Gå til innhold

Han har hår på brystkassa..! Be han vokse seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor visste jeg at folk kom til å reagere slik på spørsmålet mitt? :fnise: Jeg er enig med usminket. Vi kvinner må også få lov til å ha preferanser og om vi skal barbere/vokse oss, så får menn også gjøre det.

Spørsmålet mitt er hvordan jeg kan be han på en fin måte? :)

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Selvsagt har kvinner lov å ha preferanser, men det er det jo ingen tvil om. Alle kvinner har preferanser, de fleste har mange nok.

Men man står fritt til å velge bort de som ikke passer ens preferanser. Vil du ha en metroseksuell mann, finn deg en. Og la resten bli for de som vil ha dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Usminket

Nei 99% mener ikke det. Mange gjør det og mange gir faen. Elsker man noen så elsker man de for akkurat sånn de er. Hvem er vel redd litt hår?

Ja, når man elsker noen ja. Tviler på at TS og partneren har kommet så langt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt har kvinner lov å ha preferanser, men det er det jo ingen tvil om. Alle kvinner har preferanser, de fleste har mange nok.

Men man står fritt til å velge bort de som ikke passer ens preferanser. Vil du ha en metroseksuell mann, finn deg en. Og la resten bli for de som vil ha dem.

Herregud, selv om han har hår på kassa så vil jeg jo ikke velge han bort pga. det. Vil bare han skal fjerne håret på kassa. Er det så mye å be om? Tror nok han er fornøyd med mine glattbarberte legger.

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, når man elsker noen ja. Tviler på at TS og partneren har kommet så langt enda :P

Uansett så bestemmer folk over sin egen kropp og sine egne hår. Ingen andre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Hvorfor visste jeg at folk kom til å reagere slik på spørsmålet mitt? :fnise: Jeg er enig med usminket. Vi kvinner må også få lov til å ha preferanser og om vi skal barbere/vokse oss, så får menn også gjøre det. Spørsmålet mitt er hvordan jeg kan be han på en fin måte? :) ts Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Tja, du kan jo si at hvis han vokser kassa så kan han få ligge med de tre fineste venninnene dine.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere MÅ ikke. Det er noe dere velger helt selv.

´´Må`` som i at det er forventet. Det er det dere foretrekker (foruten om disse wierdoene på KG :fnise: )

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

´´Må`` som i at det er forventet. Det er det dere foretrekker (foruten om disse wierdoene på KG :fnise: )

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Det er noen som foretrekker det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

Uansett så bestemmer folk over sin egen kropp og sine egne hår. Ingen andre ;)

Ja, selvfølgelig. Sier ikke at TS må tvinge mannen til å fjerne hårene. Men tenker at mannen også kan strekke seg litt, når TS holder seg glattbarbert slik han sikkert foretrekker? Det skal jo gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Usminket

´´Må`` som i at det er forventet. Det er det dere foretrekker (foruten om disse wierdoene på KG :fnise: )

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Haha. Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, selv om han har hår på kassa så vil jeg jo ikke velge han bort pga. det. Vil bare han skal fjerne håret på kassa. Er det så mye å be om? Tror nok han er fornøyd med mine glattbarberte legger.

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Hvorfor bringer du opp dine "glattbarbarte legger"? Hva han liker hos kvinner har ingenting med saken å gjore. Det at du nevner det antyder bare at du argumenterer for dette på pur f, som i en eller annen bisarr, irrasjonell "feminist"-tankegang.

For all del, be ham. Hvis du likevel ikke bryr deg om hva folk svarer, hvorfor starte tråden. Be ham fjerne hårene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bringer du opp dine "glattbarbarte legger"? Hva han liker hos kvinner har ingenting med saken å gjore. Det at du nevner det antyder bare at du argumenterer for dette på pur f, som i en eller annen bisarr, irrasjonell "feminist"-tankegang.

For all del, be ham. Hvis du likevel ikke bryr deg om hva folk svarer, hvorfor starte tråden. Be ham fjerne hårene.

Ja, jeg skal :) Må bare finne en allright måte å si det på.

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal :) Må bare finne en allright måte å si det på.

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Si at du liker glattbarberte bryster.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min mann har mer hår enn det der men bryr meg ikke, menn skal ha hår på brystkassa og han er verdens greieste. Så da skal jeg liksom dumpe han? Nei så dum er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9a493...f32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!!!! Nå har jeg litt hetta her. Tror dere ikke jeg fikk en snap fra han nå hvor han stod på badet i bar overkropp uten et hår på brystet? Han må ha sett tråden!! :rodme::hakeslepp::bond:

ts



Anonymous poster hash: 2cdfe...582
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har mer hår enn det der men bryr meg ikke, menn skal ha hår på brystkassa og han er verdens greieste. Så da skal jeg liksom dumpe han? Nei så dum er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9a493...f32

Flere slike kvinner takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha!!!! Nå har jeg litt hetta her. Tror dere ikke jeg fikk en snap fra han nå hvor han stod på badet i bar overkropp uten et hår på brystet? Han må ha sett tråden!! :rodme::hakeslepp::bond:

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Ja lizzom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere slike kvinner takk :)

Sa aldri jeg dumper han hvis han ikke barberer seg. OMG relax

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har mer hår enn det der men bryr meg ikke, menn skal ha hår på brystkassa og han er verdens greieste. Så da skal jeg liksom dumpe han? Nei så dum er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9a493...f32

Ingen som har nevnt noe om å dumpe noen. Gratulerer med apekatten.

ts

Anonymous poster hash: 2cdfe...582

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinner skal ha hår på fitta.. egentlig.

Nettopp. Menn skal ha hår på brystet, og damer skal ha hår på musa. ;)

En stor forskjell på å be ham shave brystkassen og at menn ber en dame shave musa (hvor ofte skjer det egentlig?) er at alle som ser brystkassen hans kommer til å synes han er en giga-douche. I tillegg ser det utrolig dust ut dersom han ikke har uvanlig lav fettprosent og er greit trent i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...