Gå til innhold

Usikker på utseende - hvordan treffe menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes også disse drama-damene tiltrekker seg mange menn. Menn liker jo oppmerksomhet og det får de av drama-damene.
Men de ser jo ofte bra ut også, da.



Anonymous poster hash: 700b8...2f4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Takk for svar - jeg er nok heller den stille typen. Merkelig nok syns jeg at jeg ser de damene som gjør veldig mye ut av seg selv (såkalte dramadamer) alltid med menn flokkende rundt seg...Kanhende jeg tar feil.

Anonymous poster hash: fdb07...426

de har muligens menn rundt seg, men er de i langvarige stabile funksjonelle forhold?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Når vi ser bort fra de tingene du mener du ikke har (høyden og ansiktet som altså var en ide du fikk etter at du ikke kapret noen mens du følte deg helt flott), - hvordan har du det inni deg?

Jeg tror ikke ett sekund på dem som påstår menn flokker seg rundt damer som aldri tør se dem i øynene og som de må trekke ordene ut av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke ett sekund på dem som påstår menn flokker seg rundt damer som aldri tør se dem i øynene og som de må trekke ordene ut av.

Jeg har i hvert fall aldri sett noen kvinner flokke seg rundt en mann som ikke tør se dem i øynene og som man må dra ordene ut av.

Man kan fint være en stille person, men noen ganger hvis man skal bli kjent med noen så må man bare. Snakke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE høyden din som er problemet. Jeg er 160 og har aldri hatt problemer med å treffe menn. Bygg opp selvtilliten din, så kommer resten av seg selv :-)



Anonymous poster hash: e7fd7...6a8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyden din er i hvert fall ikke problemet. Jeg er selv 160, og har hatt flere kjærester på over 2 meter, aldri blitt avvist av en mann grunnet høyden min.



Anonymous poster hash: d441e...3d8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Strandet

Slik jeg har funnet ut, så vil ikke menn ha ei dame som er innmari usikker på seg selv. (...)

Anonymous poster hash: e776e...de6

Tja, vel, ville tro at menn først og fremst er redd for å kanskje bli dumpa pga. usikker dame, sånn at annen usikkerhet ikke er noe større problem i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ser bort fra de tingene du mener du ikke har (høyden og ansiktet som altså var en ide du fikk etter at du ikke kapret noen mens du følte deg helt flott), - hvordan har du det inni deg?

Jeg tror ikke ett sekund på dem som påstår menn flokker seg rundt damer som aldri tør se dem i øynene og som de må trekke ordene ut av.

Det er faktisk mulig å være sårbar og noe lite selvsikker av natur, uten at det betyr at man ikke ser folk i øynene eller klarer å snakke.

Jeg er sånn, nemlig. Og merker at menn faller for det. De får et slags beskyttelsesbehov overfor meg, samtidig som de selv føler seg bra med meg fordi jeg er lett å åpne seg for, og god å snakke med. Min egen usikkerhet gjør at jeg ofte viser ekstra omtanke for andre.

Anonymous poster hash: 95544...a68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi ser bort fra de tingene du mener du ikke har (høyden og ansiktet som altså var en ide du fikk etter at du ikke kapret noen mens du følte deg helt flott), - hvordan har du det inni deg?

Jeg tror ikke ett sekund på dem som påstår menn flokker seg rundt damer som aldri tør se dem i øynene og som de må trekke ordene ut av.

Takk for konstruktivt svar - Jeg er langtidssingel og for det meste av denne perioden har jeg hatt det bra med meg selv. Ikke for bra, ikke for dårlig, men jeg har akseptert hvem jeg er og trives med det. Jeg har imidlertid lagt merke til at jeg likevel ikke faller i smak hos menn. Det har gjort meg usikker nå den siste tiden.

Bare så det er sagt; jeg er en såkalt introvert. Det betyr at jeg fungerer sosialt, men jeg er altså ikke den som roper høyest.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE høyden din som er problemet. Jeg er 160 og har aldri hatt problemer med å treffe menn. Bygg opp selvtilliten din, så kommer resten av seg selv :-) Anonymous poster hash: e7fd7...6a8

Jeg har hatt god selvtillit og ingenting kom av seg selv.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk mulig å være sårbar og noe lite selvsikker av natur, uten at det betyr at man ikke ser folk i øynene eller klarer å snakke.

