Gå til innhold

reklamefilmen du syns er mest plagsom/teit? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Enhjørning

Handler på Coop så ofte jeg kan, synes de reklamer er bra.

Det er for øvrig svært mange år siden det var noe som hette DnB, faktisk elleve år siden. Og tre år siden DnB Nor forsvant. DNB er navnet.

Anonymous poster hash: cf3ec...167

Er du tilbake? :fnise: Kan gi deg et par tips og. Reklamene ikke reklamer, forøvrig ikke for øvrig, het ikke hette.

Begynner å bli passe lei av Spar sine rim og Ricola sin reklame. Også den fra OneCall med han mannen som sitter i kirken, ser ut som en begravelse :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, det lurte jeg også på, så jeg fulgte litt ekstra med neste gang jeg så den. De nevner hurtiglading, så jeg regner med dette er noe som er installert hos han, men ikke hos henne. Men når de skal hjem og kose seg og ha sex all night long, så skjønner jeg ikke hvorfor det er så viktig at ladingen er fort overstått.

Jeg tror de har sittet rundt bordet i reklamebyrået og kjørt brainstorming på hvordan de kan klare å knytte sex til hurtiglading av elbil. Resultatet er en cheesy vits hvor poenget er så utrolig dårlig at det må forklares eller tygges på lenge for at man skal forstå det.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ROOOOAAAAr reklamen er ekstremt dum. Ler alltid godt av "sulten", tjukk mann i lilla trang drakt "strunta i henne, kan hun gå kan hun stå".

Vet dette er for reklamefilm, men den reklamen for FISKEMANNEN på radio holdt på å drive meg fra vettet på vei hjem fra nattevakt her en dag..

FISKEMANNEN... I BUTIKKEN

FISKEMANNEN... I BUTIKKEN... var så jeg skrek til radioen at det var nok nå, og så enda en gang FISKEMANNEN I BUTIKKEN... grep et hardt tak i rattet og hylte rett ut. Skulle ikke vært lov med teite reklamer på radioen om morgenen, det gjør folk som kommer fa nattevakt til farlige og ustabile bilister :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

liker IKKE den nye til netcom! så ufattelig irriterende. De gir ingen mening!

Helt enig, de er skikkelig meningsløse.

"Men du har jo hest"

"Eeh, hehe jaaaaa"

Bare svadaprat :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg haaaaater den Coop-reklamen som Petter Nortug er med i. Er så irritert på den at jeg har en personlig boikott av Coop :ler:.

Må være tidenes kleineste reklame.

Anonymous poster hash: 4ddb7...a09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ROOOOAAAAr reklamen er ekstremt dum. Ler alltid godt av "sulten", tjukk mann i lilla trang drakt "strunta i henne, kan hun gå kan hun stå".

Vet dette er for reklamefilm, men den reklamen for FISKEMANNEN på radio holdt på å drive meg fra vettet på vei hjem fra nattevakt her en dag..

FISKEMANNEN... I BUTIKKEN

FISKEMANNEN... I BUTIKKEN... var så jeg skrek til radioen at det var nok nå, og så enda en gang FISKEMANNEN I BUTIKKEN... grep et hardt tak i rattet og hylte rett ut. Skulle ikke vært lov med teite reklamer på radioen om morgenen, det gjør folk som kommer fa nattevakt til farlige og ustabile bilister :fnise:

:laugh::fnise:

hva er greia med reklamen til netcom? det er det verste jeg noen gang har sett! har netcom og telenor et veddemål om og lage dårlige reklamer? hvem lager verst liksom :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

:laugh::fnise:

hva er greia med reklamen til netcom? det er det verste jeg noen gang har sett! har netcom og telenor et veddemål om og lage dårlige reklamer? hvem lager verst liksom :S

Ja skulle jo seriøst tro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye med frokost produktene til northug! Han irriterer vettet av meg. Liker ikke at han fortsatt blir sponsa av coop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Du veit kanskje at ull bør vaskas med Milo. Til og med når det er berre snakk om 5 % ull, bør det vaskas med Milo"

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Sulten er jo søt og morsom! Hehe, jeg ler av den tjukke, irriterende svensken! :P

Hater den nye lanoreklamen forresten selv om den er bedre enn den gamle. Hater alle reklamer med småkrapyl i.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser aldri på TV, men har sett den OneCall-reklamen på kino et par ganger, og den er irriterende.

En feit mann med to stk dumme øyne.

Synes disse mobilopperatør-reklamene er ennå værre nå. Skulle tro det er samme person som er produsent for dem alle. Uansett enten det er OneCall, TalkMore, Chess o.s.v. Så er det ei idiotisk berte som kommer med at alt var så dyrt før, før hun flytta til dette selskapet.

Er det mulig like teit og dårlig og like lik uansett selskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten er jo søt og morsom! Hehe, jeg ler av den tjukke, irriterende svensken! :P

Hater den nye lanoreklamen forresten selv om den er bedre enn den gamle. Hater alle reklamer med småkrapyl i.

Mitt navn er Sulten er jo kul.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...