Gå til innhold

Dere som er ca 170 cm, hva veier dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvor mye veier du som er ca 170 cm og er du tynn, normal eller tjukk med denne vekten?

Jeg er selv på slankern og har gått ned masse, men lurer på hvor langt ned jeg må før jeg føler meg slank. Føler meg lubben og veier 72 kg.



Anonymous poster hash: 151e6...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veier vel rundt 60 +/- et par kilo. Føler meg relativt normal egentlig, men har litt smått her og der som jeg gjerne kunne blitt kvitt. Om jeg hadde mistet 2-3 kilo og fått strammet opp kroppen mer hadde jeg nok vært kjempefornøyd :)

Men husk at dette varierer fra person til person, skjelettet kan veie mer hos noen enn hos andre f eks. Kan godt være du blir kjempefornøyd med 65 kg. Bra jobba! Og husk at du fortjener noen pauser i blant også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 173. Veier 56 kg. Gått ned en del i adventstiden. Trives best rundt 60 kg.



Anonymous poster hash: 5106a...e01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier vel rundt 60 +/- et par kilo. Føler meg relativt normal egentlig, men har litt smått her og der som jeg gjerne kunne blitt kvitt. Om jeg hadde mistet 2-3 kilo og fått strammet opp kroppen mer hadde jeg nok vært kjempefornøyd :)

Men husk at dette varierer fra person til person, skjelettet kan veie mer hos noen enn hos andre f eks. Kan godt være du blir kjempefornøyd med 65 kg. Bra jobba! Og husk at du fortjener noen pauser i blant også :)

- Det er ikke noe som heter tung benbygning. Skjelettet veier hos de fleste mellom 2,5 og 4,5 kilo, nettopp for at det er menneskets reisverk og bygd for å være lett. Dette utgjør en svært liten prosent av et menneskes totalvekt, opplyser Ingrid Oldertrøen, ernæringsfysiolog og assisterende leder for Overvektsklinikken ved Aleris, til Kvinneguiden.

http://www.klikk.no/kvinneguiden/helse/article816165.ece

Anonymous poster hash: f4a83...cc1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Regnet med at jeg hadde ca 10 kg igjen til mål og ser ut til at det stemmer :)

TS



Anonymous poster hash: 151e6...4eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvor mye veier du som er ca 170 cm og er du tynn, normal eller tjukk med denne vekten?

Jeg er selv på slankern og har gått ned masse, men lurer på hvor langt ned jeg må før jeg føler meg slank. Føler meg lubben og veier 72 kg.

Anonymous poster hash: 151e6...4eb

Jeg går litt opp og ned, når jeg er på 57 er jeg mest fornøyd, da jeg jeg veldig slank uten noen fett rundt livet. Men er ofte rundt 60kg og det er helt greit det også

Anonymous poster hash: 5f1b3...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La på meg mye når jeg ble syk for noen år siden. Gikk fra godt trent til overvektig. Gikk ned 15kg og veier 75/76 kg nå. Jeg er 170 og syns selv jeg ser overvektig ut enda. Må nok hvertfall ned 10+ til før jeg er fornøyd, evt mindre hvis jeg klarer å bygge opp musklene mine igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 168 cm og veier 60 kg og er slank med former og litt fettlag. Idealvekten min er 55 kg.



Anonymous poster hash: 95630...16e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

173 cm 70 kg, slank/normal 36-38 i buksestr

slank? du er overvektig med den vekten der. Jeg veier 17 kg mindre enn deg og bruker 36...

Anonymous poster hash: 2c20f...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 166 cm og veier 55kg, OG bruker str 38 i bukser! Folk er forskjellige! Hun er nok slank......!



Anonymous poster hash: 5000e...faa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slank? du er overvektig med den vekten der. Jeg veier 17 kg mindre enn deg og bruker 36...

Anonymous poster hash: 2c20f...be7

Jeg har sett bilde av henne i tråden "post et bilde av din kropp", og hun er ikke overvektig! Ei topp trent dame med en fantastisk muskuløs kropp.

Ab; ta deg en bolle!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

171 cm. og 73 kg. :) Det buler litt her og der, men jeg er veldig fornøyd med egen kropp. Hadde dog ikke mislikt å være opptil 10 kg. lettere, men jeg gidder ikke gjøre en innsats for å komme dit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slank? du er overvektig med den vekten der. Jeg veier 17 kg mindre enn deg og bruker 36...

Anonymous poster hash: 2c20f...be7

overvektig var jo å ta voldsomt i da ;) Jeg har mye muskler, 1 kg muskler har et mindre volum enn 1 kg fett :)

edit: kan forøvrig legge til at jeg er direkte tynn på 66 kg

Endret av Lizliz
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slank? du er overvektig med den vekten der. Jeg veier 17 kg mindre enn deg og bruker 36...

Anonymous poster hash: 2c20f...be7

Da er det vel heller sånn at du har veldig lite muskler, om det du skriver her stemmer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slank? du er overvektig med den vekten der. Jeg veier 17 kg mindre enn deg og bruker 36...

Anonymous poster hash: 2c20f...be7

Jeg er 10cm kortere og veier 70 kg - og jeg bruker strl 40 i bukse.... Så tror nok det godt kan stemme at hun over har 36/38😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...