Gå til innhold

Rekkefølge på venner på FB Chat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sikkert et litt rart spørsmål, men lurer litt på hvordan dette fungerer?

Jeg har jo skjønt at det er de man snakker mest med som kommer øverst på lista, men jeg lurer litt på dette.. f eks nå er det de samme 6 personene som har vært øverst en stund. Jeg snakker mye med person X og person Y, men har ikke snakket med person Y på tre uker. Alikevel er Y på nr 3 på lista. Person X er som nr 2. Men så kan dette endre seg UTEN at jeg har snakket noe mer med person Y plutselig. Plutselig er Y på toppen av lista? Og X er nr 3. Og dagen etter er X nr 2 og Y nr 3 igjen..

Sorry hvis dette var superforvirrende, men hva kommer dette av? Når det ikke har vært noen endring i aktiviteten imellom meg og Y f eks?

Anonymous poster hash: fa3b4...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sikker på om dette stemmer helt, ettersom en av mine venner på Facebook stadig i flere måneder, om ikke år, har hatt en avdød slektning øverst på lista si.



Anonymous poster hash: 01779...b72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry.. meg over. Ser nå at det er chat og ikke vennelista. Ignorer forrige post :)



Anonymous poster hash: 01779...b72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet nå ikke helt jeg... På min "top 6" liste eller what ever, så er det to stykker jeg faktisk ALDRI har chattet med på facebook akkurat nå...



Anonymous poster hash: 50b27...c74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De øverst på listen på chat er en sum av de du har besøkt profilen til mest, likt flest innlegg, kommentert flest innlegg og skrevet mest med på chat.

Så chater du ikke mye med han ene, har du sikkert gjort noe av det andre nevnte.

Anonymous poster hash: 1e6b2...4f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg er det helt random! Noen av de på toppen er folk som ligger på sperret listen min og som verken kan se innlegg er bildene mine, jeg ser ikke noe fra de heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De øverst på listen på chat er en sum av de du har besøkt profilen til mest, likt flest innlegg, kommentert flest innlegg og skrevet mest med på chat.

Anonymous poster hash: 1e6b2...4f9

Nei.

Anonymous poster hash: fae4f...94e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min liste er litt tilfeldig. Har enkelte på listen som jeg ikke har vært innpå profilen så mye, selvsagt vært innom da. Ikke kommentert et eneste bilde eller likt status, eller chattet med :)



Anonymous poster hash: 189f4...1e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Haha. Driver å under meg litt over dette jeg og nå! :fnise: Har i skrivende stund 4 stk på denne lista som jeg aldri har snakket med, eller likt noen bilder til, stalket eller noe. Begynner å lure litt på hvordan denne lista blir laget. Hos meg endrer den seg hele tiden, altså hvert 5 minutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...