Gå til innhold

Gave til bestemor


Gjest Ms. Raggsokk

Anbefalte innlegg

Gjest Ms. Raggsokk

Jeg trenger tips til gave til 1 stk farmor :) (bursdag)

Hun er jo den typen som har alt, ikke ønsker seg noe og blir glad for alt. Hva har dere gitt til deres bestemødre når de fyller litt "runde år" (type 75)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Familiebilde, kalender som du lager på nett med egne bilder, dusjsåpe, kremer, ullundertøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta henne med på noe hyggelig! Sigthseeing med lunsj eller middag et eller annet sted, som en slags opplevelsesdag?

Ellers syns jeg en fin fotobok med bilder og tekst, der du gjerne samler både gamle og nye bilder?

En veldig god flaske av ett eller annet hun liker, et fenalår?

Gå sammen med flere i familien og kjøp et vakkert smykke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en litt ekslusiv type kaffe eller te,gavekort på en eller annet reisemål som ikke trenger å vere så langt borte.spørs jo litt på formen til bestemora di.Men er jo ofte museer eller andre ting som hu har interesse for og så en tur på kafe etterpå med kake og kaffe :) di eldre er jo så glad for å være sammen med barnebarna sine !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hun er sprek og oppegående, er i jobb enda selv om hun egentlig er pensjonist. Ikke noen jåletype, er veldig intr i sladder (:fnise:), oss barnebarna, kjøreturer rundt i Norge (kjører ikke selv da, det gjør bestefar), baking, husarbeid og kryssord/bingo.

Takk for gode tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

abonnement på et slarveblad eller et ukeblad (Se&Hør eller noe sånt?) ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med gavekort på en behandlig hos frisør, fotpleier, eller massasje?

Regner med hun er som min farmor, bruker heller penger på familie... enn seg selv.

Min farmor synes dette er midt i blinken, da dette er noe hun faktisk har brukt for. (Og som hun ikke hadde brukt penger på selv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...