Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg? Jeg vil avinstallere og installere alle spillene på nytt, jeg har gått litt bananas med å laste ned fra TSR så spillet hakker noe helt sykt. Dette har skjedd før også, og det eneste som hjelper er å installere alt på nytt. Problemet er at jeg har lagd et perfekt hus og en sim jeg virkelig liker, klarer aldri det igjen, ikke likt hvert fall :P Er det noe måte å få lagra huset og simmen på dataen? :)

Ja, llegg de lagrede filene på en trygg plass. Om du går inn der spillet ligger så skal de ligge et sted under navnet du lagret filen som.

Anonymous poster hash: 79dc8...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har lenge vært fortvilt over at jeg har mistet cden til hovedpakka the sims 3. Men så leste jeg et eller annet sted på google at man bare kan løse inn produktkoden på origin og laste ned spillet derfra! HELDIGVIS hadde jeg produktkoden, så nå venter jeg på at spillet skal lastes ned ferdig så jeg kan spille!! Wooohoo, dette blir litt "oppvarming" før sims 4 kommer ut. Herregud jeg gleder meg :bolledeig:



Anonymous poster hash: ca3ff...1e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I studentliv vil simmen min ha "hjernesammensmelting" med en annen sim. Hvordan gjør jeg det? Eventuelt vet hva "hjernesammensmelting" er på engelsk slik at jeg kan søke det opp :P



Anonymous poster hash: 79dc8...964
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellet mitt har blitt stengt. Hvordan får jeg åpnet opp igjen dette? Står at jeg må tjene 961kr for å få åpnet det, men er jo ingen som er sjekket inn på det hotellet så jeg får jo ingen inntekt uten at jeg åpner det igjen :-s noen som vet hva man kan gjøre for å opprettholde en bra balanse på et nyåpnet hotell? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå er jeg forvirra! Installerte jo alle spillene mine på nytt her om dagen, noe som tok meg maaange timer. Lagde meg en ny sim, startet på bånn i et møkkahus og jobbet meg opp til nesten hundre tusen, pusset opp huset og fikk meg kjæreste som jeg straks skulle fri til. Dere skjønner tegninga.. Spillet begynte å hakke endel, så tenkte jeg skulle skru ned på grafikken, noe som betyr at jeg måtte avslutte og starte på nytt. Når jeg da går inn på spillet nå og trykker på simmen min i menyen laster den som normalt, men så får jeg beskjed om at noen av gjenstandene er ødelagt eller noe i den duren også er jeg på rediger by. Prøver jeg å gå ut derfra får jeg opp at jeg må lage ny familie, flytte inn i en husstand eller flytte inn en ny. Huset mitt er i byen og alt det, men det er ikke noen simmer i byen?

Ble kanskje litt rotete, beklager for det, dere får spørre om det er noe dere ikke skjønte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Hotellet mitt har blitt stengt. Hvordan får jeg åpnet opp igjen dette? Står at jeg må tjene 961kr for å få åpnet det, men er jo ingen som er sjekket inn på det hotellet så jeg får jo ingen inntekt uten at jeg åpner det igjen :-s noen som vet hva man kan gjøre for å opprettholde en bra balanse på et nyåpnet hotell? :-)

Du må kanskje inn i administrasjon av hotellet og fjerne noen utgifter som f.eks. ta bort noen ansatte, justere ned kvaliteten på mat/drinker, skru ned varmen på kullstien, slå av romservice e.l. Poenget er vel å ordne budsjettet til hotellet så du ligger i pluss før du kan åpne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Er det ikke sånn at simmene gifter seg og får barn selv om man ikke spiller på de? Husker at det var sånn på 2-en, men nå har jeg spilt en stund sims3 og ser at hvis jeg kun spiller på den ene i en søskenflokk på fem, så har de andre fire forblitt single og barnløse til de dør.. Er det noe jeg kan gjøre for at de skal skape familie på egenhånd?

kan du ikke bare spille litt med alle da?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du må kanskje inn i administrasjon av hotellet og fjerne noen utgifter som f.eks. ta bort noen ansatte, justere ned kvaliteten på mat/drinker, skru ned varmen på kullstien, slå av romservice e.l. Poenget er vel å ordne budsjettet til hotellet så du ligger i pluss før du kan åpne igjen.

cheatcodes!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Ikke alle som liker å spille med cheatcodes ;) Jeg foretrekker å la være så jeg må jobbe litt for godene.

