Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Hei, akkurat kommet over dagboken din. Du er superflink og jeg blir selv motivert av å lese her inne. :) Kan jeg få spørre hva du må betale for den pakken fra elixia? Kunne tenke meg noe slikt selv.

Hei og velkommen innom! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det er jo kjempefint hvis du blir motivert av å lese det jeg skriver :)

Prisen er mildt sagt stiv, jeg betalte 6800 kr for denne pakken...... Men det kommer jo med "pengene tilbake" garanti, så hvis jeg ikke har nådd målet innen den fastsatte tiden på 3 mnd så får jeg alt tilbake igjen. Og hvis jeg når målet, ja da er jeg 10 kg lettere :) Vinn- vinn!! ;) Jeg synes iallefall det er verdt pengene, men du kan tro jeg måtte gå en del runder med meg selv før jeg skrev under kontrakten! Det er mye penger for en stakkars nyutdannet!

Ville jeg betalt så mye hvis jeg kunne ta valget om igjen nå? JA! :)

Så mitt tips til deg er at hvis du har penger til det, go for it! :) Jeg var bare halvveis motivert da jeg begynte, men nå går motivasjonskurven i været! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei, håper du har hatt en fin påske!

Du er virkelig blitt en friskus, fjelltur istedenfor pizzarestaurant?! Det er sånt jeg også ønsker å gjøre, men ikke alltid får til ;) Som andre før meg sier, blir ganske så inspirert av å lese boka di :)

Superkjekt med bukser som plutselig passer, sånt liker vi!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6800 er mye penger, men det er jo en utrolig fornuftig ting å bruke dem på! Ser jo virkelig ut som om du får full uttelling for dem også! Mon tro om jeg kan leie en liten fyr som kan bo på hybelen min og mase på at jeg må trene? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, håper du har hatt en fin påske!

Du er virkelig blitt en friskus, fjelltur istedenfor pizzarestaurant?! Det er sånt jeg også ønsker å gjøre, men ikke alltid får til ;) Som andre før meg sier, blir ganske så inspirert av å lese boka di :)

Superkjekt med bukser som plutselig passer, sånt liker vi!

:goodbye:

Hehe, det satt langt inne å takke nei til pizza da ;) Jeg elsker pizza!!! :) Gøy at du blir inspirert, det gjør nemlig jeg også av deg/dere! Hvis jeg føler meg lat en dag og egentlig ikke orker å trene, så hjelper det å tenke på at jeg da ikke kan skrive det ned her i dagboka- og det vil jeg jo :)

Bukser som plutselig passer (eller e blitt litt "saggy" plutselig!) er en god følelse, gleder meg til den dagen jeg må ha nye (mindre!) bukser ;)

Jeg har hatt en veldig fin påske forresten :) Men savnet etter marsipanegg dyppet i sjokolade og kakestrø, samt de fantastiske freiaeggene har vært stort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6800 er mye penger, men det er jo en utrolig fornuftig ting å bruke dem på! Ser jo virkelig ut som om du får full uttelling for dem også! Mon tro om jeg kan leie en liten fyr som kan bo på hybelen min og mase på at jeg må trene? :fnise:

Ja, det svei på pungen da jeg betalte, men det gikk heldigvis over da neste lønn kom inn på konto. Har jo ikke vært i jobb så veldig lenge etter endt utdanning, så jeg blir like stor i øynene hver gang det kommer inn mer enn 6200kr (studielån) på konto ;)

Hihi, ja tror det går an, men da må du betale ekstra :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

I dag startet jeg dagen med en skikkelig hard økt! 27 min på ellipsemaskin og 25 min bein og ryggtrening med PT. Jeg skulle ta 60 reps knebøy*30kg med kun 5-10 sek pause mellom settene før jeg fortsatte med bare stanga til jeg rett og slett ikke klarte mer. Det er lenge siden sist jeg svetta så mye! (yummi-detaljer på morrakvisten, ho ho!)

