Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

De er hobbiter, de skal jo være kortvokst. Ian McKellen er rundt 1.80

Å :P Da har dem sikkert brukt effert slik at ian så høyre ut :)

Nå fikk jeg lyst til å se filmene på nytt igjen, dem er så koselige :jepp: Har ikke sett hobitt filmene men hørt dem er bra

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal sette meg til å lese hobbiten igjen. Fikk den ikke helt med meg. Har Ringenes Herre stående i bokhylla siden barndommen, men bare såvidt begynt på den en gang. Tenkte jeg skulle komme gjennom den før jeg ser filmene. Hobbiten er i det minste litt enklere å komme gjennom før filmene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har du sett rumpehullet til kjæresten din?"

Ah, enda en dag på KG. :laugh:

Det rare er, når man leser slike tråder/spørsmål, er at man går inn i et slags 'internett-modus', og da er plutselig det å spørre om slikt helt normalt. Hadde ikke vært helt det samme om det spørsmålet hadde dukket opp mens man hadde en hyggelig kveld med vennegjengen...

"Rolf": Jeg så en film på TV3 i går hvor en av karakterene sa "tenk at hun ikke har sett rumpehullet hans! Trist!" og mannen hennes svarte "hvordan er det mulig?", "det er vel mulig hvis man absolutt vil unngå å se det". :fnise:

Så da lurer jeg på, har dere sett deres kjæreste sitt rumpehull og under hvilken omstendighet?

"Åge": Som mann får man jo god utsikt når man tar dama bakfra ;)

"Katrine": Frister ikke akkurat... så hvis han plutselig skulle bøyd seg med rumpe mot meg naken så ville jeg snudd meg.

"Berit": Ikke så mye kjæreste som date kanskje, Men ja, jeg slikker det nå og da :)

(...)

Kanskje kunne man hatt en slik samtale etter x antall øl...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde problemer med at fugler dreit ved inngangen min i sommer. Prøvde å skremme dem vekk så godt som mulig.

Huseieren har nå hengt opp 5 forskjellige matkilder til fugler. På det meste er det 8 stk på en gang der. :excl::excl:

Hvorfor hos meg? HVORFOR???

Jeg har veldig uflaks :fnise:

Jeg har ikke sagt noen ting om hverken det ene problemet eller det andre, men sånne ting skjer med meg hele tiden :fnise:

Jeg må slutte å le av sånne ting, ellers fortsetter det for evig og alltid.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg hadde problemer med at fugler dreit ved inngangen min i sommer. Prøvde å skremme dem vekk så godt som mulig.

Huseieren har nå hengt opp 5 forskjellige matkilder til fugler. På det meste er det 8 stk på en gang der. :excl::excl:

Hvorfor hos meg? HVORFOR???

Jeg har veldig uflaks :fnise:

Jeg har ikke sagt noen ting om hverken det ene problemet eller det andre, men sånne ting skjer med meg hele tiden :fnise:

Jeg må slutte å le av sånne ting, ellers fortsetter det for evig og alltid.

^ Det er da bedre á le av det enn á la det provosere deg hver dag. ;):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde problemer med at fugler dreit ved inngangen min i sommer. Prøvde å skremme dem vekk så godt som mulig.

Huseieren har nå hengt opp 5 forskjellige matkilder til fugler. På det meste er det 8 stk på en gang der. :excl::excl:

Hvorfor hos meg? HVORFOR???

Jeg har veldig uflaks :fnise:

Jeg har ikke sagt noen ting om hverken det ene problemet eller det andre, men sånne ting skjer med meg hele tiden :fnise:

Jeg må slutte å le av sånne ting, ellers fortsetter det for evig og alltid.

Naboen har hengt opp masse cd-plater i trærne, han mener det skremmer bort fuglene som spiser opp morellene hans. Mulig du kan prøve?

Men jeg garanterer ikke resultat, trærne hans ble finspist av drøssevis av fugler, men cd-platene blinket fint i sola da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...