Gå til innhold

Innekatt stukket av på hytta


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Liker han fisk? Da kan du jo prøve å koke fisk inne i hytta, slik at lukta siver rundt. Kanskje det kan lokke han inn?

Og, neida, ingenting sært med å koke fisk om natten når katten din er på rømmen.

 

Lykke til, håper du får tak på han :catmilk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du vet hvor han er vil jeg anbefale deg å låne kattefelle hos dyrebeskyttelsen. Det fungerer som regel hvis katten er blitt skremt. Det er derfor han ikke tørr å gå nærmere deg. Du setter den gjerne opp på kvelden med litt mat i. Legg noe mat i buret. Når katten er langt nok inn i buret lukker fella seg. Du må ha oppsyn med buret men ikke sånn at katten ser deg. Er det andre katter i området er det sjans for at de også blir fanget. De må du slippe ut igjen. Når du derimot har fanget din pus. Ikke åpne fella før dere er hjemme hos dere selv med lukkende dører og hold han inne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett noe til pus Ts?



Anonymous poster hash: 7e9a5...d09
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett noe til pus Ts?

Anonymous poster hash: 7e9a5...d09

Har sett han. Han var her å spiste igjen. Fikk faktisk kost litt med han, men han ble litt usikker med en gang jeg skulle løfte han. Fortsetter å sette ut mat og håper at han tør å komme litt inn å snuse, så kanskje han blir litt tryggere.

Sovner nå med døra oppe og maten innenfor døra. Så tenker at jeg bare skal la han titte og etterhvert så blir han vel tryggere i hytta.

Er alene på hytta, så blir litt vanskelig å lokke han inn samtidig som jeg skal lukke døra..

Men skal prøve å bare la han være, og se om han tør å gå inn ettersom at jeg er der inne...

Han vet jo nå hvor jeg er, og han vet hvor det er mat. Det er jeg hvertfall veldig glad for(prøver å se det positive).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett han. Han var her å spiste igjen. Fikk faktisk kost litt med han, men han ble litt usikker med en gang jeg skulle løfte han. Fortsetter å sette ut mat og håper at han tør å komme litt inn å snuse, så kanskje han blir litt tryggere.

Sovner nå med døra oppe og maten innenfor døra. Så tenker at jeg bare skal la han titte og etterhvert så blir han vel tryggere i hytta.

Er alene på hytta, så blir litt vanskelig å lokke han inn samtidig som jeg skal lukke døra..

Men skal prøve å bare la han være, og se om han tør å gå inn ettersom at jeg er der inne...

Han vet jo nå hvor jeg er, og han vet hvor det er mat. Det er jeg hvertfall veldig glad for(prøver å se det positive).

Så bra 😌 skal du være lenge på hytta?

Anonymous poster hash: 235bf...ce2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra 😌 skal du være lenge på hytta?

Anonymous poster hash: 235bf...ce2

Skulle egentlig dra i morgen, men må vel bli litt lengre... Skal jobbe neste helg, så håper jeg har fått tak i han før det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får du tak i han så bare gi faen i at han vil vekk og spreller. Ta et godt tak, han får bare ha vondt altså.. Også bærer du ham inn. Har selv måtte gripe tak i katta når han har vært på vei, og det er ikke noe gøy. Blir bare spetakkel, men bedre det for å få de inn enn at de blir igjen et sted uten tilgang på mat og et hjem.

Anonymous poster hash: 83a79...c5b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pusen tilbake!!!!!! Han kom inn i natt og tilfeldigvis(heldigvis) blåste døra igjen! Han har kost masse og det virker som om han har savnet meg! :) Da må jeg bare få holdt han inne til vi drar! Håper det går og at vi kommer oss hjem alle sammen!

Takk for støtte og råd folkens! :)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig dra i morgen, men må vel bli litt lengre... Skal jobbe neste helg, så håper jeg har fått tak i han før det :)

Hvorfor tar du ikke til deg rådet om å leie felle? Da får du i alle fall tak i katta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pusen tilbake!!!!!! Han kom inn i natt og tilfeldigvis(heldigvis) blåste døra igjen! Han har kost masse og det virker som om han har savnet meg! :) Da må jeg bare få holdt han inne til vi drar! Håper det går og at vi kommer oss hjem alle sammen!

Takk for støtte og råd folkens! :)

Det var godt å høre :pasha: Men, ha han i bur neste gang 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre :pasha: Men, ha han i bur neste gang

Jaja, det skal jeg! Skal også kjøpe bånd! :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempebra!! :bolledeig: Tipper det er godt å være pus og nå, og få hvilt seg litt etter strabasene.   :catmilk:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så bra at pus kom til rette! <3 Ble glad innvendig nå!

 

Min hannkatt på 3 år er så mammadalt at jeg går turer med han når vi er på hytta. Uansett hvor spennende de nye luktene er, så følger han etter meg  :fnise:

 

Og så lokker jeg han inn med kattegodis etterpå. Funker gull! Hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er pusen tilbake!!!!!! Han kom inn i natt og tilfeldigvis(heldigvis) blåste døra igjen! Han har kost masse og det virker som om han har savnet meg! :) Da må jeg bare få holdt han inne til vi drar! Håper det går og at vi kommer oss hjem alle sammen!

Takk for støtte og råd folkens! :)

Fantastisk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...