Gå til innhold

Hvem velger man? Et flaut luksusproblem


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker begge så utrolig godt, for de er bra på hver sin måte.

Gutt 1: Han falt jeg for med en gang jeg så han, og har hatt han i tankene mine hver eneste dag siden,. Er jo i grunn den perfekte familiefyren. Han er så smart, er midt i en prestisjetung utdanning og gjør det bra. Han er ordentlig av seg, og samtidig morsom. Det han kunne vært flinkere på, er å være mer øm og kjærlig, kanskje.. og ikke være så "stiv" hele tiden.. Han er litt lite kosete av seg, og det trenger jeg mye av. Dessuten er han litt umoden og tafatt når det kommer til jenter og slikt.

…..så kom Gutt nr 2 i bildet: Han er litt bad, og har noen kompiser som også er slik.. sammen gjør de en del dumt og ganske spontant. Han har en gang ikke kommet i gang med utdannelsen sin, og har heller ingen spesielle ambisjoner for fremtiden så vidt jeg vet… Det er et stort no-go for meg!!!!!!

Men på en annen side, er han så utrolig snill mot meg, koser og stryker på meg hele tiden, og ja, er rett og slett bare god mot meg! Vi har det gøy og ler mye sammen. Liker mye av de samme tingene. Trener sammen og greier, og jeg kan med hånden på hjertet si at han gjør meg sinnsykt våt til tider tongue.png

Hvem velger man da? Vi er i starten av 20årene



Anonymous poster hash: 58dd0...f32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe! Godt poeng. Trenger jo ikke bli sammen med noen av dem, men fortsatt date begge? :P Eller? haha..

Hvorfor velge? :P



Anonymous poster hash: b436c...872



Anonymous poster hash: 58dd0...f32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velg gutt nr. 1.

Ble du glad inni deg og skjønte det var rett når du så svaret mitt? Hvis ikke, velg nr. 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker begge så utrolig godt, for de er bra på hver sin måte.

Gutt 1: Han falt jeg for med en gang jeg så han, og har hatt han i tankene mine hver eneste dag siden,. Er jo i grunn den perfekte familiefyren. Han er så smart, er midt i en prestisjetung utdanning og gjør det bra. Han er ordentlig av seg, og samtidig morsom. Det han kunne vært flinkere på, er å være mer øm og kjærlig, kanskje.. og ikke være så "stiv" hele tiden.. Han er litt lite kosete av seg, og det trenger jeg mye av. Dessuten er han litt umoden og tafatt når det kommer til jenter og slikt.

…..så kom Gutt nr 2 i bildet: Han er litt bad, og har noen kompiser som også er slik.. sammen gjør de en del dumt og ganske spontant. Han har en gang ikke kommet i gang med utdannelsen sin, og har heller ingen spesielle ambisjoner for fremtiden så vidt jeg vet… Det er et stort no-go for meg!!!!!!

Men på en annen side, er han så utrolig snill mot meg, koser og stryker på meg hele tiden, og ja, er rett og slett bare god mot meg! Vi har det gøy og ler mye sammen. Liker mye av de samme tingene. Trener sammen og greier, og jeg kan med hånden på hjertet si at han gjør meg sinnsykt våt til tider tongue.png

Hvem velger man da? Vi er i starten av 20årene

Anonymous poster hash: 58dd0...f32

Hvis du skulle ha vært rasjonell her, hva ville du ha valgt da? Om hvis du går etter følelsene, hva virker riktig da? Og dersom du kombinerer rasjonaliteten og emosjonene, hva virker mest riktig for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er i starten av 20 årene skal jeg gi deg et råd. Ha sex med nr 2 en stund og så avslutter du og du går inn i et forhold med nr 1.

Anonymous poster hash: 2ea53...585

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du å spørre egentlig? De fleste vet jo at du kommer til å holde på med menn som nr. 2 en god stund til før du til slutt går lei, skal etablere deg og ser deg om etter en hyperambisiøs fyr som tjener fett og kan bidra til å gi deg en behagelig livsstil. Det gjelder de aller fleste kvinner.



