Gå til innhold

Skyrim, Elder Skrolls


Sophie-Ann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har alle DLC, ja hørt om falskaar, men spiller på x-box :(

Tja, da er jeg jammen ikke sikker hehe. Føler også jeg har utforsket det meste. Du kan jo lage en ny karakter og prøve en annen spillestil. Mitt problem er at jeg lager for mange karakterer da, kommer aldri til skikkelig høy level for for når jeg har spilt som en tyv en stund får jeg ny impuls og vil spille som kriger i tung rustning osv. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jepp, hmmm håndsak? det må undersøkes takk takk .D

Den er i the Midden, man kan røre på fingrene men ingenting skjer :-0 Så jeg rota rundt der i evigheter for å finne ut hva som var greia :D

post-62640-0-19344000-1375376379_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, da er jeg jammen ikke sikker hehe. Føler også jeg har utforsket det meste. Du kan jo lage en ny karakter og prøve en annen spillestil. Mitt problem er at jeg lager for mange karakterer da, kommer aldri til skikkelig høy level for for når jeg har spilt som en tyv en stund får jeg ny impuls og vil spille som kriger i tung rustning osv. :P

hmm ja jeg har tenkt på det.. få meg en i tung rustning med 2h sverd å greier :S men synes det er litt masete å dra i gang en ny karakter, så jeg har nok motsatt problem :P får lalle litt rundt på expert og master nivå og se om det hjelper litt :/

Den er i the Midden, man kan røre på fingrene men ingenting skjer :-0 Så jeg rota rundt der i evigheter for å finne ut hva som var greia :D

Jøss vet faktisk ikke om jeg har sett den jeg :O gjør den noe da, er det noe greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er i the Midden, man kan røre på fingrene men ingenting skjer :-0 Så jeg rota rundt der i evigheter for å finne ut hva som var greia :D

Det ligger clues rundt omkring også for sånne perifere "quester" eller hva man skal kalle det.

Er det noen som har brukt noe tid på "athronac-smia" i The Midden? Jeg gadd aldri, men det kunne kanskje vært artig.

Det fantes noe lignende i Solstheim, en innretning som kunne lage magiske edderkopper som man kunne slippe løs på fienden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm ja jeg har tenkt på det.. få meg en i tung rustning med 2h sverd å greier :S men synes det er litt masete å dra i gang en ny karakter, så jeg har nok motsatt problem :P får lalle litt rundt på expert og master nivå og se om det hjelper litt :/

Jøss vet faktisk ikke om jeg har sett den jeg :O gjør den noe da, er det noe greie?

Hvis du løser gåten, så kan du mane frem det som ble forsøkt manet frem av dem som døde i den kjelleren (det ligger en notisbok der som forteller litt av historien). Og det er en skatt involvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du løser gåten, så kan du mane frem det som ble forsøkt manet frem av dem som døde i den kjelleren (det ligger en notisbok der som forteller litt av historien). Og det er en skatt involvert.

Jupp japp, fant skatten ;) gøy med noe nytt, fint tips fro :D

Har ikke brukt noe særlig energi på den athronac-smia, men er jo noe en kunne dilla litt med :)

Endret av mmn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest badeand1

Andre som spiller på legendary forresten? Gud, så mange ganger jeg har hatt lyst til å slenge pcen i veggen. Men litt gøy er det også da :fnise: Har gått fra warhammer til daggers nå. Mye morsommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Annonse

Så kjekt å se at tråden min har funket! Selv måtte jeg gi meg ganske fort, det hadde gått ut over ungene mine, blir så hektet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen som spiller Skyrim lengre?

Jeg spiller fortsatt. Går ikke lei av det, heller. Jeg syns det er stor stas med både Skyrim og Oblivion, først og fremst fordi de er så åpne. Det samme gjelder Fallout 3 og Fallout New Vegas.

Det verste man kan si om Skyrim, er at man går sånn opp i det. Jeg satte meg ned en dag og startet en ny figur, og plutselig var det fem timer senere, og jeg var på etterskudd med alt jeg hadde tenkt å gjøre den dagen. Men Skyrim var iallfall blitt et marginalt bedre sted, banditt-og draugr-messig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp japp, fant skatten ;) gøy med noe nytt, fint tips fro :D

Har ikke brukt noe særlig energi på den athronac-smia, men er jo noe en kunne dilla litt med :)

Jeg LURER på om det, ett eller annet sted, finnes en kuleformet gjenstand som man kan legge i fordypningen, og om det vil ha noe å si for hva som kommer ut av smia. Jeg har en teori, men jeg har ikke testet den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Hvordan ligger folk an med Skyrim? Kommet langt?



Anonymous poster hash: 490f8...48f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at tråden min har funket! Selv måtte jeg gi meg ganske fort, det hadde gått ut over ungene mine, blir så hektet!! :)

Du kan vel få deg barnevakt?

"Dette er Trine-Mette. Hun skal passe på dere mens mamma er i Sky... Mens mamma er bortreist."

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei! lenge siden det var liv i denne tråden, men lurte på om noen har fått noe erfaring med skyrim online? skulle det ikke komme ut til xbox one snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

For å nå level 100 i smithing når man starter som nord på level 20. Så må man lage 2338 iron dagger for å nå level 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...