Meeen... Festinga og og etegildet jeg hadde i påsken og ikke minst i går kveld (dro på indisk restaurant og slukte både naanbrød, hvit ris og currysaus rått- det er tross alt grenser for hvor mange ganger man klarer å bytte ut restaurantbesøk med fjelltur ass'!! ;)) har satt sine spor. Har bare gått ned 100 gram siden forrige uke.... :sjenert: Jaja. All nedgang er god nedgang, det kunne vært verre. Jeg skal prøve å gå ned et kilo til neste uke ihvertfall! :)

Fra og med i dag skal jeg øke kondisjonstreningene med 15 min to ganger i uka. Det skal gå helt fint, har allerede begynt å øke litt selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Bare" 100 gram?? Er kjempeimponert over at du faktisk har gått ned i påska jeg! Det har nok ikke jeg, for å si det sånn.. :sjenert:

Du er utrolig flink! Stå på videre! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" 100 gram?? Er kjempeimponert over at du faktisk har gått ned i påska jeg! Det har nok ikke jeg, for å si det sånn.. :sjenert:

Du er utrolig flink! Stå på videre! :duskedame:

:klemmer::):) Ååå du er god, du :) Tusen takk for oppmuntrende ord! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du er flink som i det hele tatt har gått ned i påsken :)

Forresten i mai må dere være med på konsert! Skikkelig 90-talls gruppe som skal spille :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg er helt enig med de andre her, nedgang i påsken er uansett bra!! :jepp: Jeg synes påsken er verre enn jula sånn spisemessig, mye lettere å skli ut da!! :sjenert: Heldigvis skal jeg ikke veies før lørdag, så har god tid til å gjøre riktige valg nå! :fnise:

Lykke til med økning av treningsmengde! :duskedame: Det høres ihvertfall ut som du fikk lagt ned et godt stykke arbeid i dag tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest treningsdagboken din i "skjul" lenge, og står endelig fram som leser :fnise: Er veldig imponert over hvor flink og strukturert du er mtp trening og kosthold! Velfortjente resultater du får! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Bare" 100 gram?? Er kjempeimponert over at du faktisk har gått ned i påska jeg! Det har nok ikke jeg, for å si det sånn.. :sjenert:

Ikke jeg heller :plystre:

Lykke til med mer kondistrening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også du er flink som i det hele tatt har gått ned i påsken :)

Forresten i mai må dere være med på konsert! Skikkelig 90-talls gruppe som skal spille :danse:

Snill du er! Taaakk! :) Haha, 90-tallsband? Pliiiis si take that da vel! *danser synkronisert og synger dype klassiske kjærlighetserklæringer med ting som rimer på love og heart og sånt* :gjeiper: Neida, menehh jah, konsert hørtes morsomt ut- im in! :D

Jeg er helt enig med de andre her, nedgang i påsken er uansett bra!! :jepp: Jeg synes påsken er verre enn jula sånn spisemessig, mye lettere å skli ut da!! :sjenert: Heldigvis skal jeg ikke veies før lørdag, så har god tid til å gjøre riktige valg nå! :fnise:

Lykke til med økning av treningsmengde! :duskedame: Det høres ihvertfall ut som du fikk lagt ned et godt stykke arbeid i dag tidlig!!

Hehe, smart med veiedag på lørdagsmorgen så du har en hel uke til å gå av deg ting du spiste og drakk lørdags kveld! :D

Takk for lykkeønskninger, skal iallefall gjøre en iherdig innsats! :) Økta i dag kvalifiserte egentlig til softis med sjokoladestrø, men siden det ikke er 17.mai enda skal jeg heller lage meg en god bærsmoothie til kvelds ;) *fan av å bytte ut gode ting med noe annet som også er godt, bare sunnere*

Nå har jeg lest treningsdagboken din i "skjul" lenge, og står endelig fram som leser :fnise: Er veldig imponert over hvor flink og strukturert du er mtp trening og kosthold! Velfortjente resultater du får! :nigo:

Hei! Kjempekoselig at du "står fram" som leser! Artig at du har vært med fra dag en, i skjul eller ei ;) Jeg har nok nevnt det en del ganger tidligere også, men det at noen tar seg tid til å lese og/eller kommentere innleggene inspirert meg veldig, så tusen takk for det! :)

Ikke jeg heller :plystre:

Lykke til med mer kondistrening! :)

*Bukkernikkerneierogsnurmegomkring* :) Så lenge ipoden fungerer har jeg håp om å klare det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: Go Såpebobla! heia heia

