Gå til innhold

Dere som er ca 170 cm, hva veier dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 172, veier mellom 53-55. Lenge siden jeg har veid meg nå, men ser ikke noe forskjell så regner med det er rundt der fortsatt. Gitt opp å gå opp i vekt, falt til ro med at det er det jeg skal veie. Så er fornøyd med vekta nå :)



Anonymous poster hash: b7c90...2ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 10cm kortere og veier 70 kg - og jeg bruker strl 40 i bukse.... Så tror nok det godt kan stemme at hun over har 36/38

Samme her. Er heller ikke feit,men har endel muskler som veier.

Anonymous poster hash: 280b9...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

170 og veier rundt 66.

Bruker 38 eller 27-29" i bukser.

Var under 60 en periode men da var jeg syk og klarte knapt gå opp en trapp, null muskler.

Anonymous poster hash: dc2af...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

84 kg og 170 cm.. Alt for stor, er så vanskelig å gå ned når man har ME :-(



Anonymous poster hash: f4d83...015
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 52. Er 167 cm, slank (ingen synlige bein)



Anonymous poster hash: c9fd0...5b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

75 kg....vil ned til 68. Veide 106 kg for halvannet år siden.

Anonymous poster hash: cf1de...eba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 173cm, veier 75kg. Ser normal ut, men legger raskest på meg på magen, så skulle gjerne gått ned til 70kg. Men samtidig er jeg bare misfornøyd med det når jeg sammenlikner meg med andre kvinner (som i denne tråden:P), så det er vel egentlig ikke så ille å veie 75 kg :)

Anonymous poster hash: 8018b...457

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 172, veier 65 kg nå. Har ligget mellom 54 og 58 kg tidligere, og det er så slitsomt å være på grensen til undervektig. Hadde ikke noe energi, og har det så mye bedre nå når jeg er større.

Anonymous poster hash: 3fdbe...0dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 173 og veier 73 kg. Bruker str M og noen ganger L (...i bukser....har lange bein). Med denne vekten trives jeg så godt :) Føler meg fin og er fornøyd med kroppen. Går jeg under 70 kg ser jeg altfor skral ut. Jeg liker å ha former. Det er feminint.



Anonymous poster hash: 27596...281
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earlgrey

Jeg er 168, veier som regel mellom 51-54 (53 nå) jeg er litt "tynnfeit" kan man vel si,er ganske smal men har lite muskler og endel fett her og der :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 167, og veier 62 kg. Bruker S/M i bukser (27-28''), S i topper. Har en del muskler og kan vel klassifisere meg som normalt slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fascinert av hvor ulike kroppene våre er, jeg feks at mange som veier 10 + mer enn meg bruker mindre størrelser i klær. Jeg er 169 cm og veier 56 kg. Bruker mest størrelse M/38, og ingen har noengang kalt meg "tynn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 173 cm og veier rundt 65 kg.

Vil betegne meg selv som normal slank. Bruker stort sett str. M på overkroppen, 28-29" i bukser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min påvirkes veldig av om jeg eks. har spist salt mat dagen før eller spist bare litt mer til middag enn vanlig. Ligger til vanlig mellom 60-61 kilo. Bruker s/xs i klær, livvide 26 og 27 i jeans avhengig av merke. Mest fornøyd når jeg veier 58, ser helt skrapet ut om jeg er nede på 55.



Anonymous poster hash: 8bb31...a4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

167 cm og rundt 57 kg.. vil ned til 54. Veide 66 på mitt meste



Anonymous poster hash: eba87...be1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...