Gå til innhold

Usikker på utseende - hvordan treffe menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere

Jeg er en voksen kvinne som er fornøyd med livet bortsett fra at jeg ikke er etablert med mann. Det jeg ønsker meg mest er å finne ham jeg skal tilbringe livet med og få familie med. Derfor tar jeg vare på meg selv, fysisk og mentalt, og prøver å være aktiv med å treffe menn. Jeg er fullstendig enig i at også jeg har et ansvar for å vise interesse og ta initiativ dersom jeg ønsker meg kjæreste.

Men så kommer problemet: jeg er så fordømt usikker på utseendet mitt. Det er så ille at jeg vegrer meg for å treffe nye mennesker, se folk i øynene og selvfølgelig påvirker det forholdet mitt til menn. Uansett hvor mye jeg jobber med meg selv føler jeg at menn blir skuffet når de ser meg. Jeg nettdater, men tør nesten ikke møte noen i frykt for å bli en skuffelse for den som tar seg tid. Jeg opplever menn som beinharde kritikere mht. kvinners utseende uansett hvilke miljøer jeg er i.

Jeg har vært singel lenge fordi jeg har slitt med avvisning, dårlig behandling og dumping tidligere. Det har gjort meg selvstendig på mange måter og jeg har blitt vant til å klare meg selv. Jeg har avlyst flere dater fra tinder og sukker fordi jeg får helt angst og begynner å gråte før vi skal møtes. Det er som om jeg blir den venneløse, stygge 14åringen igjen...

Er det noen der ute som kjenner til en slik "tilværelse" og kan jeg meg gode råd? Jeg er livredd for at jeg skal ødelegge så mye for meg selv at jeg forblir alene gjennom hele livet, og trenger all den "pushen" jeg kan få.

Hva gjør dere andre som har det slik? Hvordan har dere eventuelt kommet dere videre?



Anonymous poster hash: fdb07...426
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Send bildet på PM om du vil ha en ærlig vurdering.

Når tinder og sukker-menn vil møte deg kan du umulig se særlig ille ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med utseendet ditt du er utrygg på?

Hei - det er ansiktet og høyden.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må rett og slett gi litt faen. Man er som man er. Jeg er jævlig langt fra vakker selv, men ting funker bedre med litt selvtillit.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må rett og slett gi litt faen. Man er som man er. Jeg er jævlig langt fra vakker selv, men ting funker bedre med litt selvtillit.

Takk for svar, men dette med å gi f*** og bare være meg selv fungerer ikke for meg. Jeg blir fremdeles veid og "funnet for lett". Nå er jeg såpass klar for å komme meg videre at jeg trenger mer konkrete råd.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei - det er ansiktet og høyden.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Er du veldig liten eller veldig høy? Høyde får en uansett ikke gjort noe med, så gå etter mannfolk som matcher høyden - eller drit i høydeforskjell ;)

Sminke og rett hårfrisyre kan gjøre mye for å løfte et utseende til det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men dette med å gi f*** og bare være meg selv fungerer ikke for meg. Jeg blir fremdeles veid og "funnet for lett". Nå er jeg såpass klar for å komme meg videre at jeg trenger mer konkrete råd.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Det hjelper alltid med selvtillit. Så får du fornye deg da i tillegg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig liten eller veldig høy? Høyde får en uansett ikke gjort noe med, så gå etter mannfolk som matcher høyden - eller drit i høydeforskjell ;)

Sminke og rett hårfrisyre kan gjøre mye for å løfte et utseende til det bedre.

Takk - jeg gjør så godt jeg kan. Jeg er 1,60cm, så veldig lita. Jeg føler meg ofte som en drittunge sammen med menn.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - jeg gjør så godt jeg kan. Jeg er 1,60cm, så veldig lita. Jeg føler meg ofte som en drittunge sammen med menn.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Du, du er ikke VELDIG liten. Dessuten er det mange menn som liker små jenter.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har funnet ut, så vil ikke menn ha ei dame som er innmari usikker på seg selv. Det hjelper fint lite å sitte der forknytt - det merkes. På samme måte som vi kvinner merker desperate menn. Forferdelig lite attraktivt.

