Gå til innhold

Nok et navneinnlegg...:)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vår datter som kommer i høst skal hete Anna, men jeg vil så gjerne ha et fint tilleggsnavn. Det må være norsk, og gjerne gammelt.

Noen som har noen gode ideer?

Forøvrig synes jeg Anna Karenina er fint, men det blir for dumt..hehe

Anonym poster: fbf81bdb0ec291edc00ca7bd76c84101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anna Sofie/Sofia

Anna Karine

Anna Marie

Anna Louise

Anna Beate

Anna Olea

Anna Elise

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei laaaangt bak i slekta til kjæresten min heitte Anna Karolina. Det syns eg er veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna Eline

Anonym poster: d39452aeba9c06259026326b6d78f95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna Marta/Marte

Anna Eline/Elina

Anna Synnøve

Anna Kristine

Anna Mathea

Anna Oline

Anna Otilie

Anna Emilie

Anna Sirén

Anna Viktoria

Anna Olea

Anna Elvira

Anna Louise

Anna Margrete

Anna Helene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirén? Er det eit namn? Høyrest ut som sirene... Har høyrt Siren, men ikkje Sirén... Då ville eg heller gått for Siri. Eg vil forresten råde TS til å velje eit kort, ikkje fullt så vanleg namn som andrenamn. Det er veldig mange som heiter Anna, og veldig mange kombinerar med andre 13 på dusinet-namn som Sofie, Viktoria, Louise, Marie, Emilie osv. Ville heller valt eit namn i ein litt annan sjanger enne Anna, då vert namnet mykje meir spennande.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirén? Er det eit namn? Høyrest ut som sirene... Har høyrt Siren, men ikkje Sirén... Då ville eg heller gått for Siri. Eg vil forresten råde TS til å velje eit kort, ikkje fullt så vanleg namn som andrenamn. Det er veldig mange som heiter Anna, og veldig mange kombinerar med andre 13 på dusinet-namn som Sofie, Viktoria, Louise, Marie, Emilie osv. Ville heller valt eit namn i ein litt annan sjanger enne Anna, då vert namnet mykje meir spennande.

Da foreslår jeg Anna Agathe. 3,2,1,0 kvinner som har den navnekombinasjonen.

Anna Elida som jeg nevnte over finnes det 20 av. Og 10 med Josefin. ;)

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg Anna Agathe. 3,2,1,0 kvinner som har den navnekombinasjonen.

Det var berre eit forslag, viss TS ikkje ville ha eit litt meir uvanleg namn. For all del, berre kall ungen Anna Sofie viss det er ynskjeleg. Du treng ikkje verte spydig. Anna Agathe er vel ikkje akkurat nokon heldig kombinasjon, namna stod jo ikkje særleg bra til kvarandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Agathe er et utrolig kult navn, så hvor jeg er spydig hen vet ikke jeg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Agathe er et utrolig kult navn, så hvor jeg er spydig hen vet ikke jeg.

Det forsto ikke jeg heller, skal ikke mye til å bli oppfattet som spydig på kg. Ellers har vel TS nesten fått rekordmange svar uten at det vanlige "hvorfor skal du ha to navn? Det står best alene" - har dukket opp :)

Anonym poster: c22783d5c1875353c7d0a39b9a9e4cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Agathe er et utrolig kult navn, så hvor jeg er spydig hen vet ikke jeg.

Eg oppfatta innlegget ditt som noko i retning av spydig fordi eg føreslo noko litt meir uvanleg enn Sofie, det er jo ein del personar som synest det er heilt fint å berre bruke poppisnamn, og ikkje likar at folk påpeiker at det er kjedeleg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk også Anna Agathe var fint, og jeg er ikke en gang spesielt glad i dobbeltnavn. Men Anna er et navn jeg syns går godt med et annet navn. Og enig med imli i at det er en god ide å kombinere det med et mer uvanlig navn. Syns egentlig godt det kan kombineres med et lengre navn også. Jeg syns mao det er finere enn to korte navn sammen ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eg oppfatta innlegget ditt som noko i retning av spydig fordi eg føreslo noko litt meir uvanleg enn Sofie, det er jo ein del personar som synest det er heilt fint å berre bruke poppisnamn, og ikkje likar at folk påpeiker at det er kjedeleg.

Nei, den eneste spydige her var nok dessverre deg når du disset forslaget mitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart ikkje Anna Agathe litt for mykje av det gode mtp a'ar? Veldig tungt å uttale... Kanskje berre eg som synest det, eg synest det var ein merkeleg kombinasjon. For ikkje å snakke om Anna Johanne (føreslått lenger opp). For min del synest eg det er greitt at ikkje dobbeltnamnet like godt kunne vore eitt namn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den eneste spydige her var nok dessverre deg når du disset forslaget mitt.

Eg skreiv berre at eg ikkje likte kombinasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skreiv berre at eg ikkje likte kombinasjonen.

Du skrev da strengt tatt "Du treng ikkje verte spydig. ", til tross for at hun bare kom med et navneforslag hun likte.

Anonym poster: c22783d5c1875353c7d0a39b9a9e4cba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...