Gå til innhold

Jeg vil bli sugd!


vannmann78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære jenter som leser dette. Spesiellt jenter som bor iBergen. Jeg har et lite problem, og det er at jeg ikke får konen min til å suge meg. Hun vil bare ikke. Jeg respekterer det selvfølgelig, og samtidig slikker jeg henne gladelig. Dog, hennes mus er dessverre ikke hårfri. Jeg har derfor tenkt at siden hun ikke har lyst å barbere seg, og heller ikke vil suge meg, så går hun ikke glipp av noe hvis jeg finner en jente som vil suge meg, og som har en glattbarbert mus.

Kjære jente. Jeg ser IKKE på dette som utroskap, og jeg vil gjerne treffe deg som ELSKER å suge, og kanskje liker å svelge/evt bare å få det i munnen. Jeg har ikke blitt sugd siden 02. HJELP! Vær så snill!

ps. jeg friserer kjønnet mitt selvfølgelig. Og er ALLTID ren!

Jeg er 29, jobber i sentrum og er rimelig veltrent.

Kanskje kan du komme der jeg jobber, og gjøre det der? etter stengetid? :)

Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Hvorfor i all verden gifta du deg med henne hvis hun ikke gir deg det du vil ha?? Du er patetisk... Skill deg og finn en som vil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lene_*

Er HELT enig i at jenter som ikke suger ikke bør regne med å bli prioritert eller tatt så mye hensyn til! Jeg hadde ikke hatt noe i mot at typen satt meg på plass hvis jeg nektet å suge han heller. :jepp: Man må jo regne med å yte litt lixom.

Til du som starten denne tråden: Jeg forstår deg godt. Jeg har det samme problemet selv nemlig. Samboeren min er ikke så glad i å slikke meg, dessuten har han litt for liten p*kk. :tristbla: Jeg vurderer derfor å skaffe meg en elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian
Til du som starten denne tråden: Jeg forstår deg godt. Jeg har det samme problemet selv nemlig. Samboeren min er ikke så glad i å slikke meg, dessuten har han litt for liten p*kk. :tristbla: Jeg vurderer derfor å skaffe meg en elsker.

***Kanskje dåsa di er diger og lukter våt hund? Det ville forklare litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lene_*
***Kanskje dåsa di er diger og lukter våt hund? Det ville forklare litt..

"Dåsen" min (herregud for et harry ord :fnise: ) er aldeles utmerket. ;) Det kan samtlige av mine tidligere elskere og kjærester skrive under på.

Hvordan går det trådstarter, har du funnet deg en blowjob? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dåsen" min (herregud for et harry ord :fnise: ) er aldeles utmerket. ;) Det kan samtlige av mine tidligere elskere og kjærester skrive under på.

Hvordan går det trådstarter, har du funnet deg en blowjob? :)

Nix

Innlegget er endret iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjestrine

Til vannmann78: Det finnes MANGE jenter (og gutter) i dette landet som har lyst til det du ønsker. Men du er nok på feil forum. Let litt etter gode forum, så skal du se at det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Kan vel ikke være så vanskelig å finne noen som er villige til å suge. Tror neppe du behøver og legge det inn i et sånt forum :) Prøv cc eller ut på byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vannmann78: Det finnes MANGE jenter (og gutter) i dette landet som har lyst til det du ønsker. Men du er nok på feil forum. Let litt etter gode forum, så skal du se at det ordner seg.

Ja. Prøv SexDate. Har god erfaring derifra :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest koosejenta
:skratte:

Sug og svelg.... god helg....

Jeg ville ikke vært sammen med en type som nekta å slikke meg!!

så jeg skjønner godt at du vil ha ei som suger...

Sex og oralsex betyr såpass mye for meg at jeg ville ikke ha gått inn i et forhold med noen som ikke likte oralsex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville ikke vært sammen med en type som nekta å slikke meg!!

så jeg skjønner godt at du vil ha ei som suger...

Sex og oralsex betyr såpass mye for meg at jeg ville ikke ha gått inn i et forhold med noen som ikke likte oralsex.

Hmmm, hvis forholdet er 100% bra ellers, så er det vel ikke så viktig at en vil ofre alt bare for å bli sugd. Men den det gjelder her tenker jo faktisk på å være utro for å få seg en sugetur... Det forteller jo at det er mye som ikke er blitt sagt og et det forholdet ikke er så veldig bra med eller uten suging!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...