Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, morsomt på butikken istad. Noe ramlet ned fra en hylle, jeg sa ifra og sa samtidig "Det var ikke meg", alle nikket og sa "Nei det var ikke deg. Så ropte de på andre som også bekreftet at det ikke var meg, selv om ingen hadde sett det :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg bare spørre om en ting, sånn uten å måtte lage en hel tråd for det liksom?

Hvor deprimert må man bli av kjæresten sin fordi man er så glad i han at det gjør vondt, før man ser at noe er alvorlig galt? Han trengte tid til å fordøye, jeg ser et mulig brudd komme fram. De som lurer kan eventuelt sende meg en pm om hvorfor han trengte tid til å .. "fordøye"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bare spørre om en ting, sånn uten å måtte lage en hel tråd for det liksom?

Hvor deprimert må man bli av kjæresten sin fordi man er så glad i han at det gjør vondt, før man ser at noe er alvorlig galt? Han trengte tid til å fordøye, jeg ser et mulig brudd komme fram. De som lurer kan eventuelt sende meg en pm om hvorfor han trengte tid til å .. "fordøye"

Uten å spikkulere i hva og hvorfor, skulle en anta at hvis du gjør noe uakseptabelt, så pakker han og stikker/lemper deg ut.

Hvis han sier han trenger tid til å fordøye noe, er det ønske og vilje til å fortsette forholdet. Noe har skjedd, som får ham til å se deg i et annet lys.

Det blir litt som Hellstrømepisoden med nugattimannen. Han spiste nugattiskiver til frokost, lunsj, middag og kvelds. Helt til Hellstrøm viste ham hva nugatti egentlig består av, og hvordan den påvirket hans liv. Dårlig eksempel egentlig, for når det sank inn, sluttet nugattimannen tvert med nugatti. :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å spikkulere i hva og hvorfor, skulle en anta at hvis du gjør noe uakseptabelt, så pakker han og stikker/lemper deg ut.

Hvis han sier han trenger tid til å fordøye noe, er det ønske og vilje til å fortsette forholdet. Noe har skjedd, som får ham til å se deg i et annet lys.

Det blir litt som Hellstrømepisoden med nugattimannen. Han spiste nugattiskiver til frokost, lunsj, middag og kvelds. Helt til Hellstrøm viste ham hva nugatti egentlig består av, og hvordan den påvirket hans liv. Dårlig eksempel egentlig, for når det sank inn, sluttet nugattimannen tvert med nugatti. :fise:

Han fikk vite en side av meg som jeg kanskje burde ha holdt litt tettere på ser jeg nå i ettertid (situasjonsdepresjoner) som jeg holder under sjakk og med en jernhånd (dog, jeg måtte søke hjelp, noe jeg har gjort på hans prinsipper)

Nei, takk for svar anyways, dette forholdet er nok så dødt som det blir uansett, noe som er synd for jeg trodde oppriktlig at dette var the one.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvndrukkent startet søndagen i halvmeditativ tilstand: "Oooooom, ooooom, ooomelett!"

Kjører skjærefjølene uten såpe i oppvaskmaskinen, for å koke ihjel bassiluskene. Må nok olje dem igjen. Men jeg savner skikkelig et middel en kan kjøre i oppvaskmaskin, sånn at aluminiumslysestakene kan bli rene uten skjolder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Kan man være helt anonym her mon tro? "tester"



Anonymous poster hash: ffe91...324
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette den nye lett Kamiflerte dagboka til trådstarter kanskje? :)

Nei, denne tråden er ikke eksklusiv, personavhengig eller klikkete. Det hender jeg deltar i den jeg også. Det er bare en upretensiøs tytetråd, og det finnes ikke sånne ting som trådeiere, selv om mange tidvis oppfører seg sånn.

Koselig at du også titter innom for å bidra med positivitet og hjertevarme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...