Gå til innhold

Er det noen her som faktisk har betalt noe i naturalia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på :) Dro en spøk til kjæresten i sted om at jeg ville heller begynne å betale husleie til husverten vår i naturalia. Så kom jeg til å tenke.. Er det noen som faktisk har gjort dette?

Altså utført et eller annet seksuelt (blowjob, handjob eller faktisk samleie) som gjentjeneste for noe?

Feks fått rabatt på noe (feks bruktbil, husleige osv) og gitt litt naturalia for å få rabatten?

Jeg tenker ikke på å ha sex mot betaling her altså, som i prostitusjon.

Jeg undrer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Jeg fikk et par tilbud om det da jeg satte inn annonse i avisen om at jeg ville ha leilighet. Jeg kunne ikke forstå at noen kom med et slikt tilbud helt seriøst, men kanskje det er vanligere enn jeg tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler kjæresten min i naturalia stadig vekk jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betaler kjæresten min i naturalia stadig vekk jeg :lur:

Så når du har sex med kjæresten din så gjør du det som betaling for noe, eller for å oppnå noe?

Det var jo kjipt for deg. Jeg har sex med min kjæreste kun fordi jeg har lyst :)

ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et par tilbud om det da jeg satte inn annonse i avisen om at jeg ville ha leilighet. Jeg kunne ikke forstå at noen kom med et slikt tilbud helt seriøst, men kanskje det er vanligere enn jeg tror.

Jeg også. Setter aldri mer inn annonse i avisen. Da får det iallfall stå min samboers fornavn og telefonnummer sånn at de vet de ringer en mann

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flashet puppene mine "som betaling" etter å ha blitt kjørt hjem midt på natta. :fnise: Vet ikke om det telles i denne sammenhengen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har flashet puppene mine "som betaling" etter å ha blitt kjørt hjem midt på natta. :fnise: Vet ikke om det telles i denne sammenhengen?

Hihi joda, det er jo litt naturalia :fnise:

Men jeg undres om det er noen som har gjort noe skikkelige greier ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av årene jeg studerte betalte jeg husverten naturalia. Hadde sex med ham en gang hver fjerde uke. Vaginalt samleie, oralsex Var ganske blakk det året, og husverten var i en skilt man i førtiåra og litt kjekk, så var en ok deal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har betalt for noe i naturalia.

Men ikke sex-relatert sådan. Kunne ikke falt meg inn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av årene jeg studerte betalte jeg husverten naturalia. Hadde sex med ham en gang hver fjerde uke. Vaginalt samleie, oralsex Var ganske blakk det året, og husverten var i en skilt man i førtiåra og litt kjekk, så var en ok deal.

Er det sant??

Hvordan ble dere enige om det da? Eller altså, hvordan begynner man en sånn samtale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje jeg kunne gjort det (f.eks. husleie en måned) hvis mannen var kjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant??

Hvordan ble dere enige om det da? Eller altså, hvordan begynner man en sånn samtale?

Hadde bodd der et år, og hadde i utgangspunktet en god tone med husverten. Vi hadde ingen problemer med å snakke sammen, og delte innimellom en flaske rødvin. En kveld vi delte en flaske vin og snakket nevnte jeg at jeg hadde ganske dårlig råd. Drakk vel kanskje litt mer enn vin. Uansett, senere på kvelden, også etter en del flørting, ymtet han forsiktig frampå om at ikke trengte betale husleia den måneden hvis jeg ble med på litt sengekos. Med en gang tenkte jeg nei, men skiftet fort mening, og så endte det opp med at vi fortsatte slik.

Sa opp og flyttet etter et år da jeg følte det var feil å fortsette slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser tissen min til de på kiwi, da får jeg som regel gå ut med varene uten problemer..tells det? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, betaler bilmekaninkeren for å fikse bilen min i natura.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har betalt husverten i naturalia, med sex? Tror ikke akkurat det er så sjelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dette er da en måte å lure sexkjøpsloven på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker ikke på å ha sex mot betaling her altså, som i prostitusjon

Om du får penger eller slipper å betale husleia neste mnd... Solgt er solgt spør du meg. Det er like mye prostitusjon i begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsTux

En jeg datet en gang tilbød meg betaling i naturalia hvis han fikk bo hos meg :fnise: Da skulle jeg jaggu satt husleien høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du får penger eller slipper å betale husleia neste mnd... Solgt er solgt spør du meg. Det er like mye prostitusjon i begge deler.

Skjønner hva du mener, men det var en dårlig måte å prøve å forklare at jeg ikke snakket om den typen betaling.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som har betalt husverten i naturalia, med sex? Tror ikke akkurat det er så sjelden...

Jeg synes også det var rart at det var kun en stk her inne som hadde en historie å komme med :)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...