Gå til innhold

Har dere samme farge på øyenbrynene og håret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så i annen tråd at man ikke skulle farge håret mye lysere eller mørkere fordi det ser unaturlig ut når øyenbrynene er en annen farge. Jeg har bryn og hår som ikke matcher til vanlig jeg da :sjenert:<br /><br /> Anonym poster: 0f5bed32494b73df9962e5c7dacb5918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest badeand1

Jepp, har det. Har brunsvart hår og brune øyenbryn. (er ganske mørk av meg, så har aldri farga bryna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags farge har du på hår og bryn, da? Av ren nysgjerrighet... :sjenert:

Selv har jeg en tanke mørkere bryn enn hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig kommunegrått hår og bryn, men har stripet håret blondt. Brynene er nokså greie slik de er, men fyller inn med litt askebrun farge. Altså har jeg mørkere øyebryn enn hår.

De fleste kler litt farge på brynene, rammer inn ansiktet. Mine venninner med naturlig blondt hår og bryn, farger brynene :)

Anonym poster: 0110b08208a987072ad9fa1254539cb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags farge har du på hår og bryn, da? Av ren nysgjerrighet... :sjenert:

Selv har jeg en tanke mørkere bryn enn hår.

Rødbrunt hår og nesten blonde bryn.<br /><br /> Anonym poster: 0f5bed32494b73df9962e5c7dacb5918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunsvarte bryn og mørkeblondt hår med innslag av jordbær. Ble født med lysebrunt hår, men det har bleknet veldig de siste 10 årene.

Anonym poster: 5ca6c8a8f3b7396e3fa034023cfb4dd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mørkeblondt/brunt hår, men veldig mørke øyenbryn. Får faktisk veldig ofte kommentarer på øyenbrynene mine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Rødbrunt hår og nesten blonde bryn.<br /><br /> Anonym poster: 0f5bed32494b73df9962e5c7dacb5918

Da kan du kanskje kjøpe øyenbryn/vippe farge og fikse det selv? Det kjøpes på Cubus og sånt. Har gjort det på flere venninner med den askebrune fargen fra depend (?), og det ble kjempefint : D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten helt likt. Øyebrynene er kanskje en liten smule mørkere.

Har inntrykk av at øyebrynene gjerne er litt mørkere, og at dette er mer tydelig om man har lyst hår, så det er ikke akkurat så uvanlig å ha brunaktige øyebryn når man har blondt hår. Men alt for stor forskjell ser litt rart ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lysere bryn enn hår, irriterende, men farger de i ny og ned litt mørkere så de skal matche mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har veldig lyst brunt, nesten blondt hår med rødskjær og helt mørkebrune, nesten svarte bryn og vipper. Søsteren min har mørkebrunt hår og helt lyse bryn og vipper. Det har visst skjedd en feil et eller annet sted. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Har vesentlig mørkere bryn, men både bryn- og hårfarge er fra naturen sin side.

Da jeg var yngre (i tenårene) var jeg veldig lys blond, spesielt om sommeren. Nå er jeg mørkere, men fremdeles ikke mørk blond. Mer mellom/gyllen blond.

Fyller inn brynene med en askebrun brynskygge som matcher min naturlige brynfarge perfekt :)

Red: Trykkleif...

Endret av Isd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er født med svart hår og svarte øyenbryn, håret på hodet har lysnet så jeg er faktisk naturlig mørke blond (men farger håret). Øyenbryna er ennå svarte, har aldri farget de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mørkeblondt hår og lyse øyenbryn. Så lyse at man ikke ser de på avstand.

Etter farging er brynene brune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...