Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ut fra siden som ble postet har jeg samme høyde/vekt (+ 1 cm/- 1 kg) som Megan Fox.

Fant ingen bilder liggende på pc'n, og orker ikke ta ett i kveld, men kanskje jeg legger ut i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Britney Spears og Megan Fox? Det har jeg vanskelig for å tro. Dere trenger da ikke å lyge på et forum. La nå eller være å svare da

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra siden som ble postet, har jeg samme høyde og vekt som Kate Hudson. Stemmer ganske bra med min kropp.

Btw, veldig fin kropp du hadde Mynona!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nadezhda

Da er jeg likest Tyra Banks i vekt og høyde, men vi har så absolutt ikke lik kropp.

Endret av Nadezhda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det nærmeste jeg kommer er Angelina Jolie og Chanel Iman om man skal tro på tallene. 15,6 visstnok. Ja, det hadde nok blitt runkemateriale av meg, tenker jeg. "Thin is beautiful"? Det er iallefall ikke slik man føler seg. Personlig føler jeg vertfall at jeg råtner både innvendig og utvendig. Men det er en annen sak...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg ser omtrent slik ut, bare litt smalere tror jeg, og helt sikker mindere pupper. Vanskelig å finne noe å sammenligne med synes jeg. Men jeg har bare dirty bilder som viser kroppen min uten masse klær, og de vil jeg ikke legge ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Britney Spears og Megan Fox? Det har jeg vanskelig for å tro. Dere trenger da ikke å lyge på et forum. La nå eller være å svare da

Jeg vil si jeg ikke er langt unna Victoria's Secret-modellene, bortsett fra at jeg skulle vært 5-6 cm. høyere! ;) Tro det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen! Som første (og eneste?) skal jeg legge ut bilde av kroppen min sånn den ser ut akkurt nu! (men vil ikke ha den liggende her for evig og alltid, så jeg sletter bildet igjen i morgen)

Veldig pulbart!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen! Som første (og eneste?) skal jeg legge ut bilde av kroppen min sånn den ser ut akkurt nu! (men vil ikke ha den liggende her for evig og alltid, så jeg sletter bildet igjen i morgen)

Ser ut som du har en veldig flott kropp der.

Men jeg skjønner ikke at folk gidder å legge ut bilder. TS er åpenbart bare en pervo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som du har en veldig flott kropp der.

Men jeg skjønner ikke at folk gidder å legge ut bilder. TS er åpenbart bare en pervo.

Jeg er ikke pervo. Jeg er en dame selv. Synest det er morsomt med en slik tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar utfordringen! Som første (og eneste?) skal jeg legge ut bilde av kroppen min sånn den ser ut akkurt nu! (men vil ikke ha den liggende her for evig og alltid, så jeg sletter bildet igjen i morgen)

Virkelig flott kropp :) Den kan du være veldig stolt av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser jo det at "alle" på KG (i hvertfall de på kostholdsforumet) er slanke og sexy damer. Eller, de som ikke har en perfekt kropp tør ikke delta.

Jeg representerer det motsatte av dem som har skrevet her hittil. Min kropp ligner nok mest på Camryn Manheim fra da hun var på sitt største.

Sånn, da kan vel dere andre som ikke er modellslanke også tørre å fortelle om det? Anonymt selvsagt, så man slipper å få pes for dette i enhver tråd framover.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheryl Crow

Har tilnærmet sånn kropp, bare mindre stram (selv om det ikke ser så stramt ut på bildet der heller). Rektanguler form, ingen mulighet til å oppnå en fin midje (ganske ummulig når toppen av hoftekammen ligger 3 (!) cm under nederst ribbein) :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som Britney Spears og Megan Fox? Det har jeg vanskelig for å tro. Dere trenger da ikke å lyge på et forum. La nå eller være å svare da

Jeg sa ikke jeg så ut som Megan, men at jeg har samme vekt/høyde i følge nettsiden som ble postet. Men som jeg sa i forrige innlegg - gidder ikke ta bilde ikveld, men legger ut et i morgen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tar utfordringen! Som første (og eneste?) skal jeg legge ut bilde av kroppen min sånn den ser ut akkurt nu! (men vil ikke ha den liggende her for evig og alltid, så jeg sletter bildet igjen i morgen)

Wow :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg ser jo det at "alle" på KG (i hvertfall de på kostholdsforumet) er slanke og sexy damer. Eller, de som ikke har en perfekt kropp tør ikke delta.

Jeg representerer det motsatte av dem som har skrevet her hittil. Min kropp ligner nok mest på Camryn Manheim fra da hun var på sitt største.

Sånn, da kan vel dere andre som ikke er modellslanke også tørre å fortelle om det? Anonymt selvsagt, så man slipper å få pes for dette i enhver tråd framover.

:danse:

Jeg kan glatt innrømme under brukernavnet at jeg er ca ala Camryn Manheim, bare noen kilo mindre. hvis noen vil gi meg pes for det, driter jeg i det. Jeg kjenner mest sannsynlig ingen her likevel. Jeg var normalt slank i ungdomstida men har aldri vært noen tynn sylfide (og kommer nok aldri til å bli det, uten at det plager meg), likevel trives jeg sannelig godt med meg selv :)

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir Tyra Banks her, i følge den listen hvertfall. Har hofter, pupper og lår, og trives med det!

Kunne lagt ut bilde, men aner ikke hvordan jeg gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...