Gå til innhold

iphone for første gang, hvilken skal jeg velge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min "ikke-smarte" telefon begynner å bli 6-7 år gammel, og det er snart tid for å ta steget inn i smarttelefonens verden. Jeg er ikke så veldig teknisk begavet, og jeg har forstått at iphonen er å lett å bruke, i tillegg til å være populær.

Så, hvilken vil dere anbefale? 5s eller 5c? Eller bør jeg vente til iphone 6 kommer ut? Hvis jeg skal ha 5s eller 5c, kommer prisen til å synke når 6 er ute?



Anonymous poster hash: e9ea7...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vente på iphone 6, eller på at de andre blir nedsatt?



Anonymous poster hash: e9ea7...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

så vidt jeg kan huske, så har ikke prisen på de gamle modellene sunket nevneverdig når den nye kommer ut. litt kanskje, men ikke så mye at jeg ville valgt den gamle foran den nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Prisen synker på de gamle ja, men ikke særlig mye. Jeg vet ikke hva jeg ville valgt av 5 og 6 da det ligger veldig lite informasjon ute om 6eren, og mye av dette er bare rykter enda. Om du vil ha en mobil som holder lenge og tåler mye ville jeg valgt 5S og ikke 5C.

iPhone 6 kommer jo i september, så jeg ville hvert fall ventet. Da kan du enten kjøpe 6eren eller få 5eren litt billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller egentlig mot 5s eller 5c, da jeg frykter at 6 blir litt vel stor, samt veldig kostbar til å begynne med...

Dere som har erfaring med en eller begge av disse, hva vil dere si er fordelene? Og ulempene?



Anonymous poster hash: e9ea7...1db
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp 5S over 5C, 5C er tilnærmet utdatert allerede. Flere og flere kjeder dropper den fra sortimentet sitt og jeg tør nesten ta gift på at 5C ikke vil selges mer når iPhone 6 kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...