Gå til innhold

Iphone 5s


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en iphone 5s som jeg kjøpte med et abonnement, men har slitet veldig med økonomi i de siste månedene pga sykdom og masse annet. Så det har blitt sendt over til inkasso, men det jeg lurer på er om jeg fortsatt kan gå og klage på tlf eventuelt få humac til og sende den inn? Da min tlf blir veldig varm og plutselig skjer det ting med lyd og innimellom så fryser skjermen på den. :/

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 06650...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må levere den via forhandleren du kjøpte den av tror jeg. Kjøpte du den hos Humac tror jeg det går greit. Ring inkassoselskapet og forsøk komme frem til en nedbetalingsavtale med de. Da har du evt noe å "slå i bordet" med til de du kjøpte telefonen av hvis de blir vrange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men kjøpte den via Internett på Tele2 og Tele2 har ikke så mange butikker rundt omkring. Jeg kjøpte tlf på sånn 1 kr tilbud, har jo kvitering på den. Er litt synd om det ikke går da garantien går snart, da jeg kjøpte den i januar. Jeg har sendt Mail til inkassoselskapet men tar nok litt tid før jeg får alt opp på bena igjen, da jeg skylder litt flere steder også. Men er så kjipt om jeg hadde levert den inn også får jeg den ikke tilbake, når jeg faktisk har betalt litt på den fra før a.

TS

Anonymous poster hash: 06650...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer neppe og henter den.

Ta den med til Humac, husk kvitteringen.

Har du prøvd å ta backup, resette til fabrikkinnstilling og gjenopprette telefonen? De kommer til å spørre deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer neppe og henter den.

Ta den med til Humac, husk kvitteringen.

Har du prøvd å ta backup, resette til fabrikkinnstilling og gjenopprette telefonen? De kommer til å spørre deg om det.

Jaja, må jo ha med kvitering. Ok er bare så redd de ikke sender den tilbake. Men får bare prøve og håpe på det beste :)

Ja det skal jeg gjøre, har hatt iphone 5 og den hadde jeg mye problemer med. Så har sendt inn tlf en del ganger :P

Anonymous poster hash: 06650...2aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...