Anonymous poster hash: e776e...de6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - jeg gjør så godt jeg kan. Jeg er 1,60cm, så veldig lita. Jeg føler meg ofte som en drittunge sammen med menn.

Anonymous poster hash: fdb07...426

160 er ikke så veldig liten. Akkurat høyden din er ikke noe problem. Du må jobbe med selvfølelsen din. Usikkerhet og liten selvtillit er mer avtennende enn at du er 160 og har komplekser for ansiktet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg har funnet ut, så vil ikke menn ha ei dame som er innmari usikker på seg selv. Det hjelper fint lite å sitte der forknytt - det merkes. På samme måte som vi kvinner merker desperate menn. Forferdelig lite attraktivt.

Anonymous poster hash: e776e...de6

Dette var interessant - hva legger du i å være forknytt og hvordan uttrykkes dette?

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær fornøyd med utseendet ditt og vis det. Se selvsikker ut og ikke usikker.

160 er ikke så veldig liten. Akkurat høyden din er ikke noe problem. Du må jobbe med selvfølelsen din. Usikkerhet og liten selvtillit er mer avtennende enn at du er 160 og har komplekser for ansiktet ditt.

Tusen takk for svar - jeg har hatt svært gode perioder i livet der jeg følte at ting var på stell, men dette gav seg ingen utslag på mannefronten. Det var kanskje på dette stadiet jeg begynte å lure på om det er noe alvorlig galt med utseendet mitt.

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk - jeg gjør så godt jeg kan. Jeg er 1,60cm, så veldig lita. Jeg føler meg ofte som en drittunge sammen med menn. Anonymous poster hash: fdb07...426

Flott. Menn elsker feminine kvinner.

Anonymous poster hash: c6f78...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

Slik jeg har funnet ut, så vil ikke menn ha ei dame som er innmari usikker på seg selv. Det hjelper fint lite å sitte der forknytt - det merkes. På samme måte som vi kvinner merker desperate menn. Forferdelig lite attraktivt.

Anonymous poster hash: e776e...de6

Menn har ingen problem med usikre kvinner, menn har problem med dramadronninger. Som kvinne kan du fint vise svakhet og sårbarhet, og menn vil flokke seg om deg for å bskytte deg. Men, om du drar igang dramadronningstil og kaster deg på divanen mens du hulker frem, mellom krokodilletårene "Jeg er sååååå ekkkeeeeel! Du haaaater meg! X er så deilig du vil mye heller ha henne en lille ekle meg" så stikker vi.

Det er neppe utseende ditt som er problemet, det er garantert ikke høyden din. Igjen, send bildet på PM så skal du få en ærlig vurdering.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha minst et bilde på profilen som viser deg slik du føler du ser ut. Altså ikke bare bilder du føler er penere enn deg selv i virkeligheten. Så vet du at de vet hva de får, og at de ikke har noen grunn til å bli negativt overrasket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn har ingen problem med usikre kvinner, menn har problem med dramadronninger. Som kvinne kan du fint vise svakhet og sårbarhet, og menn vil flokke seg om deg for å bskytte deg. Men, om du drar igang dramadronningstil og kaster deg på divanen mens du hulker frem, mellom krokodilletårene "Jeg er sååååå ekkkeeeeel! Du haaaater meg! X er så deilig du vil mye heller ha henne en lille ekle meg" så stikker vi.

Det er neppe utseende ditt som er problemet, det er garantert ikke høyden din. Igjen, send bildet på PM så skal du få en ærlig vurdering.

Takk for svar - jeg er nok heller den stille typen. Merkelig nok syns jeg at jeg ser de damene som gjør veldig mye ut av seg selv (såkalte dramadamer) alltid med menn flokkende rundt seg...Kanhende jeg tar feil.

Anonymous poster hash: fdb07...426

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha minst et bilde på profilen som viser deg slik du føler du ser ut. Altså ikke bare bilder du føler er penere enn deg selv i virkeligheten. Så vet du at de vet hva de får, og at de ikke har noen grunn til å bli negativt overrasket.

Takk for godt tips!

Anonymous poster hash: fdb07...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...