åja. Jeg liker best cheatcodes. Uten, iallefall på sims 2 ble simmene så slitne av å jobbe og jeg slet sånn med å få opp humøret dems og så gadd de ingenting så jeg kom ingen vei uten å jukse på de masse penger slik at de slapp å jobbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

åja. Jeg liker best cheatcodes. Uten, iallefall på sims 2 ble simmene så slitne av å jobbe og jeg slet sånn med å få opp humøret dems og så gadd de ingenting så jeg kom ingen vei uten å jukse på de masse penger slik at de slapp å jobbe

Jeg synes faktisk simmene blir mindre slitne i sims 3 og er ikke riktig så slagen når de kommer hjem fra jobb som de var i sims 2. Jeg foretrekker å spille med aliens for de trenger ikke sove, bare gjenopprette hjernekraft og de kan holde ut i dagesvis før de trenger påfyll. Veldig praktisk om man skal romstere lenge rundt i gravkamre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du ikke bare spille litt med alle da?

Nei, jeg liker å fokusere på en sim/familie av gangen egentlig jeg, så det funker ikke for min del :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg synes faktisk simmene blir mindre slitne i sims 3 og er ikke riktig så slagen når de kommer hjem fra jobb som de var i sims 2. Jeg foretrekker å spille med aliens for de trenger ikke sove, bare gjenopprette hjernekraft og de kan holde ut i dagesvis før de trenger påfyll. Veldig praktisk om man skal romstere lenge rundt i gravkamre :)

ja. Soms tre er litt bedre sånn sett. Men jeg liker så godt å bygge store flotte hus til de og vil gjerne gjøre det med en gang. Hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er ny i sims3 og har noen spørsmål :)

Viss jeg kjøper disse tilleggspakkene og jeg får nye byer slik som dere snakker om. Må jeg lage en ny familie og nytt hus da?

Hvordan er det med studentliv pakken, kan jeg styre familien min selvom en unge er på universitetet?

Sikkert veldig dumme spørsmål :laugh:



Anonymous poster hash: e320a...adc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ny i sims3 og har noen spørsmål :)

Viss jeg kjøper disse tilleggspakkene og jeg får nye byer slik som dere snakker om. Må jeg lage en ny familie og nytt hus da?

Hvordan er det med studentliv pakken, kan jeg styre familien min selvom en unge er på universitetet?

Sikkert veldig dumme spørsmål :laugh:

Anonymous poster hash: e320a...adc

Du kan flytte familien din til en ny by, men da mister simmene alle forhold til de som bor i den gamle byen :-)

Når du sender en sim til universitetet så blir du med simmen og må hjelpe dem med å gå på forelesninger, holde demonstrasjoner, få venner, feste og fullføre eksamen. Da spiller du med kun den simmen som er på universitetet, og ikke resten av familien. Er kun ung voksen og eldre simmer som kan dra på universitet :-)

Endret av Tyttebæra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan flytte familien din til en ny by, men da mister simmene alle forhold til de som bor i den gamle byen :-)

Når du sender en sim til universitetet så blir du med simmen og må hjelpe dem med å gå på forelesninger, holde demonstrasjoner, få venner, feste og fullføre eksamen. Da spiller du med kun den simmen som er på universitetet, og ikke resten av familien. Er kun ung voksen og eldre simmer som kan dra på universitet :-)

Okei, da kjøper jeg meg en tilleggspakke i dag! :danse:

Takk for svar!

Anonymous poster hash: e320a...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en ny tillegspakke i dag. The sims 3 byliv.. Har fra før the sims 3 orginalen.. Men når jeg nå trykker på den i programmer så starter den ikke :S ( har mac)



Anonymous poster hash: 85d1a...2e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sims 3 er det beste Sims spillet etter Medieval synes jeg. Jeg har ikke prøvd det nyeste.

Men jeg husker at grafikken på konsoll-versjonen av Sims 3 var mye dårligere en det jeg fikk på PC.

Mer en det jeg hadde forventet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...