Anonymous poster hash: fb454...e3e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er en prestisjetung utdanning egentlig? Ser at dette "uttrykket" går igjen hos enkelte..



Anonymous poster hash: d805c...b2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er en prestisjetung utdanning egentlig? Ser at dette "uttrykket" går igjen hos enkelte..

Anonymous poster hash: d805c...b2a

En av de 4 store:

  • Lege
  • Sivilingeniør
  • Siviløkonom
  • Jurist

Andre utdannelser har liksom ikke samme høye status (lærer er vel det nærmeste man kommer).

Endret av sjonkelrolf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de 4 store:

  • Lege
  • Sivilingeniør
  • Siviløkonom
  • Jurist

Andre utdannelser har liksom ikke samme høye status (lærer er vel det nærmeste man kommer).

Det er ikke noe som heter de fire store, med mindre du tenker på "de fire store" med antydning til advokatfirma.

Selv tenker jeg på lege, psykolog, advokat, dommer, sivilingeniør, tannlege, vetrinær eller arkitekt når det kommer til hva jeg anser for å være "prestisje".

Anonymous poster hash: 9c01a...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt noen av dem, for det du egentlig sier TS, er at de begge har elementer du både liker og ikke liker. Altså ingen optimal match. Han ene har det seriøse på plass, men er for stiv og lite kosete. Han andre er kosete, men mangler orden og hadde kanskje vært vanskelig å samarbeide med om å få ting til å gå rundt.

Så jeg ville latt begge være, og funnet en helt annen :)

Eventuelt bare lekt meg litt, dersom de også er med på dette. Ikke lur noen.



Anonymous poster hash: 9c01a...f46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe som heter de fire store, med mindre du tenker på "de fire store" med antydning til advokatfirma.

Selv tenker jeg på lege, psykolog, advokat, dommer, sivilingeniør, tannlege, vetrinær eller arkitekt når det kommer til hva jeg anser for å være "prestisje".

Anonymous poster hash: 9c01a...f46

Nå tenkte jeg mer på utdannelse, ikke nødvendigvis spesifikke yrker. Kunne kanskje tatt med sivilarkitekt når jeg tenker meg om, men husk at både dommere og advokater er jurister. Når jeg sier "lege" kan jeg både mene en med medisinutdannelse eller tannlege.

Edit:

Så listen blir (selvfølgelig utgår betegnelsen "de 4 store" når siste punktet tas med):

  • medisin (inkl. tannlegeutdannelsen)
  • siviløkonom
  • sivilingeniør
  • jurist
  • sivilarkitekt
Endret av sjonkelrolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker begge så utrolig godt, for de er bra på hver sin måte.

Gutt 1: Han falt jeg for med en gang jeg så han, og har hatt han i tankene mine hver eneste dag siden,. Er jo i grunn den perfekte familiefyren. Han er så smart, er midt i en prestisjetung utdanning og gjør det bra. Han er ordentlig av seg, og samtidig morsom. Det han kunne vært flinkere på, er å være mer øm og kjærlig, kanskje.. og ikke være så "stiv" hele tiden.. Han er litt lite kosete av seg, og det trenger jeg mye av. Dessuten er han litt umoden og tafatt når det kommer til jenter og slikt.

…..så kom Gutt nr 2 i bildet: Han er litt bad, og har noen kompiser som også er slik.. sammen gjør de en del dumt og ganske spontant. Han har en gang ikke kommet i gang med utdannelsen sin, og har heller ingen spesielle ambisjoner for fremtiden så vidt jeg vet… Det er et stort no-go for meg!!!!!!

Men på en annen side, er han så utrolig snill mot meg, koser og stryker på meg hele tiden, og ja, er rett og slett bare god mot meg! Vi har det gøy og ler mye sammen. Liker mye av de samme tingene. Trener sammen og greier, og jeg kan med hånden på hjertet si at han gjør meg sinnsykt våt til tider tongue.png

Hvem velger man da? Vi er i starten av 20årene

Anonymous poster hash: 58dd0...f32

Johnny+being+depp_f9de8c_4556535.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...