Jeg er sånn, nemlig. Og merker at menn faller for det. De får et slags beskyttelsesbehov overfor meg, samtidig som de selv føler seg bra med meg fordi jeg er lett å åpne seg for, og god å snakke med. Min egen usikkerhet gjør at jeg ofte viser ekstra omtanke for andre.Anonymous poster hash: 95544...a68

Det er kanskje mer realistisk for meg å strekke meg mot en slik væremåte enn en slik høylyttt og brautende type. Nå har jeg dessverre nesten blitt skamfull over hvem jeg er :(

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til dere som har svart forresten!

Hilsen TS

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

160cm er perfekt for meg som mann. Er 170cm og Går somregel etter jenter som er like høye eller lavere..

Har ofte fått høre at jeg er for lav (det av jenter på din høyde også) så har nesten stoppet og sjekke jenter pga det..

Føler alle må ha en mann på 180-190..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

160? Du er ikke liten i det hele tatt. Selv er jeg bare 150, og ser ikke på meg selv som veldig liten. Du må nok jobbe med tankene dine. Tviler på at de finnes så mange menn som vil legge merke til høyden din, muligens de som er borti 200.



Anonymous poster hash: fc15c...c1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Takk for konstruktivt svar - Jeg er langtidssingel og for det meste av denne perioden har jeg hatt det bra med meg selv. Ikke for bra, ikke for dårlig, men jeg har akseptert hvem jeg er og trives med det. Jeg har imidlertid lagt merke til at jeg likevel ikke faller i smak hos menn. Det har gjort meg usikker nå den siste tiden.

Bare så det er sagt; jeg er en såkalt introvert. Det betyr at jeg fungerer sosialt, men jeg er altså ikke den som roper høyest.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Det er kanskje mer realistisk for meg å strekke meg mot en slik væremåte enn en slik høylyttt og brautende type. Nå har jeg dessverre nesten blitt skamfull over hvem jeg er :(

Anonymous poster hash: fdb07...426

Det finnes en mellomting vet du, mellom å sitte ordløs og med nedslått blikk og det å rope og ikke la andre komme til ordet.

Men, det er så typisk KG å ikke evne å se at det er mye mellom ytterpunktene.

Jeg tror det er tankene dine og din egen oppfatning om at du er lite ansiktspen som er stedet å starte.

Helt konkret kan en time hudpleie, få lagt pen hverdagssminke og få endret litt på frisyren gjøre at du føler du ser helt fabelaktig ut.

Det er snakk om å gjøre dette for å føle man ser flott ut for seg selv :)

- og mennesker som føler de ser flotte ut smiler mye mer enn menensker som ikke synes de ser fine ut.

Smil er en døråpner i alle sammenhenger, også overfor det motsatte kjønn.

- fikk du noen respons på bildet av deg selv i går? Eller sendte du ikke noe bilde?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å komme med konkrete tips på hva du bør gjøre for å se enda bedre ut, uten å faktisk få se et bilde. Kan f. eks ikke anbefale at du sparer bryna og napper hos frisør - uten at jeg vet hvordan de ser ut. Eller en tur til frisøren som kan klippe håret og ordne og fikse veldig fint. Eller tips til hvordan du kan fremheve de beste trekkene ved ansiktet ditt - uten å faktisk se et bilde.

Synes det er for enkelt å bare si at du skal trygg på deg selv og få bedre selvtillit. Jeg hadde i hvertfall ikke følt at det hadde hjulpet så veldig mye med kommentarer som sier at du skal føle deg trygg og selvsikker. Uten å egentlig komme med tips til hvordan.

Forresten, 160 er ikke såå lavt, og du kan helt fint bruke litt hæler for å komme litt høyere opp hvis dette er noe du er veldig usikker på. Men jeg synes bare det er søtt når folk er små. Også finnes det jo lave menn (menn rundt 170 f. eks). Er selv 177, og skulle gjerne gitt deg en 7 cm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk - jeg gjør så godt jeg kan. Jeg er 1,60cm, så veldig lita. Jeg føler meg ofte som en drittunge sammen med menn. Anonymous poster hash: fdb07...426

det er da ikke voldsomt lite, jeg har aldri følt med usikker på min høyde og jeg er bare en cm høyere enn deg.

