Gå til innhold

Jeg vil bli sugd!


vannmann78

Anbefalte innlegg

Kjære jenter som leser dette. Spesiellt jenter som bor iBergen. Jeg har et lite problem, og det er at jeg ikke får konen min til å suge meg. Hun vil bare ikke. Jeg respekterer det selvfølgelig, og samtidig slikker jeg henne gladelig. Dog, hennes mus er dessverre ikke hårfri. Jeg har derfor tenkt at siden hun ikke har lyst å barbere seg, og heller ikke vil suge meg, så går hun ikke glipp av noe hvis jeg finner en jente som vil suge meg, og som har en glattbarbert mus.

Kjære jente. Jeg ser IKKE på dette som utroskap, og jeg vil gjerne treffe deg som ELSKER å suge, og kanskje liker å svelge/evt bare å få det i munnen. Jeg har ikke blitt sugd siden 02. HJELP! Vær så snill!

ps. jeg friserer kjønnet mitt selvfølgelig. Og er ALLTID ren!

Jeg er 29, jobber i sentrum og er rimelig veltrent.

Kanskje kan du komme der jeg jobber, og gjøre det der? etter stengetid? :)

Innlegget er redigert iht Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

ps. jeg friserer kjønnet mitt selvfølgelig. Og er ALLTID ren!

Jeg er 29, jobber i sentrum og er rimelig veltrent.

Kanskje kan du komme der jeg jobber, og gjøre det der? etter stengetid? :)

Du hadde tenkt deg å få dette gratis? Du er klar over at menn pleier å måtte betale for det du ber om der - dvs.en kjapp blowjob i all hemmelighet. På kveldstid står det vel tilgjengelig arbeiskraft rundt om utover mot akvariet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Du har registrert deg som bruker her kun for dette?

:ler:

søk på nettet og kjøp en sånn sugemunn greie.

Husker ikke hva de heter.

men lykke til.......... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk. jeg er en idiot som fremstilte meg som den horekunden. jeg ville bare ha en venninne som kanskje ville suge litt. Og gjerne en fremmed gutt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk. jeg er en idiot som fremstilte meg som den horekunden. jeg ville bare ha en venninne som kanskje ville suge litt. Og gjerne en fremmed gutt. :sjarmor:

Da foreslår jeg at du går hjem og slår opp med damen, og går på byen og skaffer deg en elskerinne.

Det er mange jenter som elsker å suge (det gjør ihverfall jeg), men du må nok yte gjengjeld. :lur:

Men utroskap SUGER! (No pun intended.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du går hjem og slår opp med damen, og går på byen og skaffer deg en elskerinne.

Det er mange jenter som elsker å suge (det gjør ihverfall jeg), men du må nok yte gjengjeld. :lur:

Men utroskap SUGER! (No pun intended.)

Jeg slikker deg gjerne om du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Get in line, baby. :ler:

kan ikke du registrere deg så vi kan sende private meldinger? Nå har jeg lett på hele nettet for å se etter villige jenter fra Bergen. Nå traff jeg en... deg, phytia. Vær så snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du registrere deg så vi kan sende private meldinger? Nå har jeg lett på hele nettet for å se etter villige jenter fra Bergen. Nå traff jeg en... deg, phytia. Vær så snill?

Beklager, pus, men jeg er ikke villig, og du er aldri så lekker. Jeg får mine behov dekket, jeg, og din alder tatt i betraktning tviler jeg på du har klart å opparbeide deg den erfaringen min elsker har (han er 42). :sjarmor:

Dessuten bør du ikke tigge jentene om å suge deg, det er det mest avtennende som tenkes kan. *grøsse*

Men lykke til! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, pus, men jeg er ikke villig, og du er aldri så lekker. Jeg får mine behov dekket, jeg, og din alder tatt i betraktning tviler jeg på du har klart å opparbeide deg den erfaringen min elsker har (han er 42). :sjarmor:

Dessuten bør du ikke tigge jentene om å suge deg, det er det mest avtennende som tenkes kan. *grøsse*

Men lykke til! :vinke:

hva skal menn gjøre da? banke det inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hva skal menn gjøre da? banke det inn?

Man slår selvsagt opp med en som ikke vil suge deg. Oralsex er en del av standardrepertoaret nå for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...