Gå til innhold

Bildeserie: Fra INCEL til SLAYER


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake hadde du en LEGENDARISK bildetråd som var langt bedre enn denne. Jeg fikk seriøst latterkrampe og en bedre dag hver gang jeg så den.

Kan du lete den opp om den fortsatt eksisterer?

:)

M

For en stund tilbake hadde du en LEGENDARISK bildetråd som var langt bedre enn denne. Jeg fikk seriøst latterkrampe og en bedre dag hver gang jeg så den.

Kan du lete den opp om den fortsatt eksisterer?

:)

Muligens du sikter til denne som ble herpet av mod

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=735114

Har laget en tråd med reuppet bilder her: http://sluthate.com/viewtopic.php?f=2&t=56808&p=520436#p520436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

=== :skravle: === :krangle: === :klem: === :kyss: === :engel::cry3: === :frown: === :) === :sove: === :engel: :engel:

(Forumet har visst en øvre grense for antall ikoner i et innlegg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=== :skravle: === :krangle: === :klem: === :kyss: === :engel::cry3: === :frown: === :) === :sove: === :engel: :engel:

(Forumet har visst en øvre grense for antall ikoner i et innlegg...)

Hørt om multiquote?

Anonymous poster hash: fa77c...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=== :skravle: === :krangle: === :klem: === :kyss: === :engel::cry3: === :frown: === :) === :sove: === :engel: :engel:

(Forumet har visst en øvre grense for antall ikoner i et innlegg...)

Hahaha! Digger deg!!

Anonymous poster hash: f168e...0ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Kjære incels, husk følgende: Dersom Rune Øygard får det til, kan dere også. Får man i den anledning be om en slayerifisering av den godeste Herr Øygard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Hahaha, plutselig ble nattevakten min litt morsommere!

Har sett flesteparten av bildene, men hadde vært morro å se Petter Northug og Magnus Carlsen som slayer også, for de er jo så markante fra før av. Please?

Endret av Lykkeliky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det bare du som ser det du vil se. Greit å lulle seg inn i en fantasi om hva kvinner egentlig vil ha, når du føler deg avvist.

Samme som med gutta som gjerne vil bole, men som ikke tør. "jenter går bare etter de gutta som boler og har six-pack". YEAH RIGHT.

Om jeg hadde møtt de der på gata hadde jeg helt ærlig begynt å skrattle. De ser ut som rømte mindre begavede pasienter fra en eller annen institusjon for tilbakesåtende.

Spot on. De så veldig uintelligente ut. Menn med slike trekk gjør dessverre det.. Ikke akkurat drømmemannen til høyt utdannede vestlige kvinner hvertfall.

Vi vil ha sinna menn, er det det du mener? Sinna menn med firkantede hoder tydeligvis. Man lærer så mye om deg selv her på KG...

Man får ikke overbevist menn som TS dessverre. De har bestemt seg for at det er slike menn kvinner vil ha, og siden de ikke ser ut slik selv, får de heller bruke tiden sin på å spre de sære meningene sine på nett i steden..

Anonymous poster hash: b0cc7...f09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som med gutta som gjerne vil bole, men som ikke tør. "jenter går bare etter de gutta som boler og har six-pack". YEAH RIGHT.

Spot on. De så veldig uintelligente ut. Menn med slike trekk gjør dessverre det.. Ikke akkurat drømmemannen til høyt utdannede vestlige kvinner hvertfall.

Man får ikke overbevist menn som TS dessverre. De har bestemt seg for at det er slike menn kvinner vil ha, og siden de ikke ser ut slik selv, får de heller bruke tiden sin på å spre de sære meningene sine på nett i steden..

Anonymous poster hash: b0cc7...f09

Tråden er ment som morro, geez ro deg ned...

Anonymous poster hash: fa77c...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Hvorfor er du ikke aktiv her mer jegern?



Anonymous poster hash: 817ac...706
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje han sluttet å være en sytekopp, tok ansvar for sitt eget liv, og endelig skaffet seg dame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Den tråden her ble nevnt i en annen tråd. Jeg hadde glemt hvor artig den var :skratte:



Anonymous poster hash: f2608...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow. Hadde helt glemt av denne. Mange sletta brukere her :o

Anonymous poster hash: 6bae8...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...