Anonymous poster hash: 5faab...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en mellomting vet du, mellom å sitte ordløs og med nedslått blikk og det å rope og ikke la andre komme til ordet.

Men, det er så typisk KG å ikke evne å se at det er mye mellom ytterpunktene.

Jeg tror det er tankene dine og din egen oppfatning om at du er lite ansiktspen som er stedet å starte.

Helt konkret kan en time hudpleie, få lagt pen hverdagssminke og få endret litt på frisyren gjøre at du føler du ser helt fabelaktig ut.

Det er snakk om å gjøre dette for å føle man ser flott ut for seg selv :)

- og mennesker som føler de ser flotte ut smiler mye mer enn menensker som ikke synes de ser fine ut.

Smil er en døråpner i alle sammenhenger, også overfor det motsatte kjønn.

- fikk du noen respons på bildet av deg selv i går? Eller sendte du ikke noe bilde?

Jeg har tidligere blitt mobbet på grunn av utseendet og får av og til også negative kommentarer som voksen. Så det er dessverre ikke bare i mitt hode. Når det gjelder hud, hår og sminke har jeg tatt tak selv og har endt opp med å se mye sunnere ut enn da jeg var yngre. Huden og håret er faktisk noe jeg ganske fornøyd med selv. Når det gjelder smil så vet jeg ikke..jeg har ikke et veldig pent smil og vegrer meg for å smile. Jeg har også fått noen kommentarer om at jeg ser sur ut når jeg slapper av i ansiktet, så det ligger sikkert noe her. Jeg sminker meg og handler bare kvalitet, men jeg blir ikke klok på mine ansiktstrekk og vet ikke hva jeg kler. Når jeg har fått hjelp i butikker hvor sminke selges, får jeg ofte inntrykk av at de ikke tar hensyn til utseendet mitt, men heller trer på meg den samme masken som alle andre.

- ts

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å komme med konkrete tips på hva du bør gjøre for å se enda bedre ut, uten å faktisk få se et bilde. Kan f. eks ikke anbefale at du sparer bryna og napper hos frisør - uten at jeg vet hvordan de ser ut. Eller en tur til frisøren som kan klippe håret og ordne og fikse veldig fint. Eller tips til hvordan du kan fremheve de beste trekkene ved ansiktet ditt - uten å faktisk se et bilde.

Synes det er for enkelt å bare si at du skal trygg på deg selv og få bedre selvtillit. Jeg hadde i hvertfall ikke følt at det hadde hjulpet så veldig mye med kommentarer som sier at du skal føle deg trygg og selvsikker. Uten å egentlig komme med tips til hvordan.

Forresten, 160 er ikke såå lavt, og du kan helt fint bruke litt hæler for å komme litt høyere opp hvis dette er noe du er veldig usikker på. Men jeg synes bare det er søtt når folk er små. Også finnes det jo lave menn (menn rundt 170 f. eks). Er selv 177, og skulle gjerne gitt deg en 7 cm

Takk skal du ha for godt svar. Jeg syns også det blir for enkelt å tenke at jeg skal føle meg bedre, så skal det løse alle problemer. Det gjør i allefall ikke det hos meg. Jeg ønsker å forbli anonym, så går ikke ut med bilde.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes en mellomting vet du, mellom å sitte ordløs og med nedslått blikk og det å rope og ikke la andre komme til ordet.

Men, det er så typisk KG å ikke evne å se at det er mye mellom ytterpunktene.

Jeg tror det er tankene dine og din egen oppfatning om at du er lite ansiktspen som er stedet å starte.

Helt konkret kan en time hudpleie, få lagt pen hverdagssminke og få endret litt på frisyren gjøre at du føler du ser helt fabelaktig ut.

Det er snakk om å gjøre dette for å føle man ser flott ut for seg selv :)

- og mennesker som føler de ser flotte ut smiler mye mer enn menensker som ikke synes de ser fine ut.

Smil er en døråpner i alle sammenhenger, også overfor det motsatte kjønn.

- fikk du noen respons på bildet av deg selv i går? Eller sendte du ikke noe bilde?

Jeg synes det virker som om det er du som ikke tror det finnes noen mellomting. TS har ikke sagt at hun tilhører det stille-ytterpunktet du nevner.

Anonymous poster hash: 95544...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...