Gå til innhold

Printeren vil ikke skrive ut


Blod

Anbefalte innlegg

Den har virket før, men jeg har hatt dette problemet tidligere. Den heter HP Deskjet 1050A, og den kommer opp når jeg skal skrive ut noe men det blir ikke skrevet ut.

Den er ikke trådløs, og er en helt enkel printer. Utenom dette problemet, såklart. Hva kan jeg gjøre for å få skrevet ut ting? Jeg spurte her en gang for flere år siden, men finner ikke igjen tråden - da ga noen meg en link til en side hvor jeg lastet ned et program(printerprogrammet?) og da kunne jeg skrive ut...

Hva skal jeg gjøre? Kan det være så enkelt som at den er tom for blekk, både svart og farger? Har prøvd å skrive ut i svarthvitt og i farger men ingen av dem virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer an på hvor problemet ligger. Kobler datamaskinen seg til printeren? Det kan være alt fra en tilkoblingsfeil til at den er tom for blekk.

Er det lenge siden du har skrevet ut? Blekkpatroner har en lei tendens til å tørke ut dersom det ikke printes ut jevnlig.

Har dessverre ikke noen link til deg.... Men kan prøve likevel.

Anonymous poster hash: 011d1...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor problemet ligger. Kobler datamaskinen seg til printeren? Det kan være alt fra en tilkoblingsfeil til at den er tom for blekk.

Er det lenge siden du har skrevet ut? Blekkpatroner har en lei tendens til å tørke ut dersom det ikke printes ut jevnlig.

Har dessverre ikke noen link til deg.... Men kan prøve likevel.

Anonymous poster hash: 011d1...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har funnet problemet. Jeg løftet på scannedelen, og da skriver den ut svarte og grå streker så jeg må nok bytte til printer innstilling, men aner ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...