Gå til innhold

Hjemmelaget julegaver, tips!


Gjest SebraPiken

Anbefalte innlegg

Gjest SebraPiken

Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle begynne tidelig med julegaver, så jeg trenger tips til hva jeg kan lage! :skravle:

Jeg har tenkt litt, for eksempel pynte kubbelys og lignende, men hva kan jeg pynte de med?

Hva skal du lage? Har du noen gode tips til hva og hvor jeg kjøper diverse utstyr?

Del gjerne bilder osv happy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir veldig fine lys, lukter godt og det er så koselig førjuls aktivitet :) billig også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SebraPiken

Det blir veldig fine lys, lukter godt og det er så koselig førjuls aktivitet :) billig også!

Jaa, det kan jeg se for meg! Tusen takk for tips! happy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plukk bær og lag syltetøy, marmelade, gele, saft eller likør - kjempefine gaver og sesong nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg tenkte jeg skulle begynne tidelig med julegaver, så jeg trenger tips til hva jeg kan lage! :skravle:

Jeg har tenkt litt, for eksempel pynte kubbelys og lignende, men hva kan jeg pynte de med?

Hva skal du lage? Har du noen gode tips til hva og hvor jeg kjøper diverse utstyr?

Del gjerne bilder osv happy.png

Klipp ut fine servietter og lim på med decopage lim eller hva det heter, surr fine bånd i rundt kubbelysene. Lag drops, karameller, pikekyss el. og ha det i en fin krukke som er pyntet på samme måte som kubbelysene. Ta klær, sengetøy, stoff el. som du ikke bruker lenger og sy fine hjerter som kan fylles med vatt. Kjøp "fotostrykepapir" og velg motiv etter det som passer mottakeren. Også fint å legge inn bånd i sømmen på hjertene. Var ihvertfall det jeg kom på i slengen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SebraPiken

Klipp ut fine servietter og lim på med decopage lim eller hva det heter, surr fine bånd i rundt kubbelysene. Lag drops, karameller, pikekyss el. og ha det i en fin krukke som er pyntet på samme måte som kubbelysene. Ta klær, sengetøy, stoff el. som du ikke bruker lenger og sy fine hjerter som kan fylles med vatt. Kjøp "fotostrykepapir" og velg motiv etter det som passer mottakeren. Også fint å legge inn bånd i sømmen på hjertene. Var ihvertfall det jeg kom på i slengen :-)

Åååh, tusen takk for tips! :smilorange:

Har aldri hørt om slikt fotostrykepapir, men 'googlet' det og fant happy.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, tusen takk for tips! :smilorange:

Har aldri hørt om slikt fotostrykepapir, men 'googlet' det og fant happy.png

Fotopapirene er også fine å bruke til å lage motiv på puter, duker, gardiner, ja alt mulig egentlig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SebraPiken

Fotopapirene er også fine å bruke til å lage motiv på puter, duker, gardiner, ja alt mulig egentlig :-D

Jaa! Jeg så mange forslag til bruk, at jeg ikke har tenkt over det før! Må så absolutt prøves happy.png

Har du noen erfaring med hvor jeg kan kjøpe? (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Jeg så mange forslag til bruk, at jeg ikke har tenkt over det før! Må så absolutt prøves happy.png

Har du noen erfaring med hvor jeg kan kjøpe? (:

Mor som har kjøpt for meg tidligere, om jeg ikke husker helt feil var det kanskje panduro hun handlet fra. Men etter min mening er panduro litt overpriset siden jeg sitter mye på nettet og handler. Alt finner man jo billigere på nett enn i butikk. Ebay kanskje? Har tidligere kjøpt vanlig fotopapir til printer på biltema eller clas ohlson(husker ikke helt, surrehode huh.png ), så kan jo hende at de har slikt strykepapir også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...