:fnise: *jogger avsted med svettebånd og tjue i stil* ;)

I dag skulle sambo jobbe overtid, så da lagde jeg middag for en. Slo på stortromma og kjøpte scampi marinert i hvitløk og karri og stekte sammen med wokgrønnsaker og wokpulver (tilsett vann- varianten). 96 kcal per 100g scampi (min porsjonsmengde for tiden er 100g kjøtt/fisk, så det passet bra:)) Jeg teller forresten ikke kalorier, og det eneste jeg veier er kjøttmengden og evt ris hvis jeg spiser det. Alt annet går på øyemål og slump :)

Anyway, det var iallefall godt!

Etterpå kjente jeg søtsuget komme og raidet skapene etter noe som både var sunt og godt. Da kom jeg over frosne bær! Jeg tømte ca 5 frosne jordbær og 5-6 frosne bjørnebær på et fat og la meg henslengt på sofaen med en bok og en kopp te.

BÆRENE FUNGERTE UTMERKET SOM "DROPS"!!! Søte og gode og det tok tid å spise de opp siden de var frosne. Yummi for my tummy!! :jepp: Anbefales til alle dere andre som lengter etter noe søtt etter middagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bær er kjempegodt, bare ikke heeelt søtt nok for meg ;) Men mager vaniljekesam er jo ikke så gærnt!

100 gram kjøtt, er ikke det litt lite? Eller kanskje ikke, det er vel egentlig ikke dumt å kutte litt ned på kjøtt. Bortsett fra at det er så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bær er kjempegodt, bare ikke heeelt søtt nok for meg ;) Men mager vaniljekesam er jo ikke så gærnt!

100 gram kjøtt, er ikke det litt lite? Eller kanskje ikke, det er vel egentlig ikke dumt å kutte litt ned på kjøtt. Bortsett fra at det er så godt.

Neida, kan nemlig spise 100g til nesten hvert måltid om jeg vil :) 100g tacokarbonadedeig og så mye grønnsaker jeg vil er et eksempel på lunsj :) Første gang jeg smakte van.kesam synes jeg ikke det var særlig godt. Nå smaker det kjempegodt! Aner ikke hvorfor, men er glad jeg liker det - mye sunnere enn is og saus :)

Det var kjempelurt jo! Skal jammen gå til innkjøp av bær i morgen ;)

Ja, bær er undervurdert! I går slengte jeg bærene i blenderen og lagde en tykk smoothie som jeg spiste med skje- akkurat som iskrem! Weee!

Jeg hadde egentlig planlagt å trene i går, men hadde en superslitsom dag på jobb og klarte ikke stort annet enn å ligge i armkroken til mannen og se på tv. Deilig med en treningsfri dag på dager man egentlig trener :) Som "straff" for at jeg ikke trente igår ble det en morgenøkt i dag. Var på Elixia kl 0625.....

Skulle jo egentlig øke treningsmengden med 15 min idag, men klaaaarte rett og slett ikke. Tror "utslittheten" fra i går satt igjen, for etter 20 min på mølla måtte jeg bare gå av. Tvang meg selv til 10 min på stepmaskin for å iallefall ha gj.ført 30 min kondisjonstrening. Etterpå tok jeg pushups, planken, noen lårøvelser og diagonalløft på matte så jeg ikke skulle få sååå dårlig samvittighet. Ble god og varm i trøya, så satser på at det ble en grei treningsøkt likevel :) Etterpå spiste jeg frokost og drakk litt appelsinjuice på Elixia før jeg trasket avgårde til jobb.

Snart helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt med en kenwood :hoppe: Det fulgte med en sånn dings for å lage smoothie i, så har du tips til gode smoothier? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjøpt med en kenwood :hoppe: Det fulgte med en sånn dings for å lage smoothie i, så har du tips til gode smoothier? :)

Gratulerer! Kenwood er tingen! :)

Jeg liker godt smoothies der jeg tilsetter skogsbær og ca 0,5 dl melk eller juice og evt litt yoghurt naturell (kan sløyfes). Hvis det blir for tykt er det bare å slenge oppi litt mer væske.

Ellers er jo jordbær og banan en klassiker da. Bare tilsett litt væske for konsistensens skyld.

Mango og jordbær funker også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...