Gå til innhold

Dere som er ca 170 cm, hva veier dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå veier jeg ca 56 på 169cm. Ser på meg selv som relativt normal.



Anonymous poster hash: d6591...edd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss.

Jeg veier "bare" 88 kg, og bruker også str 44-46 (?)

Anonymous poster hash: 8ff73...2a6

Jeg ligger mellom dere med ca 100kg og bruker samme størrelser. :)

Anonymous poster hash: 9ff2d...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Det er i grunn litt merkelig hva kan dette komme av? Er det fordi noen er bedre trent kanskje? Ifølge noen over her er det ikke sjelettet som utgjør den store forskjellen hmm

Fettprosenten avgjør hvordan og hvorfor vi kan veie likt og se forskjellige ut blant andre faktorer som arv. Osv. Derfor bør man igrunn ikke bry seg så mye om vekt og heller fokusere på hva man ser i speilet om man er opptatt av utseende.

Anonymous poster hash: b7b55...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 172 cm, veier 94 kg. Bruker 42 i bukser og de fleste klær, altså L/XL...
Har lyst å gå ned ca 20 kg.
Må legge til at jeg er ikke direkte smellfeit, men ganske kompakt.
http://www.mybodygallery.com/photos-31430-body-shape.htm?StartAt=22#.VJFDnCuG-Uk
Ligner veldig den kroppen, bare jeg har ikke så store pupper og ikke så markert midje. Går mer i ett hos meg :P



Anonymous poster hash: f9e5e...5c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

171 cm, 55 kg. 18,9 i BMI. Føler meg absolutt ikke så tynn som det kan virke som ut fra tallene. Store hofter og mye mage sammenlignet med resten. Vil ha den hersens magen bort!!!



Anonymous poster hash: 01162...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 168 cm og veier 56 kg. Trives best på 53 kg når jeg er så utrent som jeg er nå, når jeg trener bryr jeg meg ikke så mye om vekta.



Anonymous poster hash: c4ec0...f6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei 172 og veier for tiden 55 kg. Normalvekten min er 56 kg, har slitt med ufrivillig vektnedgang i et år ca og var 47 kg for noen måneder siden. Da var jeg alt for tynn, ble lei meg hver gang jeg så meg selv i speilet. Har heldigvis snart kommet meg i mål nå til vekten jeg trives i. Er slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden her burde jo nesten hatt bilder, så mange forskjellige kropper :)

Sjekk ut mybodygallery.com, der kan du se akkurat dette :) veldig fascinerende!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 og 64 kg. Føler meg bælfeit. Veide 52 for noen år siden, men la på meg masse av depresjoner, medisiner og kronisk sykdom. Vil ned to max 55, men er ikke lett når man har en kronisk utmattelsessykdom. :( Bruker str 36 og 27 i jeans, men savner str 34 og 25/26 i jeans. Legger på meg mest på magen og, æsj! Er spinkelt bygget, så føler meg som en hvalross med den magen. :(

Anonymous poster hash: 42921...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1.69 og veier ca. 53 kg.

Dette er min idealvekt. (Har vært oppe i 58 kg etter at jeg fikk type og nede i 48 kg etter amming, men det har alltid regulert seg tilbake.) Selv om det er for magert i manges øyne. Jeg har jo født et barn og blir 30 neste år så jeg burde visst hatt både muffinsmage og lovehandles. Mulig de kommer etter overgangsalderen :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.72 og veier 107 kg. Er 98 cm rundt midja. Bruker xl/44 i overdel. Har fettet fordelt bra så er ikke stor på ett sted liksom.

Anonymous poster hash: c99db...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er ikke jeg 170, men 163 cm, men jeg blir litt overrasket over at folk som er 170 kan veie 50-60 kg og enda ikke se direkte tynne ut?

Jeg kan ikke veie under 70 kg blank, da begynner jeg å se syk ut. Men jeg har ganske grov benbygning (ikke tung) så mine håndledd er som en mann omtrent (litt overdrevent men ikke mye). Så kan jo være noe med den saken.. Folk blir alltid veldig overrasket over min vekt. (At jeg veier så "mye" og det ikke ser sånn ut).

Anonymous poster hash: 28355...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må og si jeg blir litt overrasket over at jenter som er rundt 5 cm høyere enn meg veier like lite og mindre enn meg. Jeg er 166cm, veier 54 og er tynn, bruker kun xs og 34 i klær. Vil opp til 58kg, som jeg mener er idealvekt for meg. Da er jeg mer trent. Nå føler jeg at jeg er for tynn, og det liker jeg ikke.



Anonymous poster hash: 6b010...66c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

172 og veier 69 kg. Føler meg litt oppblåst, og har som nyttårsforsett og gå ned til 62 kg.

Bruker 38/40 i klær, men nå begynner det å stramme rundt magen og hoftene. Usj!



Anonymous poster hash: 42ff5...6d6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt høyere enn dere andre her er mellom 176 og 178 (de klarer aldri å måle samme høyde to ganger, ikke når jeg prøver selv heller, har litt rar rygg etter håndball) og veier 69 akkurat nå. For meg holder det akkurat, men tenker jeg har lyst til å gå opp et par kilo og få mer muskler.

For meg er helt ærlig idealvekta den som jeg ender på naturlig etter lange reiser, da går jeg gjerne 6-7 timer om dagen og spiser akkurat det som passer meg. Rompa blir gjerne fin og fast, lårene og -men overkroppen og magen føles som bolledeig akkurat nå. Pepperkakedeig hadde vært bedre. :P



Anonymous poster hash: f9fc8...6fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 høy. Nåværende vekt 102 kg. Ganske rund men heldigvis fordelt over alt på kroppen. Maks vekt har vært 119 kg. Bruker str 46 til 48 i bukser og large eller xl i gensere topper. Jobber med å gå ned til mellom til 65 kg da jeg har kraftig ben bygning. Synes det høres fornuftig ut.

Anonymous poster hash: 616a8...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

170, 62kg. Fornøyd der jeg er nå, men satser på å fortsette å legge på meg i form av muskler :)

Veide 57kg for et år siden, før jeg begynte å trene, men følte meg for tynn da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...