Gå til innhold

Hva driver du med i kveld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjeder meg og drømmer meg bort til hvite strender, liv og varme :(

Det skulle jeg ønsket :) det hadde vært stort + at jeg kunne ta med kjæresten. Men dessverre har ikke :( men kan ta med vennine fra jobben som er ganske søt og deilig hehe :) Hun sa til meg " Jeg og du kan ta oss tur til syden og kose oss hvis du betaler" Jeg svarte " med en gang jeg spanderer :D"

Vet ikke om hun kan bli med pga hun har 2 unger.

Ferie uke 12 så må det bli noe tur på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har heklet, men så sovna jeg i sofaen med pc'en i fanget. Nå vurderer jeg å legge meg, men vil såå gjerne legge meg sammen med samboeren min (som ikke er trøtt ennå..). Har tross alt vært på jobb i 8 timer i dag, så da er det lov for meg å være sliten.



Anonymous poster hash: 59661...305
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitrondrops

Ser på tv, laget pizza og har jævlige mensensmerter så orker ingenting- så synes litt synd på meg selv her i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Sitter i godstolen med to katter på fanget og ser på tv og fjaser på kåge. Drikker cider og spiser sjokolade. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glor på film, men skal snart legge meg. Jobb klokka 07:15.

Ehm jada.. Snart... Gikk jo veldig bra. :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det skulle jeg ønsket :) det hadde vært stort + at jeg kunne ta med kjæresten. Men dessverre har ikke :( men kan ta med vennine fra jobben som er ganske søt og deilig hehe :) Hun sa til meg " Jeg og du kan ta oss tur til syden og kose oss hvis du betaler" Jeg svarte " med en gang jeg spanderer :D"

Vet ikke om hun kan bli med pga hun har 2 unger.

Ferie uke 12 så må det bli noe tur på meg.

Slutt å la deg utnytte av utspekulerte kvinnfolk, hadde hun likt deg, hadde hun kjøpt reisa selv. Jeg sier det ikke for å være slem altså :)

Endret av Evilposelos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fotballflue

Slutt å la deg utnytte av utspekulerte kvinnfolk, hadde hun likt deg, hadde hun kjøpt reisa selv. Jeg sier det ikke for å være slem altså :)

Enig i dette!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...