Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Min har heller ikke råd til ting, å for å finne på ting med meg krevde penger. Hun blir også sur om man har det moro på hennes vegne. Hypokonder er hun å, hun er vist populær blant menn. Sikkert fordi hun er dobbelmoralsk. Men ser ut som hvis Daffy Duck og Ratatouille hadde fått unge ilag.

Hahah, skulle tro det var samme person bortsett fra at hun her ikke er populær blant menn. Men det med penga, hypokonder og dobbeltmoral stemmer på en prikk! Også har hun gjentatte ganger over flere perioder skrytt av at hun har gått ned så mye i vekt og summen av det er mer enn hun veide i utgangspunktet, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahah, skulle tro det var samme person bortsett fra at hun her ikke er populær blant menn. Men det med penga, hypokonder og dobbeltmoral stemmer på en prikk! Også har hun gjentatte ganger over flere perioder skrytt av at hun har gått ned så mye i vekt og summen av det er mer enn hun veide i utgangspunktet, hehe!

Å så bruker hun så mye fonadtion at det ser ut som hun har smeltet en brunost å hatt i ansiktet. Nå skal du kvitte deg med din, så kan vi begge leve lykkelige. Min depresjon blusset litt opp igjen pga det trollet. Dette er Dr Ery's diagnose http://no.m.wikipedia.org/wiki/Dramatiserende_personlighetsforstyrrelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Å så bruker hun så mye fonadtion at det ser ut som hun har smeltet en brunost å hatt i ansiktet. Nå skal du kvitte deg med din, så kan vi begge leve lykkelige. Min depresjon blusset litt opp igjen pga det trollet. Dette er Dr Ery's diagnose http://no.m.wikipedia.org/wiki/Dramatiserende_personlighetsforstyrrelse

Haha, smeltet brunost. :rofl: Mye mørk orange foundation på hun her også. Billigste type selvsagt.

Gleder meg til å bli kvitt henne, ja. Selv om samvittigheten vil gjøre vondt. Men jeg er nødt til å tenke mer på meg selv og bli mindre dumsnill. Hun bruker meg jo bare. Jeg blir også verre i depresjonen når hun gnåler som verst, mye fordi jeg aldri føler at jeg strekker til. Hun har også ødelagt mange dager for meg siden jeg blir så sliten av det negative tullet. Hun har nok en diagnose hun her også i tillegg til at hun er hypokonder og kronisk pessimist. :P Takket være dere her inne har jeg nå blitt motivert til å kvitte meg med henne. Bare jeg får igjen penga mine såååå, da kan hun ha det så godt. Jeg har vært tålmodig mer enn lenge nok nå. Og endelig har jeg for alvor innsett det takket være støtten fra dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er mandag i morgen, begynner på jobb etter 4mnd sykemelding. Blir bra å komme i gang igjen, men trist at en tung, men samtidig koselig epoke er over.

Anonymous poster hash: 3e9e4...f97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så mye søppel og avfall som ligger langs veikantene og i den vakre naturen at hele den gode opplevelsen uteblir.

Hvorfor tar ikke folk ansvar?

:tree: Jeg vil vertfall ikke at naturen skal se ut som et deprimert juletre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder hunde og hesteeiere når de lufter sine firbente der mennesker ferdes, Ta opp etter dere! :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så tung i kroppen, synes dagene flyr fra meg uten at jeg får gjort noe! Har så mye som skulle vært gjort i tillegg til alle dagligdagse ting og nå synes jeg ikke no blir gjort! Og venstre handa er så vond i dag.. Har så lyst på ferie langt langt bort!! :skya: Men hjalp å sutre litt og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt er bare fucka.. Jeg er mislykka når det gjelder forhold, ingen holder ut med meg og broren min. Broren min er kasta ut og nå bor vi hjemme begge to. Normalt? Nei. Vi krangler hele tiden også. For han vil være sjef i huset. Jeg klarer ikke finne mitt eget og har ikke råd til de leilighetene jeg finner alene. Han får se sin egen unge også og har henne annen hver uke. Jeg får nesten ikke se sønnen min en gang. Hun vil ikke at jeg skal være faren og har sagt hun angrer på at hun fikk unge med meg. I dag har han bursdag og jeg får ikke lov å gratulere han eller sende pakke. Faren min har drukket seg i hjel. Folk rundt meg er bare sure på meg. Eneste jeg kan glede meg over er sex. Ellers har jeg ikke noe liv uansett hvor mye jeg prøver. Orker snart ikke mer :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet mitt er bare fucka.. Jeg er mislykka når det gjelder forhold, ingen holder ut med meg og broren min. Broren min er kasta ut og nå bor vi hjemme begge to. Normalt? Nei. Vi krangler hele tiden også. For han vil være sjef i huset. Jeg klarer ikke finne mitt eget og har ikke råd til de leilighetene jeg finner alene. Han får se sin egen unge også og har henne annen hver uke. Jeg får nesten ikke se sønnen min en gang. Hun vil ikke at jeg skal være faren og har sagt hun angrer på at hun fikk unge med meg. I dag har han bursdag og jeg får ikke lov å gratulere han eller sende pakke. Faren min har drukket seg i hjel. Folk rundt meg er bare sure på meg. Eneste jeg kan glede meg over er sex. Ellers har jeg ikke noe liv uansett hvor mye jeg prøver. Orker snart ikke mer :'(

Jeg er trist hver dag hele året. Dagene, ukene, månedene, årene går sent. Det er ikke til å holde ut. Endret av Tissefant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hells bells

