Gå til innhold

Fått dere kjæreste i julen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser slik ut gitt! :D Kjæreste og kjæreste da...men iallefall en jeg har fått kjær, så får vi se hvordan det går. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor gammel er du da? Tar du mye initiativ og er på byen ofte?

Anonymous poster hash: 89cc5...74c

Ja, for det er på byen du finner kjærestematerial!!!!!!

Anonymous poster hash: d43c0...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det er på byen du finner kjærestematerial!!!!!!

Anonymous poster hash: d43c0...89b

Eh, de fleste er vel på byen minst en gang i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu. Bare 2,5 år.

Jeg har vært singel hele livet til nå. Det er så mange jenter der ute som ikke kan skille en Disney film med virkeligheten.

Anonymous poster hash: b5f71...d0e

Kanskje en grunn til at du er singel, når du svarer folk slik....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jon blund

Kanskje en grunn til at du er singel, når du svarer folk slik....

Men det er jo faktisk litt sannhet i det da. Nå skal ikke jeg sitte å dømme alle under en kam. Men mange jenter forventer drømmeprinsen og at alt på en måte skal være perfekt på mange måter. Min eks satt hele tiden og fortalte meg at det var så dumt at vi møttes på byen og skulle ønske hun kunne ha møtt meg på en mer romantisk måte slik som mange av venninne hennes hadde møtt typene deres på osv osv. Hvordan tror du det får meg til å føle meg, ikke akkurat så veldig bra. Jeg var fornøyd med det jeg hadde og måten jeg møtte henne på. Man må se realiteten for det den er og at stortsett er ikke livet en dans på roser og man treffes på en kjempe romantisk måte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo faktisk litt sannhet i det da. Nå skal ikke jeg sitte å dømme alle under en kam. Men mange jenter forventer drømmeprinsen og at alt på en måte skal være perfekt på mange måter. Min eks satt hele tiden og fortalte meg at det var så dumt at vi møttes på byen og skulle ønske hun kunne ha møtt meg på en mer romantisk måte slik som mange av venninne hennes hadde møtt typene deres på osv osv. Hvordan tror du det får meg til å føle meg, ikke akkurat så veldig bra. Jeg var fornøyd med det jeg hadde og måten jeg møtte henne på. Man må se realiteten for det den er og at stortsett er ikke livet en dans på roser og man treffes på en kjempe romantisk måte

Har jo ikke sagt at det er ok at noen damer oppfører seg slik, det er det ikke. Har en venninne som tror at kjærlighet er som i filmer og at drømmemannen er slik de er i filmer, har prøvd å forklare henne at det ikke fungerer slik.

Jeg vet veldig godt at kjærlighet kommer i alle former.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har tid til å lete etter sånt i desember da? Her har det vært eksamen, jobb og julegaver. Lite mannfolk altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Hvem har tid til å lete etter sånt i desember da? Her har det vært eksamen, jobb og julegaver. Lite mannfolk altså..

Er rart med det men man greier som oftest på et mirakuløst vist å ha tid til det man har mest lyst til;).

Endret av Jon blund
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har tid til å lete etter sånt i desember da? Her har det vært eksamen, jobb og julegaver. Lite mannfolk altså..

"Har ikke tid" er en av de mest brukte, og dårligste unnskyldningene man kan lire av seg. En floskel. Tid handler om prioriteringer. Man klarer alltid å finne tid til det man har lyst til, uansett. Prioriterer man noe høyt nok, finnes det tid. For alle har tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har ikke tid" er en av de mest brukte, og dårligste unnskyldningene man kan lire av seg. En floskel. Tid handler om prioriteringer. Man klarer alltid å finne tid til det man har lyst til, uansett. Prioriterer man noe høyt nok, finnes det tid. For alle har tid.

Altså, når jeg sier har ikke tid, så har jeg faktisk ikke tid. Om ingen vil på en 30 min date sånn i 23 tiden da. For det er nemlig det jeg har hatt til overs i desember. Så ingen unnskyldning, ikke det at jeg data så mye før desember heller, men det er en annen sak.

Nå har jeg faktisk lyst til å date, men er på jobb nå og må sove når jeg kommer hjem siden jeg begynner 05.15 i morgen. Deretter må de siste julegavene kjøpes, så jobb igjen så hjem til jul. Og sånn har desember gått. Før og etter jobb har det vært eksamen og bachelor jobbing. Ser ikke hvor jeg hadde hatt muligheten tid en date. Men om du har noen forslag tar jeg gjerne imot, tror nemlig det kommer til å være omtrent slik fram til juni, og det hadde vært fint å ha tid til å lete etter mr. Right også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt det ganske travelt, med både studier og jobb. Men det bunner som regel ned i hvor strukturert man er, og hvor god man er til å disponere tiden man har. Og selvfølgelig hva man prioriterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, for det er på byen du finner kjærestematerial!!!!!!

Anonymous poster hash: d43c0...89b

Mener du å si at som unner seg en tur på byen er tilbakestående tullinger som ikke egner seg for forhold?

Da er det ikke rare gjengen igjen gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...