Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som et svar på Stueloff sitt innlegg! Håper det er mulig å se hvem det skal forestille :rolleyes:

Når jeg så første bildet tenkte jeg "Oi! Hun ligna på Poussey fra OITNB!" og når jeg så resten av bildene skjønte jeg at det overhodet ikke var tilfeldig :tongue: Dyktig er du!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Komplett liste over alle mangler i Sims 4.

Dette blir ikke like kult som jeg trodde.

Æsj... Jeg har allerede bestilt spillet fordi jeg hadde et gavekort til gode, men nå angrer jeg faktisk. Det var vel ingen hemmelighet at TS4 kom til å bli veldig redusert men dette er drøyt. Virker som at de tror folk bare vil ha simmer full av følelser og kun er opptatt av å arrangere hjemmefester, trene eller skravle i parken. De skal jaggu lage noen skikkelig bra tilleggsspill nå for å rette opp i dette.

Vurderer nesten å selge spillet videre når jeg får det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amortentia

Synes sims 4 høres utrolig tørt og kjedelig ut! For meg så er det det at de er så "ekte", som gjør det artig. Det at tenåringer er lavere og ser ut som tenåringer, det at du kan ha babyer! Ha en jobb osv. Følelser... wtf det er ikke verdt alt de har tatt bort!
Eneste positive jeg har hørt om sims 4 så langt, er det at de kan gjøre to ting samtidig.
Jeg har spilt sims siden første sims spillet kom ut, men nå... nå trur jeg at jeg kommer til å gå tilbake til sims 3.

Jeg har bestilt sims 4, må jo teste det ut.
Men dersom det suger, så avinstallerer jeg det og installerer sims 3 i stedet.

Endret av Amortentia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mye som manglet... Men dette er jo bra, da; No story progression - Sims in the neighborhood age, but do not have children, get jobs, move, get married…etc. without player intervention

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, mye som manglet... Men dette er jo bra, da; No story progression - Sims in the neighborhood age, but do not have children, get jobs, move, get married…etc. without player intervention

Jeg synes ikke det er bra. Denne funksjonen kunne man jo skru av og på i Sims 3. Utrolig tåpelig at de fjernet muligheten for story progression. En av funksjonene jeg likte best. Likte at de andre familiene i gata utviklet seg i takt med mine favorittfamilier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komplett liste over alle mangler i Sims 4.

Dette blir ikke like kult som jeg trodde.

Litt kjipt at det er en del som er fjernet, men jeg overlever. Jeg har spilt Sims siden det første sims-spillet kom ut, så jeg kommer nok til å spille dette også. Har allerede bestilt det. Og ikke minst: jeg gleder meg :bolledeig:

Endret av Kittykat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til: Vi kan laste ned spillet allerede på Mandag og spille det på Torsdag. Jeg har allerede bestilt det, men pengene er ikke trukket. Blir de trukket innen Torsdagen, eller? Kan jeg likevel laste det ned på Mandag? *clueless* :rodme:

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er bra. Denne funksjonen kunne man jo skru av og på i Sims 3. Utrolig tåpelig at de fjernet muligheten for story progression. En av funksjonene jeg likte best. Likte at de andre familiene i gata utviklet seg i takt med mine favorittfamilier.

Fikk aldri til å slå den av i Sims 3..:( Hovedgrunnen til at jeg sluttet å spille, liker å kontrollere hele slekt! Ungene som er flyttet hjemmefra, tanter og onkler, vennefamilier osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting til: Vi kan laste ned spillet allerede på Mandag og spille det på Torsdag. Jeg har allerede bestilt det, men pengene er ikke trukket. Blir de trukket innen Torsdagen, eller? Kan jeg likevel laste det ned på Mandag? *clueless* :rodme:

Jeg bestilte for over en måned siden og ble trukket for spillet idag. Så vil tro at transaksjonene blir gjennomført fortløpende nå som det nærmer seg release :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok vi som har spilt The Sims over årene kanskje har blitt litt bortskjemte i forhold til hvilke egenskaper som er med osv i grunnspillet. Dette er jo helt vanlig i de fleste PC-spill ellers i bransjen at de ripper grunnspillet for det meste og selger det i form av utvidelser. Jeg misliker at EA er så pengegriske som de er og synes det er råttent gjort mot den yngre delen av brukerne som ofte ikke kan bruke flere tusen kroner på et spill. Men det er ikke noe langt verre enn feks Battlefield, Titanfall etc som også er under samme paraply-selskap.

Endret av Mymle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg bestilte for over en måned siden og ble trukket for spillet idag. Så vil tro at transaksjonene blir gjennomført fortløpende nå som det nærmer seg release :)

Ja, jeg så at pengene ble trukket fra kontoen nå i sted. Da er ihvertfall det betalt. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oversette lista på norsk? Og lime inn her? Altså, jeg suger i engelsk...



Anonymous poster hash: 57299...36c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem skal dere lage og spille når dere spiller sims 4 for første gang? :biggrin:

Jeg veksler mellom å bare lage en dame og starte med henne, eller lage meg og samboeren min... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...