Gå til innhold

Erfaringer med Samsung galaxy s4?


nektar

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter at min fantastiske S2 har tatt kvelden, må jeg nå kjøpe en ny.. Vurderer en s4, da jeg er veldig fornøy med Samsung, men jeg vil ikke bruke alt for mye penger på en ny tlf.. Er denne grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er bra den, men blir fort ødelagt da samsung er kjent for å lage ting som blir ødelagt for å tjene mer penger.



Anonymous poster hash: 09e1c...ebf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Min samboer har den telefonen. Han er veldig fornøyd! Jeg kjøpte Samsung S3 fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe S4, men min far anbefalte meg å kjøpe S3 fordi den var omtrent like god, bare for en billigere penge.

Den har jeg hatt i et år nå og jeg er kjempe fornøyd. Men jeg tror det er samme hva du kjøper :) S4 skal jo være bedre, men for min del er forandringene så små. Jeg legger ikke merke til forskjellene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, min S3 har holdt i flere år nå og er like bra. Har mye dårligere erfaring med andre merker.

Den er bra den, men blir fort ødelagt da samsung er kjent for å lage ting som blir ødelagt for å tjene mer penger.

Anonymous poster hash: 09e1c...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

Min forrige Samsung hadde jeg i 2 år..

Min samboer har den telefonen. Han er veldig fornøyd! Jeg kjøpte Samsung S3 fordi jeg ikke hadde råd til å kjøpe S4, men min far anbefalte meg å kjøpe S3 fordi den var omtrent like god, bare for en billigere penge.

Samboeren min har S3 og han er veldig fornøyd med den.. og den er nok mer en god nok for meg og, og ikke minst billigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Dytter denne. :) Er det sånn at jo høyere tall, jo nyere modell, og desto bedre telefon??

Har bare hatt iphone selv, og synes kameraet er helt rævva. Noen erfaringer med kameraet på samsung?? Har inntrykk av at det skal være bedre på den telefonen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne. :) Er det sånn at jo høyere tall, jo nyere modell, og desto bedre telefon??

Har bare hatt iphone selv, og synes kameraet er helt rævva. Noen erfaringer med kameraet på samsung?? Har inntrykk av at det skal være bedre på den telefonen??

Jeg syns kameraet er kjempebra. Det er enda bedre på s5, men for meg er det godt nok :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...