Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

:kaffekopp: ?

Godt å se deg igjen frøken åpenbaring! :klemmer:

Coffee coffee

:dagens-rose:

:twisted:

Så koselige å se at dere er aktive i boken min enda! Jeg har verken glemt av denne eller dere. Altså hvordan skulle det gått seg til da??

Men det er et hektisk liv jeg lever for tiden :lol: så derfor er jo KG nedprioritert(rart det der :jepp: ) jeg er litt innom å leser(sånn typ om natta når jeg egentlig burde sove, men KG har så mange rare historier som jeg faktisk kan sovne til).

Hvordan står det til med dere alle? Ikke vær sjenert! Fortell happifani! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appi makes us Happy! :strix:

Mye det samme gamle her oppe gitt. Drikker kaffe og drømmer meg bort :ler:

Enn der da? Jobb og bolig som tar det meste av tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Appi makes us Happy! :strix:

Mye det samme gamle her oppe gitt. Drikker kaffe og drømmer meg bort :ler:

Enn der da? Jobb og bolig som tar det meste av tid?

:strix:

Jobb og bolig, :jepp: og litt syk innimellom :lol: Det er da jeg er på KG :ler:

(smileyseksplosjon; men det er bare for at jeg begynner å føle meg bedre :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :duskedame:

Ute er det skikkelig påskevær. Full sol, kuldegrader og snø. Masse snø :sno: OG jeg sitter inne :fnise: Det er godt det og altså, men kunne det ikke bare vært ruskevær ute slik at jeg ikke fikk dårlig samvittighet? :ler:

Må vel ta meg en gåtur i finværet, bare for å utnytte det litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder på husarbeidet, jeg. Men må vel brekke rævva løs fra sofaen etterhvert og oppsøke vinterhelvetet. Kjøleskapet trenger påfyll. Det er godt å bo så nære kjøpesenteret at en slipper truger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skylder på husarbeidet, jeg. Men må vel brekke rævva løs fra sofaen etterhvert og oppsøke vinterhelvetet. Kjøleskapet trenger påfyll. Det er godt å bo så nære kjøpesenteret at en slipper truger.

Hehe, lurt ;)

Å truger er en herlig oppfinnelse, søndagsturer på truger i fjellet! :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg endret forsiden min for ikke så lenge siden. Så mye som har forandret seg, men samtidig så mye som er det samme..

Denne dagboken har vært veldig fin å ha, og det er av og til litt kjekt å lese igjennom enkelte/mange innlegg :)

Uansett; Gratulerer med dagen alle sammen ! hæsjtægg; hipphipphurra!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...

Er meget aktiv på KG for tiden :lol: 

 

Er innom for å si at jeg lever(for de som evt skulle bry seg om det :ler: ) 

 

Vi holder enda på med oppussing, og jobber å står på. Vi har selvsagt hatt noen pauser inni mellom, noen lengre enn andre, men det må til for at vi ikke skal klikke i trynet på hverandre :)

 

Ellers gleder jeg meg noe forferdelig til jul. Aner egentlig ikke hvorfor; familien kan ikke en gang være samelet? Men jeg gleder meg til pynting av hus og innkjøp av julepynt. Til kakebaking og julemusikk. Er helt lost! Skjønner ikke hva som skjer? Er det noen andre som har det slik som meg? 

 

(Må faktisk inn her av og til for å se på signaturen min hvor lenge vi har vært sammen, jeg glemmer alltid år, og så ser jeg at vi "snart" har vært sammen i 10år. Å er imponerende nok like glad og forelsket i han enda :hjerte: )

 

God kveld videre da, boka mi!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Hei dagboken!

 

 

Ikke et eneste innlegg i 2016.

2016- det kan for min del gå i glemmeboken, men kort oppsummert(mest for meg selv)

- (startet med alvorlig sykdom i familien i jula 2015- men påfølgende oppfølging lang ut i 2016)

- Samme arbeidsplass, men bytting av arbeidsoppgaver. Tung, men samtidig veldig bra!

- Liten ferie i mai med lillesøstern

- Bilen ble ødelagt, så vi kjøpte ny. Liker veldig godt den nye bilen.

- Begynte på utbygg av huset mai( tåpelig firma som kostet oss masse penger)

- Byttet bank og forsikringsselskap- da vår bank begynte å bli vanskelig(helt uten grunn- vi har stålkontroll på økonomien)

- ALL min tid og energi og arbeidskraft har gått til å holde meg gående i 100% jobb, samtidig som vi overtok halvferdig jobb fra idiotfirmaet( jeg og mr. Piff ferdigstilte alt selv- tok selvfølgelig mye mer tid, men vi var ferdige til midt i desember).

- Høsten 2016 husker jeg nesten ingenting av- kun jobb- hele tiden; ferier, helg og all fritid gikk til det.

- At vi enda er sammen er et mirakel :hjerte:

- I november og julen 2016 hadde vi to dødsfall i familien- er enda ikke kommet over det. Livet er skjørt. Og begravelser er en påkjenning.

- Julen ble annerledes- og etter to jul på rad med mye tristhet forbundet med det; så kommer jeg ikke til å glede meg til jul igjen. Noensinne. Det er ihvertfall det jeg tenker nå.

- 2017: Startet med begravelse, fortsatte med en ny sykdom i familien(forhåpentligvis ikke så alvorlig denne gangen), ellers rolig. Vi har endelig "landet" litt etter alt som har skjedd. Foreløpig har januar, februar OG mars vært en prøvemåned for 2017; nå må det bare begynne å gå litt oppover!?

 

Oki, dette ble vel kanskje en litt FOR deprimerende tekst- men livet er ikke alltid fantastisk. Vi har opplevd mye bra også, men det er lett å glemme. Samtidig vet jeg jo at andre har det verre enn meg, men samtidig er det jo ikke akkurat filleting som har skjedd meg heller. Det må være lov å synes synd på seg selv- for det om man vet at det fins folk som har det verre. Tåpelig setning, jeg håper den som evt. leser skjønner hva jeg mener.

 

Akkurat nå ser jeg frem til påskeferie- eller ferie og ferie? Skal pleie den i familien som er blitt syk. Og så skal jeg til København i mai og det er første ferien siden mai i fjor. 1 år mellom hver ferie, og det kan man jo ikke klage på ;)

 

Nei, nå skal søndagen nyyytes på sofaen med katter, mann, en serie å se på og en cola zeroboks! :nigo:

 

 

-

Endret av *appifany*
Litt skrivefeil og glemt parantes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tilbake alt jeg sa om at ting må nå begynne å gå oppover. Sykdom i familien skrev jeg, forhåpentligvis ikke så alvorlig denne gangen.. vel.. nå lyser ordet  ..kreft...mot meg. Jeg klarer ikke være sterk mer :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, padawan skrev:

Huff, dette er kjip lesing. I mangel av fysisk nærvær sender jeg den en virtuell klem. 

:helen:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...