Gjest_Michelet

Oi,her har det vært stille leeenge ser jeg...lurer på om det er andre enn meg som er i ammetåka :gjeiper:

Hvordan går det med alle sammen? begynner å vokse til de små nurkene nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 10 måneder senere...
Gjest AnneShirley

Opp med seg :sjenert:

:)

Hvordan går det?

I dag har jeg kosa meg i sandkassa med begge barna :) Rart at veslejenta er blitt så stor alt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...