Livet mitt er bare fucka.. Jeg er mislykka når det gjelder forhold, ingen holder ut med meg og broren min. Broren min er kasta ut og nå bor vi hjemme begge to. Normalt? Nei. Vi krangler hele tiden også. For han vil være sjef i huset. Jeg klarer ikke finne mitt eget og har ikke råd til de leilighetene jeg finner alene. Han får se sin egen unge også og har henne annen hver uke. Jeg får nesten ikke se sønnen min en gang. Hun vil ikke at jeg skal være faren og har sagt hun angrer på at hun fikk unge med meg. I dag har han bursdag og jeg får ikke lov å gratulere han eller sende pakke. Faren min har drukket seg i hjel. Folk rundt meg er bare sure på meg. Eneste jeg kan glede meg over er sex. Ellers har jeg ikke noe liv uansett hvor mye jeg prøver. Orker snart ikke mer :'(

:klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Livet mitt er bare fucka.. Jeg er mislykka når det gjelder forhold, ingen holder ut med meg og broren min. Broren min er kasta ut og nå bor vi hjemme begge to. Normalt? Nei. Vi krangler hele tiden også. For han vil være sjef i huset. Jeg klarer ikke finne mitt eget og har ikke råd til de leilighetene jeg finner alene. Han får se sin egen unge også og har henne annen hver uke. Jeg får nesten ikke se sønnen min en gang. Hun vil ikke at jeg skal være faren og har sagt hun angrer på at hun fikk unge med meg. I dag har han bursdag og jeg får ikke lov å gratulere han eller sende pakke. Faren min har drukket seg i hjel. Folk rundt meg er bare sure på meg. Eneste jeg kan glede meg over er sex. Ellers har jeg ikke noe liv uansett hvor mye jeg prøver. Orker snart ikke mer :'(

Jeg er trist hver dag hele året. Dagene, ukene, månedene, årene går sent. Det er ikke til å holde ut.

Dette høres helt uutholdelig og leit ut!

Jeg skjønner godt at verden blir tung å leve i, men jeg tenker

også at det må være en grunn eller fem til at denne damen beskytter barnet deres

på den måten hun gjør. Har du problemer med alkohol eller andre rusmidler, sinnet, psyken eller noe annet? Du trenger ikke å svare meg på det, men om det er et problem du sliter med så finnes det bare en løsning. Skaff deg hjelp til å takle det eller bli frisk fra det! Tenk på sønnen din som motivasjon! Alle barn TRENGER en far i samme grad som en mor!

Jeg håper jeg ikke har tråkket deg på tærne nå. Stort sett så blir verden til det man selv gjør

den til, så er det noe man misliker ved tilværelsen, så må man ta tak i det selv. Jeg har ikke opplevd at noen kommer å fikser opp for meg ihvertfall.

Lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres helt uutholdelig og leit ut!

Jeg skjønner godt at verden blir tung å leve i, men jeg tenker

også at det må være en grunn eller fem til at denne damen beskytter barnet deres

på den måten hun gjør. Har du problemer med alkohol eller andre rusmidler, sinnet, psyken eller noe annet? Du trenger ikke å svare meg på det, men om det er et problem du sliter med så finnes det bare en løsning. Skaff deg hjelp til å takle det eller bli frisk fra det! Tenk på sønnen din som motivasjon! Alle barn TRENGER en far i samme grad som en mor!

Jeg håper jeg ikke har tråkket deg på tærne nå. Stort sett så blir verden til det man selv gjør

den til, så er det noe man misliker ved tilværelsen, så må man ta tak i det selv. Jeg har ikke opplevd at noen kommer å fikser opp for meg ihvertfall.

Lykke til :klemmer:

Takk. Jeg har ruset meg men prøver å slutte. Hun sier likevel at jeg aldri skal få se han mer enn jeg gjør uansett. Hun drev selv med rus før hun ble gravid. Så var hun utro mot meg når hun var blitt gravid! Jeg vet ikke hva som feiler henne. Jeg har alltid slitt med psyken pga tøff oppvekst.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Takk. Jeg har ruset meg men prøver å slutte. Hun sier likevel at jeg aldri skal få se han mer enn jeg gjør uansett. Hun drev selv med rus før hun ble gravid. Så var hun utro mot meg når hun var blitt gravid! Jeg vet ikke hva som feiler henne. Jeg har alltid slitt med psyken pga tøff oppvekst.

Hm, leit :( Det er så vanvittig dårlig at mor til barnet (ikke bare i din situasjon, men i alle!)

"får" bestemme fordelingen.. Kjenner flere fedre som er sååå gode og interesserte, men mor nekter

dem samvær, selv om det er mor som er den ustabile og ikke helt gode :sur:

Jeg regner med at det er noe form for hjelpeapperat er koblet inn i saken deres?

Ikke gi opp å kjemp- jo mer du kjemper, jo mer interesse viser du!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er leit denne tråden er blitt til enda en snikk snakk tråd. Var mye bedre før!

Anonymous poster hash: 98017...d8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg synes det er leit denne tråden er blitt til enda en snikk snakk tråd. Var mye bedre før!

Anonymous poster hash: 98017...d8c

Ja, jeg er egentlig helt enig med deg. Har irritert meg over at de samme gang etter gang "godsnakker" til dem som har det vondt eller kjipt. Beklager at jeg responderte rett over her på et par innlegg, verken klarte ikke eller ville ikke la være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...