Gå til innhold

Aldri vært her inne før!


Gjest sjokkert

Anbefalte innlegg

Sitter smileyene langt inne? Jeg brukte jo en i det innlegget mitt som du snakker om nå? Og det skrev jeg i dag.

Hæ? Jeg snakker om hos meg. Hos meg sitter smileyene langt inne i dag. Det var en refleksjon over indre tilstand. Hadde vært interessant å vite hvordan du resonnerte for å komme frem til at jeg snakket om deg :lillesky: særlig fordi du argumenterer godt for det motsatte ;) Men se der, nå løsnet noen hos meg også!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Hæ? Jeg snakker om hos meg. Hos meg sitter smileyene langt inne i dag. Det var en refleksjon over indre tilstand. Hadde vært interessant å vite hvordan du resonnerte for å komme frem til at jeg snakket om deg :lillesky: særlig fordi du argumenterer godt for det motsatte ;) Men se der, nå løsnet noen hos meg også!

:fnise: Åja. Nei, jeg trodde du mente alle oss andre her på forumet. Jeg er litt sliten nå, så jeg tenkte ikke så lenge over det heller før jeg posta det.

Bra det løsna litt hos deg. :) Det er alltid koseligst med smileyer. :tommel:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Åja. Nei, jeg trodde du mente alle oss andre her på forumet. Jeg er litt sliten nå, så jeg tenkte ikke så lenge over det heller før jeg posta det.

Bra det løsna litt hos deg. :) Det er alltid koseligst med smileyer. :tommel:

Oi oi oi :fnise:Alle dere andre ville jeg ikke funnet på å adressere såpass ullent. Jeg er glad i klar tale, sånn at folk både skal forstå hvem som er mottager, og hva som er budskapet. Passiv/aggressiv kommunikasjon er ikke uvanlig på sånne forum. Jeg styrer unna den formen, men det er jo lett å miste grepet. I ettertid tenker jeg at å begynne på nytt avsnitt før den gjeldende setningen, kunne gjort meningen tydeligere. Er språkbevisst - å bruke ordbok, og redigere innlegg for og/å-feil jeg ser i ettertid, er sånt jeg finner på å gjøre ;) Kunne skrevet mye om dette, kjenner jeg :biggrin: Har ambisjoner om etter hvert å snike meg inn i språkforumet også, men ikke før jeg er ferdig med visse uinteressante saker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Oi oi oi :fnise:Alle dere andre ville jeg ikke funnet på å adressere såpass ullent. Jeg er glad i klar tale, sånn at folk både skal forstå hvem som er mottager, og hva som er budskapet. Passiv/aggressiv kommunikasjon er ikke uvanlig på sånne forum. Jeg styrer unna den formen, men det er jo lett å miste grepet. I ettertid tenker jeg at å begynne på nytt avsnitt før den gjeldende setningen, kunne gjort meningen tydeligere. Er språkbevisst - å bruke ordbok, og redigere innlegg for og/å-feil jeg ser i ettertid, er sånt jeg finner på å gjøre ;) Kunne skrevet mye om dette, kjenner jeg :biggrin: Har ambisjoner om etter hvert å snike meg inn i språkforumet også, men ikke før jeg er ferdig med visse uinteressante saker.

Jeg tror du hadde passet godt inn på språkforumet, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du hadde passet godt inn på språkforumet, ja. :)

:lillesky: og akkurat fordi du skrev dette, snek jeg meg til en liten gløtt - uten å legge igjen spor. Men jeg synes det så skummelt ut, ja :trist: Jeg holder meg her inntil videre.

God morgen, forresten :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Da gir jeg meg på side 10 her i kveld. Spare litt til andre dager.

No bli det (kanskje) liv, rai rai?

Nå skal jeg bort å ta ordet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig som du stadig bommer på det lille spretne ordet. :nigo:

Intelligensen inni hodet mitt gir meg synsforstyrrelser

:grinele: Lurer på om kapasiteten er sprengt? :legrine:

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg her jeg aaaaaaldri har vært før, fordi jeg prøver å få en grunn til å feire noe jeg aaaaaaaldri har feiret før! :bolledeig:

a3xnIRo.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg her jeg aaaaaaldri har vært før, fordi jeg prøver å få en grunn til å feire noe jeg aaaaaaaldri har feiret før! :bolledeig:

a3xnIRo.gif

Jeg forbereder festen med kake!

IMG_1115_thumb5.jpg?imgmax=800

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...